Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä narsisti sanoi kun suhde loppui pettämisen, väkivallan, ja manipuloinnin takia?

Vierailija
10.11.2019 |

Tulet vielä kaipaamaan minua.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljoon naurata. Narsisti ei lopeta koskaan.

Vierailija
2/7 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko psykoottinen narsisti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisin niin.

Vierailija
4/7 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko mun ex narsisti, mutta juuri noin hän kommentoi. Hänelle taisi tulla yllätyksenä, että en ehdottanut yhteen palaamista, vaan olin helpottunut ja iloinen, kun pääsin vapaaksi. Sitten hän alkoi itse heitellä vihjeitä yhteisestä tulevaisuudesta. "Sopisivatko nämä tuolit meille?", siis tällaisia juttuja ihan puskista. En vastannut noihin yleensä mitään, tai sitten vastasin, että en halua tällaisia yhteydenottoja. Edelleen hän ajoittain vonkaa, vaikka erosta on yli kaksi vuotta. Ei pahoittele pettämisiään eikä mitään, ehdottaa vain, että "jatketaan siitä mihin jäätiin". Jep jep.

Vierailija
5/7 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi oli myös pakkomielle. Oletti että aina saa, vaikka mitä olisi tehnyt( haukkunut maanrakoon jne.)

Vierailija
6/7 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitti, etten oikeasti halua erota. Väitti, että tarvitsen häntä. Lateli onttoja kohteliaisuuksia. Keksi selityksiä ja tekosyitä käytökselleen (stressi, alkoholi ym.). Jankutti ja jankutti.

Toisin sanoen yritti manipuloida. 

Vierailija
7/7 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi, että minä olen pienisydäminen, kun en hyväksy toista naista. Ja tällä uudella on niin suuri sydän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi