Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saan vaimon panostamaan ulkonäköön kotona ollessaan?

Mies84
13.11.2019 |

Vaimoke kulkee kotona aina pieruverkkareissa ja vanhoissa rääsyissä. Mutta aina kun lähtee kavereitten kanssa "lasillisille", niin kaivetaan korkkarit ja hameet kaapista, ja laittaudutaan viimeisen päälle?

Ettei vaan olisi vieraat miehet mielessä?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi minullakin jos mieheni olisi tuommoinen.

Ai minkälainen? Eikö toiselta saa enää vaatia panostusta parisuhteeseen? Huomion vaimoni usein pienillä eleillä ja teoilla. Välillä käyn työmatkalla hakemassa kukkakaupasta ruusun. Valitettavasti tämä ei ole tuonut toivottavaa säpinää esim. makuuhuoneeseen.

Olen kai jotenkin idiootti, kun en tajua miten ruusu säpinöisi makuuhuoneessa. Jos haluaa säpinää makuuhuoneeseen, kannattaa säpinöidä makuunhuoneessa. 

Vierailija
22/48 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on aika kulunut aihe jo 😂

Mutta silti, miksi kotona pitäisi pynttäytyä. Tuon yhden vastaajan ehdotus oli aika hyvä, että vie vaimo treffeille niin panostaa sitten myös "sinua varten".

Kai sitä nyt kotona saa olla sen näköinen kun tahtoo. Itse vapaapäivänä saatan laahustaa yömekossa pitkälle päivään asti, jos ei ole pakollista menoa tai vieraita tulossa. Tai sitten jos olen jossain ollut ja tulen kotiin, suurinpiirtein ensimmäisenä vedän puolet vaatteista veks ja hipsin loppupäivän tyyliin alusvaatteet ja t-paita päällä. Ja talvella tyylin kruunaa villasukat. Eikä tuo mies ole moksiskaan, itse asiassa päinvastoin on juuri sellainen ihana juntti joka ei ymmärrä meikin tai minkään pynttäytymiden ideaa laisinkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai minkälainen? Eikö toiselta saa enää vaatia panostusta parisuhteeseen? Huomion vaimoni usein pienillä eleillä ja teoilla. Välillä käyn työmatkalla hakemassa kukkakaupasta ruusun. Valitettavasti tämä ei ole tuonut toivottavaa säpinää esim. makuuhuoneeseen.

Tuollaisen ison pazkan on tehtävä suuria eleitä jatkuvasti. Ei riitä ruusu pillua tahtoessa, ellei muuten hoida kotihommiaan.

Nainen ei ole mikään kodinkone vaan ihminen, jonka kanssa jaat arkesi, rahasi, ilot, surut ja työt.

Vierailija
24/48 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä antaa mallia pukeutumalla itse. Ja sitten vaikka ihan ottaa esille keskusteluna, että on tottunut siihen, että kotona on pukeutuneena tavalla x ja voisiko sen saman kulttuurin istuttaa myös teidän yhteiseen kotiin. Tai sitten vaan tajuat olevasi vähemmistöä ja joko yksin tai muiden tavalla. 

Vierailija
25/48 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä kumma jos kotonakin pitäisi kulkea hameessa ja korkokengissä! Hiivatin miehet.

Nainen muuten laittautuu ulos mennessä itseään ja muita naisia varten, eli tuskin on muut miehet mielessä.
Jos haluat että nainen kulkee kotona jotenkin nättinä, osta sille lahjaksi joku seksikäs aamutakki/kimono tms ja iso kasa istuvia, kauniita alusvaatteita. Ei niistä kukaan nainen kieltäydy. Sen sijaan nainen ei ikinä laittaisi kotona hametta päälle, koska ne on älyttömän epämukavia vaatteita. Hameet on juhlia, ei kotona oloa varten.

Tama toki vaatii etta kotona on sitten sen verran lammin, ettei noissa hepenissa tule kylma :)

Itse kaytan aika paljon kombinaatiota tunika - legginssit - villasukat. Kesaisin pitkia mekkoja paljain saarin ja varpain, ne ei ole ollenkaan epamukavia. Eli ei ihan pieruverkkareita (mita nama edes on?!) mutta korkokenkia ja hameita pidan ihan tarpeeksi jo tyoni puolesta. 

En myoskaan meikkaa kotona, mulla on tosin ripsien pidennykset eli en meikkaa muutenkaan paljoa. 

Vierailija
26/48 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuon vuoksi en edes halua asua miehen kanssa. Mies alkaa käyttäytyä kuin nainen olisi esine, omaisuutta ja vain häntä varten olemassa SILLOIN KUN HÄNTÄ HUVITTAA.

Ajattelutapa sama kuin niillä sovinisteilla, jotka syyttävät raizkauksen uhria seksikkyydestä. Pitäiskö tissit, peffa, naama ja hiukset ripustaa kaappiin ettei käydä kimppuun? Vai olisiko se musta peittävä kaapu ok?

Me naiset olemme naisia 24/7. Emme teitä varten vaan hemmetti teistä huolimatta, mölöukkelit.

Vierailija
27/48 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on laaja valikoima pieruverkkareita ja niissä pitäydyn kotioloissa.Jos ei ukolle kelpaa,niin olkoot kelpaamatta.

Vaan eipä ole valittanut,viihtyy niissä itsekkin.362

Vierailija
28/48 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miehen vika miten vaimo pukeutuu, huh huh. Toimiiko myös toisinpäin, retkuvaatteissa sohvalla röhnöttävä mies on vaimon vika, varmaan nalkuttanut siihen tilaan.

Vierailija
29/48 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyviä vinkkejä tullut tänne, kiitos :)

Ihmetettyy kyllä nämä parit kiukuttelijat täällä, ette ole saannut miestä vähään aikaan vai mikä on?

Kuulostatte juuri niiltä nalkuttavilta akoilta, kenelle ei mikään kelpaa. Kun mies yrittää piristää parisuhteen arkea pienillä eleillä niin teidän ajatuksissa se on "taas se yrittää vongata seksiä". Sitten kun mies lopettaa panostamisen kun mitään vastakaikua ei ikinä kuulu, niin täällä valitetaan kun "Mies ei ikinä tee mitään parisuhteen eteen". Olisi varmaan peiliinkatsomisen paikka.

Vierailija
30/48 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuon vuoksi en edes halua asua miehen kanssa. Mies alkaa käyttäytyä kuin nainen olisi esine, omaisuutta ja vain häntä varten olemassa SILLOIN KUN HÄNTÄ HUVITTAA.

Ajattelutapa sama kuin niillä sovinisteilla, jotka syyttävät raizkauksen uhria seksikkyydestä. Pitäiskö tissit, peffa, naama ja hiukset ripustaa kaappiin ettei käydä kimppuun? Vai olisiko se musta peittävä kaapu ok?

Me naiset olemme naisia 24/7. Emme teitä varten vaan hemmetti teistä huolimatta, mölöukkelit.

Tolla asenteella ja uhriutumisella tuskin kukaan mies sua edes kepuuttaisi :D Sun logiikalla parisuhteessa ei saa vaatia toiselta mitään, koska se on esineellistämistä? Just joo. Yhtälailla toi sun väite toimii molempiin suuntiin.

Vierailija
31/48 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eroa jos ei kelpaa. Kyllä kotona pitää saada olla mukavasti.

Vierailija
32/48 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies valitti mun rumasta, virttyneestä yöpaidasta. Asia korjaantui sillä, että hankin uuden nätimmän, mutta yhtä mukavan paidan. Mies maksoi myös.

Voithan ostaa naisellesi vähän kauniimpia kotivaatteita jos vanhat on reikäiset ja tahrat pinttyneet, mutta mukavuudesta ei kotona tarvitse kenenkään tinkiä.

Vierailija
33/48 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun suhde on tuossa jamassa kannattaa panna lusikat jakoon.

Terveessä suhteessa aika kuluu rattoisasti makuuhuoneessa ilman minkäänlaisia vaatteita.

Vierailija
34/48 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vaatteita ap käytät itse kotona? Oletko huolitellusti puku päällä, jotta naisen silmä lepää?

Vierailija
35/48 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt taas keuliko. Miksi kaikki pitää kääntää negatiiviseksi? Kannattaahan avioliitossakin kummankin vähän miettiä ulkoista olemustaan vaikka olisi verkkareissa. Pysyy suhde tuoreena. Se miten asian ottaa esille onkin vaikeampaa. Mitäs jos käyt itse parturissa ja panostat muutenkin ulkonäköön. Huomaa ja matkii? Ostat vaimolle seksymmät verkkarit? t. Täti

Vierailija
36/48 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetettyy kyllä nämä parit kiukuttelijat täällä, ette ole saannut miestä vähään aikaan vai mikä on?

Kuulostatte juuri niiltä nalkuttavilta akoilta, kenelle ei mikään kelpaa. Kun mies yrittää piristää parisuhteen arkea pienillä eleillä niin teidän ajatuksissa se on "taas se yrittää vongata seksiä". Sitten kun mies lopettaa panostamisen kun mitään vastakaikua ei ikinä kuulu, niin täällä valitetaan kun "Mies ei ikinä tee mitään parisuhteen eteen". Olisi varmaan peiliinkatsomisen paikka.

Tää on kyllä niin totta!! :D Aina meni väärinpäin.

No, oikeasti, naisena pakko myöntää, että minulla on päiviä jolloin himottaa joka tapauksessa ja on päiviä, jolloin edes Brad Pitt ei saisi syttymään. Ei siinä ruusut paljon hetkauta. Vaikka toki olisin todella onnellinen, jos mieheni minulle ruusun pyytämättä ostaisi. Toivoisin kyllä, että ruusu annetaan rakkaudesta, eikä seksi mielessä. Seksiä jos haluaa, niin itse toivon sen haluamisen olevan sitten suoraa ja läpinäkyvää, ja miehen valmis vaikka pikasessioon, jos omat halut vähän hukassa.  

Vierailija
37/48 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli kieltämättä hupaisa ajatus, että ruusun saaminen herättäisi naisen himot :-DDD

Vierailija
38/48 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Olet ihan ruusun antanut ja vaimo ei ole sittenkään muuttunut villikissaksi sängyssä, on niin epistä.

Päälleliimattu romantiikka harvoin toimii.

Vierailija
39/48 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä uliset ettei vaimo panosta ulkonäköön? Panostaahan se, näethän sinäkin hänet ennen ja jälkeen sen kun on käynyt ulkona ystäviensä kanssa. Osa naisistahan pukeutuu kuulemma aina tunikaan ja trikoohousuihin. On se kumma kun mikään ei kelpaa.

Vierailija
40/48 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavan usein on juuri noin. Itseä laitetaan vain muita varten. Mun mies oli just sellainen, joka oli erittäin siisti töissä ja vieraiden nähden - jopa kauppaan lähtiessä vaihtoi siistit vaatteet. Kotona sitten röhnötti retkuvaatteissa sohvassa ja kaiveli välillä nenäänsä, välillä repi varpaankynsiään verille asti. Hyvin epämiellyttävää.  Yritin muutaman kerran keskustella asiasta - ensin nätisti, sitten vähemmän - mutta hänen näkemyksensä oli, että 'hän on kotonaan'. Ehkä tuo ei ollut ihan eron perussyy, mutta näin kymmenen vuoden jälkeenkin muistan miten epämiellyttävänä hänen kotikäytöstään pidin. Joka tapauksessa muistutin häntä, että vaikka hän tuntee paikan kodikseen, jossa voi vapaasti röhvätä, talo on minun ja hän sai etsiä itselleen oman röhnötyskodin.

Karmea akka, olet taloudellinen hyväksikäyttäjä. Jos toinen asuu siellä kanssasi se on myös hänen kotinsa, ei yksin sinun.