Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menin tekemään uuden sähkösopimuksen kun en kehdannut torjua myyjää kaupassa

Vierailija
13.11.2019 |

Harmittaa.. Nyt pitää taas nähdä hirveä vaiva peruakseen sen ja soittaa nykyiselle tarjoajalle, että eiväthän sitten lopeta sopimusta.. :(

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen enempää en puutu sähkösopimusten eroihin, mutta minua ainakin ärsyttää nämä kauppojen käytävillä pöytää pitävät sähkömyyjät ja liittymämyyjät ym. Aina oikein ahdistaa kun jo kaukaa näkee että ovat "parkkeeranneet" johonkin tiettyyn kohtaan ja on pakko kävellä ohi. Väkisin tuputtavat kaikkea kun on pakko ja provisiopalkka. Ja aina noissa sopimuksissa on jotain porsaanreikiä..

Kuinkahan moni oikeasti tekee näiden kanssa jotain sopimuksia ihan vaan sen takia ettei kehtaa sanoa ei tai vaan kävellä ohitse.

Jos haluan vaihtaa liittymää tai sähkösopimusta, niin etsin itse tietoa ja otan yhteyttä sinne mistä sen haluan.

Vierailija
2/30 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ehkä liian helppo poka kaikenlaisille myyjille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesithän, että jos teet kaupassa määräaikaisen sähkösopimuksen, se on pitävä heti. Sopimus pätee heti kun sen tekee livenä.

Vain puhelimessa ja netissä tehdyissä soppareissa on etämyynnin edellyttämä 2 vkon peruutusaika.

Toki jos sulla on jo määräaikainen sopimus tällä hetkellä (kun aikaisemmin et ole myöskään osannut sanoa ei) ei sitä uutta voi tehdä.

Silloin sait aikaan vaan turhaa työtä myyjälle ja myyjä jää ilman provikkaa ja käytti suhun turhaan aikaa.

Vierailija
4/30 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen enempää en puutu sähkösopimusten eroihin, mutta minua ainakin ärsyttää nämä kauppojen käytävillä pöytää pitävät sähkömyyjät ja liittymämyyjät ym. Aina oikein ahdistaa kun jo kaukaa näkee että ovat "parkkeeranneet" johonkin tiettyyn kohtaan ja on pakko kävellä ohi. Väkisin tuputtavat kaikkea kun on pakko ja provisiopalkka. Ja aina noissa sopimuksissa on jotain porsaanreikiä..

Kuinkahan moni oikeasti tekee näiden kanssa jotain sopimuksia ihan vaan sen takia ettei kehtaa sanoa ei tai vaan kävellä ohitse.

Jos haluan vaihtaa liittymää tai sähkösopimusta, niin etsin itse tietoa ja otan yhteyttä sinne mistä sen haluan.

Kuulostaa niin tutulta! Itse haluan aina myös vertailla ja harkita rauhassa, joten tällaiset yhden puljun "nyt heti nimi alle ja käsipäivää" tyrkytyspöydät ei millään lailla houkuta.

Vierailija
5/30 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vedonnut metoohon?

Vierailija
6/30 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina kysyn niiltä että luuletko että tartun koukkuun kesken muun asioinnin vertaamatta vaihtoehtoja huolella. Yleensä toivottavat hyvää päivän jatkoa siinä kohtaa.

Vierailija
7/30 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haksahdin kerran tähän, kun oli niin toivottoman söpö mies myymässä soppareita. Suuret siniset silmät olivat heikkouteni. Onnistui kyllä peruminen sitten myöhemmin ilman ongelmia.

Vierailija
8/30 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesithän, että jos teet kaupassa määräaikaisen sähkösopimuksen, se on pitävä heti. Sopimus pätee heti kun sen tekee livenä.

Vain puhelimessa ja netissä tehdyissä soppareissa on etämyynnin edellyttämä 2 vkon peruutusaika.

Toki jos sulla on jo määräaikainen sopimus tällä hetkellä (kun aikaisemmin et ole myöskään osannut sanoa ei) ei sitä uutta voi tehdä.

Silloin sait aikaan vaan turhaa työtä myyjälle ja myyjä jää ilman provikkaa ja käytti suhun turhaan aikaa.

Apua onko tosiaan näin? 😱 

Vierailija
9/30 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua onko tosiaan näin? 😱 

Onko kellään lisätietoa?

Vierailija
10/30 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voit perua vielä sopimuksen. Jatkossa pääset eroon kun sanot että sinulla on vielä määräaikaisuutta nykyisen kanssa yli vuoden. Jos sopparia on jäljellä 6 kk tai sen alle,niin uuden sähkösopimuksen voi tehdä alkamaan heti nykyisen päätyttyä. Eli sanot vain että on vaikla vuosi tai kaksi vielä nykyistä. Jos siis et kehtaa suoraan sanoa ettet halua.

Vierailija
11/30 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista miten heikko ihminen. Säälittävää.

Vierailija
12/30 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko oikeasti tutkineet niiden sähkösopimusten hintoja ja eroja? Itse olen saanut viime vuosina parhaimmat tarjoukset nimenomaan kaupan käytävillä päivystäviltä sähkömyyjiltä.

Oikein harmitti, kun en mistään meinannut löytää sellaista käytävälobbaria, kun edellinen määräaikainen sopimus tuli loppuunsa.

Lisää vaan kilpailua sähkönhintoihin! Ja verkkomaksut pitää saada muutetuiksi niin, että niistäkin voidaan kilpailla edes sen sähkönmyyjän ja lähiyhtiön kesken. Mieluiten takaisin vanhat halvat ja paikalliset yhtiöt, kiitos!

Eikä ikinä enää saa myydä mitään elintärkeitä palveluja ulkolaisille kusettajille, Pekka Haavisto!!!

Vierailija
13/30 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin kävelen vauhdilla ohi huikaten "kiitos ei", kun kaiken maailman kaupustelijoita pyörii kauppojen käytävillä. Ihan v*tun ärsyttävää. Tiedän, että tekevät vain työtään, mutta on se s*atana, kun noita tyrkytysfirmoja pitää olla... Soitti ne sitten puhelimella tai hätyyttelee ihmisiä kaupassa.

Vierailija
14/30 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisten ärsyttävien kaupustelijoiden ohi pitää kävellä tyynesti ilmeenkään värähtämättä vaikka kuinka huutelisivat perään. Jos niille pysähtyy puhumaan tai selittelemään niin peli on menetetty.

Vierailija
15/30 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin joskus vähän vahingossa kuuntelemaan jonkun vitamiinimyyjän tyrkytystä ja sanoin sitten kohteliaasti, että ei kiitos. Niin kuulin, kun tämä akka tuiskaisee toiselle myyjälle, että "haistakoot v*ttu". Juu ymmärrän, että työ käy hermoille ja heidän palkka ilmeisesti koostuu siitä myydystä määrästä, mutta silti...

Vierailija
16/30 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma reaktioni on nykyisin talk to the hand. Ei viitsi kuluttaa äänijäänteitä moisten ihmissaastojen vuoksi.

Vierailija
17/30 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kiitos ei

- Ei nyt

- Ei kiinnosta

- (päänpyöritystä ja hymyilyä)

- Ai, en mä näitä meillä hoida (vaikka hoitaisitkin)

- Kun mulla on työsuhdepuhelin (liittymien tarjoajille)

- Haluaisin kyllä vertailla hintoja ensin...

- Just tein vuoden määräaikaisen sopparin (vaikket tehnytkään)

Vierailija
18/30 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ilmoitan aina heti että olen jo asiakas/tilaaja riippumatta siitä mitä kaupitellaan. Pääsee nopeasti jatkamaan matkaa.

Vierailija
19/30 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan kävelen ohi. Ei ne kauppaan asti perässä tuu. Ja jos tulee, niin siinähän juoksevat.

Vierailija
20/30 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanon, että haluan ostaa sähköni paikalliselta ja suomalaiselta, vaikka hinta olisi kovempi. Se voitto ja verot ja työpaikat kiertää oman kunnan hyväksi.

Niin kuin kaikessa muussakin. Suosin suomalaista tai mielummin vielä oman kaupungin tuotoksia.

Myyjille pitää hymyillä ja sanoa "kiitos ei". Ja myyjät on koulutettu myymään vaikka maantiekiviä, jos joku vain jää kuuntelemaan. Sä yllättää meistä. paatuneimmatkin kuluttajat. Heillä on psykologiset aseet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän