Nyt meni norjalaismiljonäärin hotellit boikot
https://www.is.fi/viihde/art-2000006303188.html
Kämpin ja Tjäreborgin ostanut miljardööri Petter Stordalen eroaa vakavasti sairaasta vaimostaan
– Meillä on ollut 14 fantastista vuotta yhdessä. Me olemme seisseet toistemme rinnalla äärimmäisissä ylä- ja alamäissä ja se tarkoittaa, että meillä tulee aina olemaan uniikki suhde.
Kommentit (40)
Sulla ei ole varaa sen hotelleihin muutenkaan, joten onpa melkoinen ”boikotti”.
Ehkäpä aloite eroon on tullut vaimolta? Minusta ei ole mitenkään kummallista, että parantumattomasti sairas haluaisi elää sen jäljellä olevan elämänsä yksin. Apua käytännön asioihin saa rahalla.
Oudolta tuntuu että tuollaisen takia eroaa. Itselläni on 10 eri sairaitta/vammaa ja useita autoimmuunisairauksia.
Joo, mä luulin kanssa, että se on ihan ok mutta ei sitten ollutkaan. On moraalitonta hylätä sairas vaimo vaikka se vaimo olisi itse sitä ehdottanutkin.
Pyrkyriyrittäjät harvoin kestävät sairautta silmästä silmään; se kertoo heikkoudesta ja kuolemasta. Minulla kokemusta jopa kiusaamisesta. Onhan meillä politiikassakin henkilöitä, jotka avoimesti halveksivat sairaita ja köyhiä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mä luulin kanssa, että se on ihan ok mutta ei sitten ollutkaan. On moraalitonta hylätä sairas vaimo vaikka se vaimo olisi itse sitä ehdottanutkin.
Siis on moraalitonta erota, vaikka toinen haluaa?
Miten sitten ei ole moraalitonta pitää pakolla suhteessa?
Eiköhän erosta ole tehty yhdessä päätös, lisäksi se voi olla järkevää verotuksen takia että vaimo on yksin kun kuolee tai joutuu laitokseen loppuelämäksi. Heillähän ei ole lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Pyrkyriyrittäjät harvoin kestävät sairautta silmästä silmään; se kertoo heikkoudesta ja kuolemasta. Minulla kokemusta jopa kiusaamisesta. Onhan meillä politiikassakin henkilöitä, jotka avoimesti halveksivat sairaita ja köyhiä.
Tämä. Kuoleman ja kärsimyksen läheisyys herättää joissakin otuksissa pakenemisrefleksin, ja pahimmissa sadistin.
Moni vakavasti sairas vahva nainen tekee tuon. Ei ole mitään järkeä, kun saa kuolemantuomion, koittaa vetää kaikkinmasennukseen mukaan. Tuossahan sanottiin, että itketty tarpeeksi. Viisas nainen. Pukkaa miehen ja lapset eteenpäin, eikä vedä alaspäin itsensä kanssa omista itsekkäistä syistään. Minä tekisin juuri samoin.
Vierailija kirjoitti:
Moni vakavasti sairas vahva nainen tekee tuon. Ei ole mitään järkeä, kun saa kuolemantuomion, koittaa vetää kaikkinmasennukseen mukaan. Tuossahan sanottiin, että itketty tarpeeksi. Viisas nainen. Pukkaa miehen ja lapset eteenpäin, eikä vedä alaspäin itsensä kanssa omista itsekkäistä syistään. Minä tekisin juuri samoin.
Setämiehen kommentti. Kärsimystä ei koskaan ole nähnyt, hopealusikka perseessä pörrätty. Häpeä loinen, saatanan sikiö.
Gunhild Stordalen on ökyrikas järjettömän älykäs ja kaunis 40 vuotias, eikä varmaan tuolla energialla kuole vielä moneen vuoteen. Ja rahalla saa hyvää hoitoakin.
Peter Stordalen on 57 vuotias ja polttaa kynttiläänsä molemmista päistä, voi kuolla jo ennen Gunhildia. Peter on myös täysin kouluttamaton, eli voi olla että Gunhild tarvitsee erilaisen kumppanin.
Kannattaa seurata Gunhildia instassa, upeita kuvia ja paljon tapahtumia.
Tuskin norjalaismiljonäärille kelpaa suomalainen persjalkainen "kaunotar".
"Setämiehen kommentti. Kärsimystä ei koskaan ole nähnyt, hopealusikka perseessä pörrätty. Häpeä loinen, saatanan sikiö"
- keski-ikäisen naisen kommentti
- vakavasti sairaan
- tein juuri noin mitä tuokin vahva nainen
- ei saa vetää muita mukanaan. siitä ei seuraa mitään hyvää. kun itkut on itketty on aika siirtyä eteenpäin ja parempu, jos saa sen vielä elävänä kertoa, että älkää jääkö roikkumaan.
Vierailija kirjoitti:
"Setämiehen kommentti. Kärsimystä ei koskaan ole nähnyt, hopealusikka perseessä pörrätty. Häpeä loinen, saatanan sikiö"
- vakavasti sairaan
- ei saa vetää muita mukanaan. siitä ei seuraa mitään hyvää. kun itkut on itketty on aika siirtyä eteenpäin ja parempu, jos saa sen vielä elävänä kertoa, että älkää jääkö roikkumaan.
Höpö höpö. Häpeä!
Vierailija kirjoitti:
- vakavasti sairaan
Kehtaat jumalauta saasta!
Jaa, sinä olet niitä uuslukutaidottomia aktivisteja. Eihän jutussa sanottu, että jätti vaimonsa sairauden takaia, vaikka nainen sairas onkin.