Toisessa korvassa suhissut ja vinkunut koko päivän, mitä ihmettä tämä on?
Toinen korva on ollut aamusta saakka tukossa ja kuulen välillä suhinaa ja tuuttausta, vähän kuin puhelimen hälytysääntä, kun itse puhun. Äänet kuuluvat kuin tynnyrin sisältä. Minulla oli pari päivää vähän flunssainen oli, mutta sekin meni jo ohi. Voiko korvatulehdus aiheuttaa tällaista vai mikä minulla voi olla?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko johtuu flunssasta tai vaikkua korvassa taikka niinkuin mulla aikoinaan eli niskat oli niin jumissa että toinen korva jyskytti, jymäji, suhisi ja vinkui. Monta kertaa piti hypätä lääkärissä ennenkuin vaivan syy selvisi.
Myös tätä olen miettinyt! Niskani ovat kroonisessa jumissa, joten en ihmettelisi. Lisäksi aamulla kuulin ensimmäisen tuuttauksen, kun käänsin nopeasti päätäni.
Ap
Mulla on myös krooninen niskajumi, ahkeralla venyttelyllä veri kiertää edes jotenkin :D Mutta nytkin on muutamana päivänä ollu vinkunaa ja vonkunaa sekä jyminää varsinkin toisessa korvassa. Mutta huuhteleppa ne sun korvat ja jos ei auta niin vaiva voi johtua kireistä niskoista tai sitten ihan mistä vaan mitä täällä on ehdotettu.
Niskajumi teki myös mulle aikoinaan vastaavia oireita. Fyssarille, jos huuhtominen ei auta.
Ufot ottavat sinuun yhteyttä.