Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaisitko umpirakastuneena suhteeseen

Vierailija
11.11.2019 |

jossa tietäisit olevasi aina kakkonen ja häviäväsi..... sille eksälle joka jätti.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinullakin on varmaan ihania exiä joille mies voi olla mustasukkainen. Meillä kaikilla on, paitsi neitsyillä.

Ei minulla ainakaan ole yhtään ihanaa exää. Olisikin hienoa jos olisi sellainen. Joskus kun haistaa takanaan kaupan kassalla housuihinsa kusseen juopon niin existä tulee mielikuvia mieleen eikä ne ole mukavia.

Vierailija
22/22 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos vaimo haluaa erota niin olkoon niin tai jos minun mieheni niin hyvä niin, silloin tilanne muuttuu. Tapailemme, kyllä seksisuhde myös, mutta myös henkinen. En kaipaa miestä elämääni joka hetki, olen itsenäinen ihminen. Tapaamme ja pidämme paljon yhteyttä soittamalla yms. Hyvin onnistuu.

Eli seksisuhde, ellette sitten soittele avoimesti puolisoidenne ja perheidenne aikana. Ei muuta kuin uusperhettä suunnittelemaan, kaikki häviävät tasaisesti siinä kuviossa. Hyvin onnistui toistaiseksi. Miksi muuten olet aviossa, olethan itsenäinen ihminen?

Miten ne poissulkee toisensa ja jos ei asu yhdessä ja ole yhdessä jatkuvasti on vain seksisuhde?

Siten juuri. Vaimon kanssa mies asuu yhdessä, on juridinen sopimus (avioliitto), yhteistä omaisuutta, lapsia JA lisäksi myös seksiä. Seksisuhteessa vain nussitaan vain hätäisesti salassa. Etkö tosiaan näe mitään eroa näiden välillä? Melko puusilmä olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi