Miten saan vaimon panostamaan ulkonäköön kotona ollessaan?
Vaimoke kulkee kotona aina pieruverkkareissa ja vanhoissa rääsyissä. Mutta aina kun lähtee kavereitten kanssa "lasillisille", niin kaivetaan korkkarit ja hameet kaapista, ja laittaudutaan viimeisen päälle?
Ettei vaan olisi vieraat miehet mielessä?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Itse istut puku päällä ja tukka suittuna aina töiden jälkeen sohvalla?
Kiitos mielikuvasta ja nauruista! Hyvä vastaveto aloitukselle :D
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyviä vinkkejä tullut tänne, kiitos :)
Ihmetettyy kyllä nämä parit kiukuttelijat täällä, ette ole saannut miestä vähään aikaan vai mikä on?
Kuulostatte juuri niiltä nalkuttavilta akoilta, kenelle ei mikään kelpaa. Kun mies yrittää piristää parisuhteen arkea pienillä eleillä niin teidän ajatuksissa se on "taas se yrittää vongata seksiä". Sitten kun mies lopettaa panostamisen kun mitään vastakaikua ei ikinä kuulu, niin täällä valitetaan kun "Mies ei ikinä tee mitään parisuhteen eteen". Olisi varmaan peiliinkatsomisen paikka.
Ehrm, ihan itse tuossa kyllä myönsit, että motiivi tälle huomiolle oli seksin saaminen :`D
vie nainen hienoon ravintolaan syömaan ja muista kehua hänen asua ja ulkonäköä. sitten siitä kotiin.
Kannattaa se nainen viedä tosiaan ulos, jos haluaa sitä tälläytymistä. Itsekin olen kotona kotivaatteissa, mutta sitten kun mennään hienoon ruokaravintolaan niin toki puen ylleni jotain siistimpää.
Mies on kotona alasti aivan liian usein, en ole tottunut tähän vielä 20 vuoden aikana. Olisin iloinen jos käyttäisi edes kalsareita, alaston pallejaan kaiveleva mies kun ei ole mikään kaunis näky.
Koita painostaa ensin omaan ulkonäköösi. Jos olet itse nukkavieru kaljamaha se ei paljon inspiroi meikkaamaan ja puunaamaan itseään.... Ja osallistu kotitöihin ja vietä lasten kanssa aikaa. Jos vaimon on tarkoitus EHTIÄ laittautua, jonkun täytyy tehdä hänelle sitä aikaa........
Jaa mun vaimo kyllä pukeutuu kireisiin trikoisiin kotona ja tietää, että saa mut siten nopeasti makkariin. Vielä 15 vuoden jälkeen homma toimii ja meillä harrastetaan seksiä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Eli mielestäsi vaimo on ruma sellaisenaan kuin on? Olisi kannattanut harkita aikaisemmin.
Valoja päälle, ajattelisitko noin jos tilanne olisi toisinpäin ja mies olisikin se joka röhnöttäisi kotona reikäisissä pieruverkkareissa? Ei kumppania varten tarvitse vetää överiksi, mutta siisti ulkoasu on keino osoittaa kunnioitusta läsnäolijoita kohtaan. Siisteys viestii siitä että välität kumppanisi tunteista ja haluat että hänellä on miellyttävä olla seurassasi. Tämä toimii molemmin puolin, sukupuolesta viis. Molemmat käy suihkussa, harjaa hampaansa, kampaa hiuksensa ja pukeutuu ehjiin ja puhtaisiin vaatteisiin. Verkkarit eivät ole ainoa mukava vaate. On pehmeitä kangashousuja, neuleita, rentoja mekkoja, villasukkia, sukkahousuja jne. Kotona voi olla samaan aikaan rento ja siisti.
Eli mielestäsi vaimo on ruma sellaisenaan kuin on? Olisi kannattanut harkita aikaisemmin.