Onko kenelläkään tullut allergia reaktiota sisäreisien pinnoille?
Mulla on tän vuoden aikana tullut sisäreisien pinnoille isot allergiset pakkaumat jotka on kohollaan ja punaiset ja jopa vereslihalla. Sisäreidet hankaa yhteen. Käyn usein vessassa ja voisko johtua mitä olen juonut tai syönyt vai käyttämistäni vanhoista verskoista tai pitsisistä pikkuhousuista. Laitoin nyt ihorasvaa iholle jonka toivon auttavan.
Kommentit (14)
Ap on 44-vuotias onks ne jotain hiertymiä? Mä varmaan heitän verskat pois ja pikkuhousut.
Täällä myös, tod.näk. sukkahousuista. Ei ole ollut nyt 2 - 3 vuoteen, kun lopetin kaikkien 'oikeiden' sukkisten käytön ja ostin ihanat ja lämpimät bambuleggarit tilalle. Paljon mukavammat, kivemman näköisetkin myös hameen kanssa. Ei yksi pari riittänyt eli tietysti nyt useita eri värisiä käytössä. Suosittelen.
Ihottumaan käytin mietoa hydrokortisonivoidetta, päälle talkkia (ettei hiosta eikä hankaa). Hävisi ja palasi takaisin useita kertoja. Lopullisesti häipyi, kun kortisonivoiteen lisäksi oli käytössä suihkutettava lääke, joka muodosti kalvon ihon pinnalle (en muista juuri nyt nimeä, mutta on reseptilääke - tuoksu ja väri muistutti Betadinea). Tsemppiä - käy lääkärissä näyttämässä! Itsellä useita allergioita, joten tämä ei ollut mikään yllätys...
Noi on varmaan hiertymiä. Mulle tuli uusista farkuista reisiin ihottumaa.
Uusista mustista vaatteista on joskus tullut.
Eihän ole sieni-infektio? Jalkasilsa voi levitä haaroväliin/reisiin.
Minulle tuli tankotanssitreeneistä märkärupi sisäreisiin.
Hiertymiä nuo on. Tosiaan koholla ja kirvelevät. Mulla tuli pitkistä kalsareista pari viikkoa sitten. Parani melkein päivässä kun laitoin Bacibactia ja lyhyet bokserit.
Olen ap ja laitoin kanssa voidetta ja heti tuntuu paremmalta.
googlettakaan hidradenitis suppurativa.... saattaa osua jollekin ( itse sairastanut 20v ja vasta tänä vuonna tajusin että tällä on nimi ...)
Vierailija kirjoitti:
Uusista mustista vaatteista on joskus tullut.
Mun farkut oli mustat. Tosin niissä oli lycraakin, että jompi kumpi ei sopinut koivilleni. T:4
Eiköhän ole nikkeliallergia. Poikaystävän pitää ottaa pois nikkeliset korvakorut.
Minulla on tullut toisinaan. En ole keksinyt mitään erityistä syytä. Pahin menee ohi noin viikossa maksimissaan.