Menin tekemään uuden sähkösopimuksen kun en kehdannut torjua myyjää kaupassa
Harmittaa.. Nyt pitää taas nähdä hirveä vaiva peruakseen sen ja soittaa nykyiselle tarjoajalle, että eiväthän sitten lopeta sopimusta.. :(
Kommentit (30)
Mä teen aina sellain että jos ei tottele kun sanon että ei kiitos niin alan esittämään kiinnostunutta ja vitkuttelen aikaa. Lähes tunnin olen saanut vitkuteltua ja sitten sanon että haluan vielä miettiä asiaa ja pyydän soittamaan huomenna uudestaan. Seuraavana päivänä jos vielä soittaa niin jatkan samaa vitkuttelua.
Tätä sykliä toistan niin kauan kunnes lopettaa soittamisen. Parhaimmillaan olen saanut saman myyjän soittamaan 3 päivää putkeen ja tuhlaamaan aikaa minuun yli 3 tuntia. Tuossa ajassa olisi voinut tehdä monta sopimusta muiden ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voit perua vielä sopimuksen. Jatkossa pääset eroon kun sanot että sinulla on vielä määräaikaisuutta nykyisen kanssa yli vuoden. Jos sopparia on jäljellä 6 kk tai sen alle,niin uuden sähkösopimuksen voi tehdä alkamaan heti nykyisen päätyttyä. Eli sanot vain että on vaikla vuosi tai kaksi vielä nykyistä. Jos siis et kehtaa suoraan sanoa ettet halua.
Jos sopimus on tehty määräaikaisena henkilökohtaisesti kuten kauppakeskuksessa, ei voi perua.
Puhelimessa tai netissä tehdyissä on 2vkon perumisaika.
T. Sähkönmyyjä
Vierailija kirjoitti:
Mä teen aina sellain että jos ei tottele kun sanon että ei kiitos niin alan esittämään kiinnostunutta ja vitkuttelen aikaa. Lähes tunnin olen saanut vitkuteltua ja sitten sanon että haluan vielä miettiä asiaa ja pyydän soittamaan huomenna uudestaan. Seuraavana päivänä jos vielä soittaa niin jatkan samaa vitkuttelua.
Tätä sykliä toistan niin kauan kunnes lopettaa soittamisen. Parhaimmillaan olen saanut saman myyjän soittamaan 3 päivää putkeen ja tuhlaamaan aikaa minuun yli 3 tuntia. Tuossa ajassa olisi voinut tehdä monta sopimusta muiden ihmisten kanssa.
Hieno harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno harrastus.
Kiitos. Kyllähän tuossa saa nauraa kun kuulee myyjän turhautumisen äänestä. En toki naura siinä puhelimessa, mutta puhelun jälkeen.
Minä pyysin kerran näiltä sähkönmyyjiltä tarjousta paperilla. Eivät antaneet, siihen loppui minun kiinnostus. Jotain mätää lienee myynnissä, kun pelkän puheen perusteella pitäisi sopimus tehdä.
Elisan myyjille:just laitoin ton pois, kun se oli ihan p*ska.
Joku sähkösopimus myyjä yritti väkisin myydä, ei kiitos ei riittänyt vaan tyrkytti eikä päästänyt eteenpäin, joten uhkasin kauppakeskuksen vartijalla.
Joku käsiöljyä myynyt ulkkisukko seurasi missä kävin ja hyökkäsi uudestaan kimppuun. Oli pakko tiuskia, jolloin sain perääni arabiankielisen huutoraivarin.
Ihan helvetin rasittavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno harrastus.
Kiitos. Kyllähän tuossa saa nauraa kun kuulee myyjän turhautumisen äänestä. En toki naura siinä puhelimessa, mutta puhelun jälkeen.
Saanko arvata, sulla ei ole töitä?
Vierailija kirjoitti:
Oletteko oikeasti tutkineet niiden sähkösopimusten hintoja ja eroja? Itse olen saanut viime vuosina parhaimmat tarjoukset nimenomaan kaupan käytävillä päivystäviltä sähkömyyjiltä.
Oikein harmitti, kun en mistään meinannut löytää sellaista käytävälobbaria, kun edellinen määräaikainen sopimus tuli loppuunsa.
Lisää vaan kilpailua sähkönhintoihin! Ja verkkomaksut pitää saada muutetuiksi niin, että niistäkin voidaan kilpailla edes sen sähkönmyyjän ja lähiyhtiön kesken. Mieluiten takaisin vanhat halvat ja paikalliset yhtiöt, kiitos!
Eikä ikinä enää saa myydä mitään elintärkeitä palveluja ulkolaisille kusettajille, Pekka Haavisto!!!
Miten niitä verkkomaksuja voi kilpailuttaa, kun sitä verkkoa pitää yksi ja sama firma? Ei kukaan toinen firma ota niitä kaapeleita ja korjaa ja huoltaa yms. Sähköä niissä voi toimittaa kuka tahansa. Vähän kuin voit valita bussifirman, mutta maantietä hoitaa se kenen se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno harrastus.
Saanko arvata, sulla ei ole töitä?
Bingo. Samassa veneessä noiden puhelinmyyjien kanssa. Molemmat häiritään toisia ihmisiä.
Ainoa kerta, kun olen "haksahtanut" kaupan aulassa kaupusteluun on, kun oli ihan vasta partiolaisia myymässä joulukalentereita. Tämäkään ei varsinaisesti ollut haksahdus, kun oli tarkoitus ostaa ensimmäiseltä eteen tulevalta partiokalenterin myyjältä kalenteri.
-19