Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko TE-toimiston "asiantuntijan" vaihtaa?

Vierailija
10.11.2019 |

Onko kukaan vaihtanut oman TE-toimiston "asiantuntijansa". Omavalmentajani meni jo vaihtoon.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin mietin samaa. Vielä ei ole isompia ongelmia tullut, mutta aavistelen että tämä saattaisi pakottaa minut jollekin kurssille tai työkokeiluun. Edellisen kanssa yhteistyö sujui, hän oli mukava ja kuunteli minua. Tämä uusi tuntuu olevan painostavampi. 

Nyt kun ne vuosi sitten ne palvelut siirtyivät kunnille, niin olisin halunnut jäädä sille edelliselle virkailijalle. Saiskohan  hänet takaisin? 

Vierailija
82/86 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vaihtaa, mutta ei siellä oikeastaan ole sinulla mitään omaa asiantuntijaa. On vain se henkilön nimi, jonka työlistoilla olet. Kuka tahansa saa tehdä kanssasi suunnitelman, lähettää työtarjouksen tai määrätä rekrytilaisuuteen.

Viimeisen puolitoista vuotta työtarjoukset on lähettänyt aina tämä sama "asiantuntija". Kävin myös TE-toimistossa pakollisessa henkilökohtaisessa tapaamisessa, jossa omavalmentaja kertoi tekevänsä tämän "asiantuntijan" kanssa yhdessä töitä minun "parhaakseni".

Niinhän ne ovat yrittävinään ja tämä munkin "asiantuntija" ehdottaa aina samat saatanan opiskelupaikat tms. En jaksa tuota ihmistä kunnjauhaa samat asiat joka kerta. Kyllä mä itse osaan ja tiedän mihin hakea mutta yleensä samat paskat auki vuodesta toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä minulla on jo kolmas virkailija menossa. Kaikki suhteellisen nuoria naisia. Parin kolmen käynnin jälkeen vaihtuu. En tiedä miksi.

Vierailija
84/86 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla virkailija jolla tuntui olevan vahva negatiivinen ennakkoasenne minua kohtaan. En ensin tajunnut ja juttelin rennosti. Sitten yksi lause ja äänensävy paljasti ettei pidä minusta. No enpä juttele ensi kerralla yhtä rennosti. Pikkukaupungissa käy helposti näin kun ihmiset tietää toisensa.

Vierailija
85/86 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on hauska, että kaikki joiden kanssa olen palvelusta keskustellut, kirjoittavat heittomerkeillä "asiantuntija" tai tekevät heittomerkit sormilla ilmaan.

Vierailija
86/86 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä näiden virka nyky työllisyystilanteessa on? kyttääminen ja kiusaaminen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi