Millaisia lempinimiä naapurisi ovat sinulle antaneet?
Toisen ketjun innoittamana, tiedätkö tai arvaatko millaisia lempinimiä naapurisi ovat sinulle antaneet?
Minä arvaan että taloyhtiössä minut tunnetaan hulluna huutajana (lemmikit ei tottele, lapset ei tottele, kukaan ei tottele).
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään aavistusta. Naapurit noin 85-vuotias pariskunta, autetaan toisiamme puolin ja toisin.
Auttaja?
Ei aavistustakaan. Minulla on kyllä paljon lempinimiä omille naapureille mutta en niitä heille kerro, kuten ei varmaan kukaan normaali ihminen.
Minä tiedän millaisia nimityksiä minusta käytetään, mutta en anna sen vaikuttaa itseeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään aavistusta. Naapurit noin 85-vuotias pariskunta, autetaan toisiamme puolin ja toisin.
Auttaja?
Kaikki auttavat toisiaan. Asumme ok-taloissa. Teemme heidän lumityöt ja he ruokkivat kissan ollessamme matkoilla.
Vierailija kirjoitti:
Komistus, pleiboi, isokynä ja unelmavävy.
Muut ymmärrän mutta mistä naapurit tietää kynän koon?
Sairasämmä sanoi naapurin kahden lapsen äiti, joka ei juuri koskaan lapsia ulkona leikittänyt, kun kielsin käyttämästä koiraansa tarpeilla hiekkalaatikolla.
Itsestäni en tiedä, mutta naapuritalossa asuvat mm. Retu Kivinen, Rasseli Oili, kunkku Kalle ja vaimonsa Rinta Rottingi, Korppi, Op:n Tupu, Dallassarjan mummeli, Dynastian Krystel. Jo edesmenneitä mukaanlukien muuanne muuttaneita naapureita olivat mm. Lapatossu, Notredamin kellonsoittajatar, Hyväperseinen.
Alakerran naapuri sanoi minua ensin yläkerran milfiksi, sitten yläkerran kaunottareksi ja lopulta yläkerran ENKELIKSI. :D
Labour. Kuulin kerran, meillä on rivarissa korkeat piha-aidat eivätkä nähneet että olin pihalla. Aika hauska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komistus, pleiboi, isokynä ja unelmavävy.
Muut ymmärrän mutta mistä naapurit tietää kynän koon?
Lähettivätkö yläkerran yh:n tiedustelijaksi ja seuraavana aamuna nimi oli kaikkien huulilla?