Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaisitko umpirakastuneena suhteeseen

Vierailija
11.11.2019 |

jossa tietäisit olevasi aina kakkonen ja häviäväsi..... sille eksälle joka jätti.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
2/22 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä alkaisin juuri tietyn ihmisen kanssa.

Vierailija
4/22 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa lisää. Onko kyse kolmiodraamasta?

Vierailija
5/22 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon päättänyt umpirakastuneena aloittaa suhteen miehen kanssa joka on naimisissa ja jolla lapsia. Itsekin olen perheellinen. Ei ole kummallakaan aikomustakaan erota, elämäntilanteet sellaiset. Mutta rakastumiselle ei vaan voi mitään.

Kivittäkää mut.

Vierailija
6/22 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. 

Miten noilla tiedoilla kolmiodraaman saa aikaiseksi?

Tapailen miestä josta tykkään ihan hirveästi mutta pelkään etten ikinä tule pärjäämään sille ihanalle eksälle.

Eli mietin että alanko ollenkaan. Koska mulle ei riitä että "onhan meillä ihan kivaa"

Vierailija
7/22 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon päättänyt umpirakastuneena aloittaa suhteen miehen kanssa joka on naimisissa ja jolla lapsia. Itsekin olen perheellinen. Ei ole kummallakaan aikomustakaan erota, elämäntilanteet sellaiset. Mutta rakastumiselle ei vaan voi mitään.

Kivittäkää mut.

Miehen vaimolla voi olla aikomus erota kun jäätte kiinni. Sille ette voi mitään. Miten tällainen suhde muuten toimii? Mies on joka toinen päivä kanssasi? Missä? Mitä selittelee kotona? Seksisuhde tuo on, ei muuta.

Vierailija
8/22 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. 

Tapailen miestä josta tykkään ihan hirveästi mutta pelkään etten ikinä tule pärjäämään sille ihanalle eksälle.

Eli mietin että alanko ollenkaan. Koska mulle ei riitä että "onhan meillä ihan kivaa"

Tietenkin alat. Olette rakastuneita nyt. Eksät ovat eksiä syystä. Ajattele miltä miehestäsi tuntuisi jos saisi myöhemmin tietää miksi et alkanut seurustella hänen kanssaan. Hänelle sinä olet ykkönen nyt. Kaikki muu on päänsisäistä epävarmuuttasi.

Vierailija
9/22 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti, koska en ikinä voisi kuvitella olevani kenellekään se ykkösvaihtoehto.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
10/22 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt juuri sellaisessa tilanteessa, että olen juuri eronnut, kaipaan eksääni suunnattomasti, mutta toisaalta kaipaan ihan vaan läheisyyttä. Tuntuu todella väärältä lähestyä ketään, kun ajatukseni ovat eksässä.

Vierailija
11/22 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos vaimo haluaa erota niin olkoon niin tai jos minun mieheni niin hyvä niin, silloin tilanne muuttuu. Tapailemme, kyllä seksisuhde myös, mutta myös henkinen. En kaipaa miestä elämääni joka hetki, olen itsenäinen ihminen. Tapaamme ja pidämme paljon yhteyttä soittamalla yms. Hyvin onnistuu.

Vierailija
12/22 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinullakin on varmaan ihania exiä joille mies voi olla mustasukkainen. Meillä kaikilla on, paitsi neitsyillä.

Vierailija
13/22 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. 

Kiitos taustatiedoista. Näillä spekseillä en alkaisi tai en edes jatkaisi kavereina. Mies ei siis ole päässyt yli eksästään. Olisit vain miehelle laastari. Suhteenne loppuu siinä vaiheessa kun tulee se uusi exän kaltainen unelmanainen kuvioihin. Koettu on, joten tiedän mistä puhun.

Vierailija
14/22 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin alkaisin. Koettu on myös ja tiedän mistä puhun.

Vierailija
15/22 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivittäkää mut.

Kysymys ei varsinaisesti koske sinua koska mies ei varsinaisesti käytä sinua laastarina koska vaimo jätti. Halusit vain tuoda kaikkien tietoon tämän? Toivotko, että miehen vaimo lukee tätä vai miksi?

Vierailija
16/22 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos vaimo haluaa erota niin olkoon niin tai jos minun mieheni niin hyvä niin, silloin tilanne muuttuu. Tapailemme, kyllä seksisuhde myös, mutta myös henkinen. En kaipaa miestä elämääni joka hetki, olen itsenäinen ihminen. Tapaamme ja pidämme paljon yhteyttä soittamalla yms. Hyvin onnistuu.

Eli seksisuhde, ellette sitten soittele avoimesti puolisoidenne ja perheidenne aikana. Ei muuta kuin uusperhettä suunnittelemaan, kaikki häviävät tasaisesti siinä kuviossa. Hyvin onnistui toistaiseksi. Miksi muuten olet aviossa, olethan itsenäinen ihminen?

Vierailija
17/22 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. 

Kiitos taustatiedoista. Näillä spekseillä en alkaisi tai en edes jatkaisi kavereina. Mies ei siis ole päässyt yli eksästään. Olisit vain miehelle laastari. Suhteenne loppuu siinä vaiheessa kun tulee se uusi exän kaltainen unelmanainen kuvioihin. Koettu on, joten tiedän mistä puhun.

Tai eksä huomaakin että haluaakin olla miehen kanssa koska mies kelpaa muillekin=(

Vierailija
18/22 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkaisi, ellen olisi niin miehestä niin riippuvainen, että olisi suorastaan pakko. Mutta siinä tapauksessa olisi todennäköisesti kyse vain riippuvuudesta eikä ollenkaan oikeasta rakastumisesta.

Vierailija
19/22 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin. Exät on exiä ja historiaa. Elä tässä hetkessä. Älä toisen menneisyydessä. Sillä ei ole mitään väliä sinulle.

Vierailija
20/22 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli seksisuhde, ellette sitten soittele avoimesti puolisoidenne ja perheidenne aikana. Ei muuta kuin uusperhettä suunnittelemaan, kaikki häviävät tasaisesti siinä kuviossa. Hyvin onnistui toistaiseksi. Miksi muuten olet aviossa, olethan itsenäinen ihminen?

Miten ne poissulkee toisensa ja jos ei asu yhdessä ja ole yhdessä jatkuvasti on vain seksisuhde?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi