Suomi24 ilmainen sähköposti lakkautetaan. Mistä tilalle edelleen lähettävä sähköposti?
Ei siis mitään Googlea tai Microsoftia joka integroituu joka palveluun vaan erillinen sähköpostipalvelu.
Kommentit (56)
Multa on kohta päivä menny siivotessa sähköpostia ja ilmoitellessa uutta ympäriinsä. Onneksi oli toinen posti (maksullinen).
Vierailija kirjoitti:
kuinkas olisi protonmail?
Ei välitä viestejä.
Vierailija kirjoitti:
16: Mitä sitten suosittelet?
Minuakin harmittaa, että Yahoo vaatii nykyisin kaikenlaisia varmistuksia, mutta pidän silti sitä parempana kuin gmailia. Yahoo ei ole automaattisesti vaihtoehtona moneen muuhun palveluun, kuten gmail tai fb-tunnukset.
(en ole ap)
protonmail (kirjoitin sekä viestit 16 ja 17)
Mä käytin joskus meiliboxia anonyymimpään sähköpostiin, jolla rekisteidyin foorumeille yms. En kyllä osaa sanoa paljoakaan ominaisuuksista tai siitä, toimiiko vielä..
Vierailija kirjoitti:
Minuakin harmittaa, että Yahoo vaatii nykyisin kaikenlaisia varmistuksia, mutta pidän silti sitä parempana kuin gmailia. Yahoo ei ole automaattisesti vaihtoehtona moneen muuhun palveluun, kuten gmail tai fb-tunnukset.
(en ole ap)
Nämä varmistukset ovat paljon tietoturvallisempia kuin ilman sellaisia. Lisäksi Gmail on paljon luotettavampi kuin Yahoo ja se toimii erinomaisesti suoraan selaimessa eli mitään vanhanaikaisia ja epäkäytännöllisiä sähköpostiohjelmia ei tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(en ole ap)
protonmail (kirjoitin sekä viestit 16 ja 17)
Ei toimi viestien välitys.
Vierailija kirjoitti:
Luukku.com
Luukulle peukku täältäkin. Mulla on ollut tili Luukussa vuodesta 2001 lähiten ja nykyisinkin käytän sitä, jos vaarana on saada ulkomaista spämmiä. Myös kaikille kauppaliikkeille (Kesko, S-ryhmä, Stockmann, KappAhl, Gerry Weber, Kultajousi etc) olen antanut Luukun osoitteen. Yrityksistä ainoastaan vakuutusyhtiö, puhelinoperaattori ja Veikkaus lähettävät postia varsinaiseen sähköpostiosoitteeseeni.
Kun laittaa nettihakuun 'Luukku', niin tulee pelkästään negatiivisia kommentteja tuloksiksi. Mm. palvelu alhaalla viikoittain, tai että postilaatikon koko on pieni.
Tosin nämä uutiset aika vanhoja.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi Gmail on paljon luotettavampi kuin Yahoo ja se toimii erinomaisesti suoraan selaimessa eli mitään vanhanaikaisia ja epäkäytännöllisiä sähköpostiohjelmia ei tarvita.
Minä olen niin kalkkis itse, etten edes ymmärrä, mitä tarkoittaa "toimii suoraan selaimessa". Onko se postiloota siis koko ajan auki? Ei kiinnosta sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Kun laittaa nettihakuun 'Luukku', niin tulee pelkästään negatiivisia kommentteja tuloksiksi. Mm. palvelu alhaalla viikoittain, tai että postilaatikon koko on pieni.
Ei ainakaan viime vuosina ole ollut alhaalla, ja yleensä kerran tai pari viikossa postit sieltä tarkistan. Luukun ilmainen koko on 11,2 Mt, lisätilaa voi ostaa. Minä en tarvitse sinne kauhean paljon tilaa, koska en lähetä sen kautta kuvia tai musiikkia tai muutakaan isokokoista. Tavanomaisille sähköposteilleni tuo on ollut ihan riittävä jo 18 vuotta. Tällä hetkellä mulla on käytössä tilaa 4,9 Mt, vanhimmat tallessa olevat postit ihan sieltä alusta eli vuodelta 2001.
Pistäkää postia sinne. Itse laitoin ilmoituksen etten enää tule heidän sivustoaan käyttämään kun kuukauden ilmainen sähköposti muuttuu maksulliseksi.
Pistäkää muutkin! Siis eihän noi hyvynhyvyyttä pidä suomi24'sta pystyssä vaan vaikuttimena on raha. Mainostajat kait suurin tulonlähde. Jos tarpeeksi moni lopettaa sivuston käytön niin silloin karkkoaa mainostajat.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Hopeakettu kirjoitti:
Pistäkää postia sinne. Itse laitoin ilmoituksen etten enää tule heidän sivustoaan käyttämään kun kuukauden ilmainen sähköposti muuttuu maksulliseksi.
Pistäkää muutkin! Siis eihän noi hyvynhyvyyttä pidä suomi24'sta pystyssä vaan vaikuttimena on raha. Mainostajat kait suurin tulonlähde. Jos tarpeeksi moni lopettaa sivuston käytön niin silloin karkkoaa mainostajat.
Se sähköpostipalvelu on jo myyty mailbox.org palvelulle. Ei auta viestien lähettely.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi Gmail on paljon luotettavampi kuin Yahoo ja se toimii erinomaisesti suoraan selaimessa eli mitään vanhanaikaisia ja epäkäytännöllisiä sähköpostiohjelmia ei tarvita.
Minä olen niin kalkkis itse, etten edes ymmärrä, mitä tarkoittaa "toimii suoraan selaimessa". Onko se postiloota siis koko ajan auki? Ei kiinnosta sellainen.
Kirjautuu siihen selaimella ilman erikseen asennettavia ohjelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan viime vuosina ole ollut alhaalla, ja yleensä kerran tai pari viikossa postit sieltä tarkistan. Luukun ilmainen koko on 11,2 Mt, lisätilaa voi ostaa. Minä en tarvitse sinne kauhean paljon tilaa, koska en lähetä sen kautta kuvia tai musiikkia tai muutakaan isokokoista. Tavanomaisille sähköposteilleni tuo on ollut ihan riittävä jo 18 vuotta. Tällä hetkellä mulla on käytössä tilaa 4,9 Mt, vanhimmat tallessa olevat postit ihan sieltä alusta eli vuodelta 2001.
Huhhuh, enpä ollut tiennytkään että Luukussa on noin vähän levytilaa käytössä. Ilmankos yhdelle tutulle ei mee luukku-postit ikinä perille kun sillä on boxi aina täynnä.
Oikeasti tuo 11 megaa riittää vain tekstimuotoiseen viestittelyyn, eli pdf:t ja kuvien lähettelyt ja vastaan otot saa unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se satunnaiseen käyttöön ihan kiva, mutta ei noita selainpohjaisia kyllä jaksa käyttää kovin paljon. Niissä tarvii yleensä hiirtä vähän kaikkeen eli hidasta ja hiirikäsi rasittuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se satunnaiseen käyttöön ihan kiva, mutta ei noita selainpohjaisia kyllä jaksa käyttää kovin paljon. Niissä tarvii yleensä hiirtä vähän kaikkeen eli hidasta ja hiirikäsi rasittuu.
Jaksaa koska ovat paljon kätevämpiä kuin ohjelmaversiot.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Se sähköpostipalvelu on jo myyty mailbox.org palvelulle. Ei auta viestien lähettely.
Eihän siinä sitten muuta kuin siirtyä käyttämään jotain muuta sivustoa. tarpeeksi moni kun siirtyy pois käyttämästä suomi24'sta niin kyllä siellä joku ekonomi rupeaa miettimään mikä meni pieleen.
Toisekseen aika kaatopaikka koko sivusto, eipä tällä ainakaan tule ikävä vaikka lopettaisivat välittömästi toimintansa :D
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Hopeakettu kirjoitti:
Siis oikein uhkasit :D Mitä sä siellä sitten käytit, sehän on aika suoli24.
Gmail toimii aina ja on luotettava..