Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään tullut allergia reaktiota sisäreisien pinnoille?

Vierailija
10.11.2019 |

Mulla on tän vuoden aikana tullut sisäreisien pinnoille isot allergiset pakkaumat jotka on kohollaan ja punaiset ja jopa vereslihalla. Sisäreidet hankaa yhteen. Käyn usein vessassa ja voisko johtua mitä olen juonut tai syönyt vai käyttämistäni vanhoista verskoista tai pitsisistä pikkuhousuista. Laitoin nyt ihorasvaa iholle jonka toivon auttavan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tullut toisinaan. En ole keksinyt mitään erityistä syytä. Pahin menee ohi noin viikossa maksimissaan.

Vierailija
2/14 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on 44-vuotias onks ne jotain hiertymiä? Mä varmaan heitän verskat pois ja pikkuhousut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös, tod.näk. sukkahousuista. Ei ole ollut nyt 2 - 3 vuoteen, kun lopetin kaikkien 'oikeiden' sukkisten käytön ja ostin ihanat ja lämpimät bambuleggarit tilalle. Paljon mukavammat, kivemman näköisetkin myös hameen kanssa. Ei yksi pari riittänyt eli tietysti nyt useita eri värisiä käytössä. Suosittelen.

Ihottumaan käytin mietoa hydrokortisonivoidetta, päälle talkkia (ettei hiosta eikä hankaa). Hävisi ja palasi takaisin useita kertoja. Lopullisesti häipyi, kun kortisonivoiteen lisäksi oli käytössä suihkutettava lääke, joka muodosti kalvon ihon pinnalle (en muista juuri nyt nimeä, mutta on reseptilääke - tuoksu ja väri muistutti Betadinea). Tsemppiä - käy lääkärissä näyttämässä! Itsellä useita allergioita, joten tämä ei ollut mikään yllätys...

Vierailija
4/14 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi on varmaan hiertymiä. Mulle tuli uusista farkuista reisiin ihottumaa.

Vierailija
5/14 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusista mustista vaatteista on joskus tullut.

Vierailija
6/14 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ole sieni-infektio? Jalkasilsa voi levitä haaroväliin/reisiin. 

Vierailija
7/14 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli tankotanssitreeneistä märkärupi sisäreisiin.

Vierailija
8/14 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiertymiä nuo on. Tosiaan koholla ja kirvelevät. Mulla tuli pitkistä kalsareista pari viikkoa sitten. Parani melkein päivässä kun laitoin Bacibactia ja lyhyet bokserit.

Vierailija
9/14 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap ja laitoin kanssa voidetta ja heti tuntuu paremmalta.

Vierailija
10/14 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyhypunkkeja?

Vierailija
11/14 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

googlettakaan hidradenitis suppurativa.... saattaa osua jollekin ( itse sairastanut 20v ja vasta tänä vuonna tajusin että tällä on nimi ...)

Vierailija
12/14 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo syyhypunkki. t.ap

Vierailija
13/14 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusista mustista vaatteista on joskus tullut.

Mun farkut oli mustat. Tosin niissä oli lycraakin, että jompi kumpi ei sopinut koivilleni. T:4

Vierailija
14/14 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ole nikkeliallergia. Poikaystävän pitää ottaa pois nikkeliset korvakorut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi