Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meghan taas paksuna, pitelee kättä mahansa päällä?

Vierailija
10.11.2019 |

Oliskos? Haluavat kuulemma ison perheen ja Arttulille paljon sisaruksia.

Kommentit (167)

Vierailija
81/167 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuosta pituudesta nyt jankataan?

Aivan, oleellisempaa lienee ikä, joku valopää ketjussa kun inttää että ei ole -81 syntynyt.  

Niin, on valehdellut myös sen iän.

Ja mitä muuta? Kun sanotaan että lukuisia asioita?

Vierailija
82/167 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä aloittaja on M:n, käden ja mahan nähnyt? IL/IS, Seiska, kadulla, missä? 

https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000006302916.html

Samaa kuvaa löytyy myös iltalehdestä. Iltasanoman artikkelissä pitelee kahdessa kuvassa vatsaansa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/167 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä aloittaja on M:n, käden ja mahan nähnyt? IL/IS, Seiska, kadulla, missä? 

https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000006302916.html

Samaa kuvaa löytyy myös iltalehdestä. Iltasanoman artikkelissä pitelee kahdessa kuvassa vatsaansa

Williamkin on raskaana! Ja Kate! Ihanaa vauvaonnea brittihoviin🥰 varmaan kohta syntyy kun heinäkuussa jo pitelivät vatsaansa!

Vierailija
84/167 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin ihan samaa ja toivottavasti saavat Archielle sisaruksen.

Ikää alkaa olla, joten ei voi kovin pitkään miettiä.

Vierailija
85/167 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa piisaa kateellisia. Menkää töihin ettei tarvi kadehtia toisia.

Vierailija
86/167 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iäkäs ruppanahan tuo jo on, joten kiirettä saa pitää jos haluaa ison perheen.

Apua, naurattaa tuo "iäkäs ruppana" :D Mutta totta, kiirettä pitää kun ei ole Megsu mikään tyttönen enää iältänsä. 

Meghan alkaa olla jo mummuikäinen.

Kertoo kyllä paljon ja surullista omasta elämänpiiristäsi, jos Meghan on mielestäsi mummuiässä.

Hän on 41.

Ohis

Vuonna 1981 syntyneet ovat nyt 38-vuotiaita. Toisaalta jos on siinä iässä jo mummo, on koulunkäynti jäänyt sen verran retuperälle, ettei laskutaitokaan ole paras mahdollinen.

Meghan on 41.

Otappa se kansakoulusi aikainen Ojalan laskuoppi sieltä naftaliinista esiin ja laske 2019-1981. Onko vastaus 41?

Vierailija
87/167 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua, naurattaa tuo "iäkäs ruppana" :D Mutta totta, kiirettä pitää kun ei ole Megsu mikään tyttönen enää iältänsä. 

Kertoo kyllä paljon ja surullista omasta elämänpiiristäsi, jos Meghan on mielestäsi mummuiässä.

Hän on 41.

Ohis

Vuonna 1981 syntyneet ovat nyt 38-vuotiaita. Toisaalta jos on siinä iässä jo mummo, on koulunkäynti jäänyt sen verran retuperälle, ettei laskutaitokaan ole paras mahdollinen.

Meghan on 41.

Otappa se kansakoulusi aikainen Ojalan laskuoppi sieltä naftaliinista esiin ja laske 2019-1981. Onko vastaus 41?

Otapa, yksi pee. Opetetaan alaluokilla.

Mietipä (yksi pee) sinä nyt, että jos ihminen on 41-vuotias, voiko syntymävuosi silloin olla 1981?

Vierailija
88/167 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on 41.

Ohis

Meghan on 41.

Mietipä (yksi pee) sinä nyt, että jos ihminen on 41-vuotias, voiko syntymävuosi silloin olla 1981?

Nyt alat olla jäljillä. Meghan ei siis voi olla 41-vuotias.

Vierailija
89/167 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan, oleellisempaa lienee ikä, joku valopää ketjussa kun inttää että ei ole -81 syntynyt.  

Ikä, pituus, avioliittojen määrä, ajankohta ja olosuhteet miten tapasi Harryn, perhetausta, tietämys brittihovista...

Se miten rahoitti opintonsa. Väitti julkisessa puheessa raataneensa itse niihin kovalla työllä rahoituksen, kun tosiasiassa isukki maksoi kaiken.

Ihanko isukki itse kertoi maksaneensa kaiken? Kertoiko samassa yhteydessä, kun joutui paparazzien kohteeksi ;)

Vierailija
90/167 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä, pituus, avioliittojen määrä, ajankohta ja olosuhteet miten tapasi Harryn, perhetausta, tietämys brittihovista...

Se miten rahoitti opintonsa. Väitti julkisessa puheessa raataneensa itse niihin kovalla työllä rahoituksen, kun tosiasiassa isukki maksoi kaiken.

Ihanko isukki itse kertoi maksaneensa kaiken? Kertoiko samassa yhteydessä, kun joutui paparazzien kohteeksi ;)

Ei vaan Meghan ihan itse omassa somessa.

Vierailija
91/167 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä huomio ap:lta. En yllättyisi vaikka raskaana olisi. Sen sijaan uusi raskaus tekisi Meghanista ja Harrysta entistä tekopyhempiä kun puhuneet useaan otteeseen etteivät hanki kuin yhden lapsen ilmastosyistä

Minä muistan Harryn kerran todenneen, että haluavat max. 2 lasta.

Tämä taitaa olla taas samanlainen tapaus kuin ne Harryn ”ystävän hautajaiset”, joihin Meghan ei ”päästänyt”.

Vierailija
92/167 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on 41.

Ohis

Meghan on 41.

Nyt alat olla jäljillä. Meghan ei siis voi olla 41-vuotias.

Hän on 41-vuotias. Ei ole syntynyt vuonna 1981. On valehdellut ikänsä.

Onko liian pitkiä lauseita kun et tajua?

Ovatko myös hänen kaikki koulukaverinsa syntyneet eri vuonna kuin väittävät? Verkosta löytyy hänen high schoolin vuosikirjansa kuva, ja vuosikirja täsmää syntymävuoteen 1981.

Vierailija
93/167 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis hetkinen? Etkös sä just väittänyt Meghanin väittäneen raataneensa rahoituksen opintoihinsa? Koeta nyt pysyä kärryillä omista sanomisistasi.

Vierailija
94/167 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan ei ole valehdellut ikäänsä, se on ihan varma. Sen verran katkeria ovat lähisukulaisensa, mutta tällaista väitettä ei heidän suustaan ole tullut.

Palstan Megis-hullu voisi taas rauhoittua ja mennä tekemään vaikka hiekkakakkuja.

Vierailija
95/167 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä huomio ap:lta. En yllättyisi vaikka raskaana olisi. Sen sijaan uusi raskaus tekisi Meghanista ja Harrysta entistä tekopyhempiä kun puhuneet useaan otteeseen etteivät hanki kuin yhden lapsen ilmastosyistä

Minä muistan Harryn kerran todenneen, että haluavat max. 2 lasta.

Tämä taitaa olla taas samanlainen tapaus kuin ne Harryn ”ystävän hautajaiset”, joihin Meghan ei ”päästänyt”.

Harrysta on tuore video jossa sanoo heidän haluavan vain yhden lapsen koska ilmastoahdistus.

Vierailija
96/167 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis hetkinen? Etkös sä just väittänyt Meghanin väittäneen raataneensa rahoituksen opintoihinsa? Koeta nyt pysyä kärryillä omista sanomisistasi.

Hän väitti julkisessa puheessaan Alkuvuodesta 2019 että joutui raatamaan saadakseen opintorahat kasaan mutta aiemmin, mm KiitospäivänÄ 2016, on julkaissut somessa kirjallisia kiitoksia isälleen siitä, että tämä maksoi hänen opintonsa.

Kun jäi kiinni tästä valheesta, muutti uudelleen puheitaan ja jätti kokonaan mainitsematta opintojen rahoituksen syksyllä 2019

Vierailija
97/167 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän väitti julkisessa puheessaan Alkuvuodesta 2019 että joutui raatamaan saadakseen opintorahat kasaan mutta aiemmin, mm KiitospäivänÄ 2016, on julkaissut somessa kirjallisia kiitoksia isälleen siitä, että tämä maksoi hänen opintonsa.

Kun jäi kiinni tästä valheesta, muutti uudelleen puheitaan ja jätti kokonaan mainitsematta opintojen rahoituksen syksyllä 2019

Yksi lukukausi noissa Jenkkien parhaissa yliopistoissa maksaa kymppitonneja, joten eiköhän sitä maksamista riitä kaikille perheenjäsenille joka tapauksessa. Eikös Meghan käynyt jo lapsena yksityiskoulua?

Vierailija
98/167 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäis lähettää kortsuja postissa niille 👍

Ei ehdi lakon vuoksi perille......

Vierailija
99/167 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi lukukausi noissa Jenkkien parhaissa yliopistoissa maksaa kymppitonneja, joten eiköhän sitä maksamista riitä kaikille perheenjäsenille joka tapauksessa. Eikös Meghan käynyt jo lapsena yksityiskoulua?

No siksipä moni pitääkin Meghanin käytöstä törkeänä. Isä maksoi omaisuuden hänen koulutuksestaan ja tytär hylkää täysin ja vielä kerskuu itse maksaneensa kaiken raatamalla.

Kun todellisuudessa isä maksoi ja järjesti alan alkuun ja isän diplomaattiveli junaili vielä lähetystötyönkin

Ja sitten tämä lellivauva menee saarnaamaan miten on raatamalla päässyt eteenpäin.

Vierailija
100/167 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan on yli 40 joten aika alkaa olla jo tiukilla.