Miten saan vaimon panostamaan ulkonäköön kotona ollessaan?
Vaimoke kulkee kotona aina pieruverkkareissa ja vanhoissa rääsyissä. Mutta aina kun lähtee kavereitten kanssa "lasillisille", niin kaivetaan korkkarit ja hameet kaapista, ja laittaudutaan viimeisen päälle?
Ettei vaan olisi vieraat miehet mielessä?
Kommentit (48)
Olisi minullakin jos mieheni olisi tuommoinen.
Hommat sille kotiinne jonkun komean miehen.
Minusta mieheni on ihanin juuri virttyneessä t-paidassa ja pehmeissä collegehousuissa. Pidätän itselleni oikeuden vastaavanlaiseen pukeutumiseen ja hyvin on mennyt.
Logiikkasi pätkii. Jos tyttöystäväsi käyttäisi kotona korkkareita ja hametta, miten se poistaisi mahdollisuuden vieraiden miesten ajattelemiseen baarissa? Niin, ei mitenkään.
Vaikka miehillä on vieraat mielessä, kun se on vaan normaalia ja se on se "miehen visuaalisempi ja vapaampi seksuaalisuus", ei se automaattisesti tarkoita, naisten olevan samanlaisia libidovetoisia limanuljaskoita. Peilaat vain omaa käytöstäsi tyttöystäväsi käytökseen.
Meen pieruverkkareissa lasillisellekin. Mies on kotona työhousuissa ja -paidassa.
Vierailija kirjoitti:
Ai minkälainen? Eikö toiselta saa enää vaatia panostusta parisuhteeseen? Huomion vaimoni usein pienillä eleillä ja teoilla. Välillä käyn työmatkalla hakemassa kukkakaupasta ruusun. Valitettavasti tämä ei ole tuonut toivottavaa säpinää esim. makuuhuoneeseen.
Osta sille hienoja uusia kotivaatteita 😁
Entäs Herra ja Hidalgo itse? Kuljeskelee kotona löpöttävissä kalsareissa parransanki leuassa, röyhtäilee ja piereskelee. Mutta vaimon pitäisi olla kuin missi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai minkälainen? Eikö toiselta saa enää vaatia panostusta parisuhteeseen? Huomion vaimoni usein pienillä eleillä ja teoilla. Välillä käyn työmatkalla hakemassa kukkakaupasta ruusun. Valitettavasti tämä ei ole tuonut toivottavaa säpinää esim. makuuhuoneeseen.
huomioin = ostan jotain ja odotan sen realisoituvan seksinä
Kyllä on pyyteetöntä, ihan tässä silmäkulma kostuu. eri
Valitettavan usein on juuri noin. Itseä laitetaan vain muita varten. Mun mies oli just sellainen, joka oli erittäin siisti töissä ja vieraiden nähden - jopa kauppaan lähtiessä vaihtoi siistit vaatteet. Kotona sitten röhnötti retkuvaatteissa sohvassa ja kaiveli välillä nenäänsä, välillä repi varpaankynsiään verille asti. Hyvin epämiellyttävää. Yritin muutaman kerran keskustella asiasta - ensin nätisti, sitten vähemmän - mutta hänen näkemyksensä oli, että 'hän on kotonaan'. Ehkä tuo ei ollut ihan eron perussyy, mutta näin kymmenen vuoden jälkeenkin muistan miten epämiellyttävänä hänen kotikäytöstään pidin. Joka tapauksessa muistutin häntä, että vaikka hän tuntee paikan kodikseen, jossa voi vapaasti röhvätä, talo on minun ja hän sai etsiä itselleen oman röhnötyskodin.
Mä en haluaisi määrätä, miten puolison pitää olla kotona. Kotona pitää saada olla niin kuin haluaa. Jos mun puoliso alkaisi minulle urputtaa ulkonäöstä, saisi mennä muualle urputtamaan.
Anteeksi. Haluan olla kotona rennosti ja omana itsenäni. Haluan pukeutua verkkareihin, joissa olen itsevarma - toisin kuin korkkareissa ja kiristävissä minimekoissa. Haluan olla itsevarma sinun silmissäsi, mutta pieleen on näköjään mennyt. Anteeksi.
Vaimo84
On kyllä kumma jos kotonakin pitäisi kulkea hameessa ja korkokengissä! Hiivatin miehet.
Nainen muuten laittautuu ulos mennessä itseään ja muita naisia varten, eli tuskin on muut miehet mielessä.
Jos haluat että nainen kulkee kotona jotenkin nättinä, osta sille lahjaksi joku seksikäs aamutakki/kimono tms ja iso kasa istuvia, kauniita alusvaatteita. Ei niistä kukaan nainen kieltäydy. Sen sijaan nainen ei ikinä laittaisi kotona hametta päälle, koska ne on älyttömän epämukavia vaatteita. Hameet on juhlia, ei kotona oloa varten.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä kumma jos kotonakin pitäisi kulkea hameessa ja korkokengissä! Hiivatin miehet.
Nainen muuten laittautuu ulos mennessä itseään ja muita naisia varten, eli tuskin on muut miehet mielessä.
Jos haluat että nainen kulkee kotona jotenkin nättinä, osta sille lahjaksi joku seksikäs aamutakki/kimono tms ja iso kasa istuvia, kauniita alusvaatteita. Ei niistä kukaan nainen kieltäydy. Sen sijaan nainen ei ikinä laittaisi kotona hametta päälle, koska ne on älyttömän epämukavia vaatteita. Hameet on juhlia, ei kotona oloa varten.
Riippuu hameesta. Mulla on kotivaatteita vaan hameita ja mekkoja. Niiden kanssa sitten sukkikset, villasukat ja neule, jos on kylmä. En itsekään halua röhnöttää missään pieruverkkareissa kotona. Koko sana on jo ällöttävä.
Mitä haluat, täyden bilesysteemin vai seksibabyn? Onnistuu, jos lähdet itse mukaan leikkiin.
Mun neuvo olisi viedä itsekin vaimo joskus ulos treffeille, panostus on varma. Kotona ollaan kuin kotona ja pieruverkkarit ovat tilanteeseen sopivat.
Mä sanoisin ,että vaihtamalla kumppanin. Mieluummin johonkin hroon Venäjältä tai vinkuintiasta.
Hanki tupee.
Laihduta.
Pese hampaat.
Nouse ylös sohvasta ja ala kuntoilla.
Itse istut puku päällä ja tukka suittuna aina töiden jälkeen sohvalla?