Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi sanoi taas ilkeästi lapsestamme.

Vierailija
10.11.2019 |

”Missäköhän tuonkin isä päivänsä viettää.” Ihan kaikkien kuullen.

Ikävää vihjailua.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nosta kunnianloukkauskanne käräjäoikeudessa. Isyystestin voisitte myös teettää ja kehystää Anopille lajhjaksi.

Hän vaikuttaa potevan alkavaa vaskulaaridementiaa.

En suostu isyystestiin, koska se loukkaa minun integreteettiä. Ja olen selvittänyt lakimieheltä, että anoppi ei voi sitä vaatia, ainoastaan minä ja mieheni. Eli isyystestiä ei tule halusi anoppi vaikka kuinka paljon!

Ap

Vierailija
42/56 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaikki tietää tilanteesi, olisit suoraan sanonut että biologinen isä ei ole kuvioissa ja aviomiehesi maksaa elätyksen. Ymmärrän anopin asenteen oikein hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi siis lapsen biologinen isä vai ei? Vai etkö ole varma kuka lapsen biologinen isä on?

Vierailija
44/56 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehesi siis lapsen biologinen isä vai ei? Vai etkö ole varma kuka lapsen biologinen isä on?

Lapsen biologista isää ei olekaan, tämä on täysin kuvitteellinen tilanne :D

Huonosti kyhätty provo.

Vierailija
45/56 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas epäselvää.

Ette siis ilmeisesti tiedä lapsen biologista isää?

Olisit voinut todeta vain kommenttiin, että kyllä kai mummo muistaa oman poikansa työpaikan.

Vierailija
46/56 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mees nyt vaikka lenkille, nämä anoppi provoilut on niin tylsiä. Tässäkään ei ollut mitään erikoista ja uutta.

Vierailija
47/56 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko oli aivan pieleen.

Anoppi sanoi ilkeästi lapsen isästä,  kuka lieneekään; ei lapsesta.

Vierailija
48/56 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aivan varma asiasta. Lapsi on syntynyt avioliitossa ja aviomieheni on lapsen isä.

Anoppi vihaa minua, koska ei halua luopua ainoasta lapsestaan. Hän alkoi levittää ikäviä juoruja minusta ja lapsestani, koska lapsi syntyi vähän etuajassa RV 33-34, enkä halunnut miestä mukaan synnytykseen vaan siskoni, joka on mulle läheinen. Lapsi oli ihan hyvässä kunnossa, niin päästiin kahdessa päivässä pois. En halunnut vieraita sairaalaan, mutta anoppi tuli väkisin meille kylään ja keksi ettei lapsi voi olla keskonen, koska on niin iso eikä ole keltainen ym ja koska minut päästettiin sairaalasta pois heti seuraavana päivänä.

Minusta kyllä pitäisi saada tällainen vaino loppumaan, mutta en toki halua oikeuteen, koska se tuhoaisi perheemme. Siksi koitan kestää tätä tilannetta, toivon vain, että mieheni laittaisi tälle stopin, ja aluksi hän niin tekikin, mutta nyt ei kai enää jaksa riitelyä äitinsä kanssa.

Ap

Vierailija
49/56 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aivan varma asiasta. Lapsi on syntynyt avioliitossa ja aviomieheni on lapsen isä.

Anoppi vihaa minua, koska ei halua luopua ainoasta lapsestaan. Hän alkoi levittää ikäviä juoruja minusta ja lapsestani, koska lapsi syntyi vähän etuajassa RV 33-34, enkä halunnut miestä mukaan synnytykseen vaan siskoni, joka on mulle läheinen. Lapsi oli ihan hyvässä kunnossa, niin päästiin kahdessa päivässä pois. En halunnut vieraita sairaalaan, mutta anoppi tuli väkisin meille kylään ja keksi ettei lapsi voi olla keskonen, koska on niin iso eikä ole keltainen ym ja koska minut päästettiin sairaalasta pois heti seuraavana päivänä.

Minusta kyllä pitäisi saada tällainen vaino loppumaan, mutta en toki halua oikeuteen, koska se tuhoaisi perheemme. Siksi koitan kestää tätä tilannetta, toivon vain, että mieheni laittaisi tälle stopin, ja aluksi hän niin tekikin, mutta nyt ei kai enää jaksa riitelyä äitinsä kanssa.

Ap

Eli ei ole biologinen lapsi?

Hyvä äiti myös oot ku et muista milloin lapseis syntyi.ja ihan tiedoksi,noin etuajassa syntynyttä ei päästetä kahden päivän päästä kotiin eikä se ole normaalin vauvan kokoinen eli iso.

Tarkista faktat ennen satuilua.

Vierailija
50/56 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olisiko se isyystestin tekeminen sitten kuitenkin se pienimmän riesan tie, vaikka loukkaavalta tuntuisikin? Jossain vaiheessa lapsi alkaa kuitenkin ymmärtämään anopin puheet ja lapselle voi olla hyvin haitallista joutua epäilemään oman isänsä isyyttä. Sinuna mä teettäisin sen isyystestin, jotta anopin suun saisi tukittua.

Vierailija
51/56 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsi on kiharatukkainen nappisilmä ja ap:n puoliso vaalea takkutukka, niin eiköhän tuo ole ilmiselvää.

Vierailija
52/56 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jankkaat, että lapsi on syntynyt avioliitossa? Ei se tarkoita, että nykyinen miehesi on lapsen isä.

Vierailija
53/56 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän puhui omasta lapsestaan, ei sinusta, eikä sinun lapsesta, vaan sinun miehestä

Vierailija
54/56 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä anoppi, täydet pisteet! Toivottavasti muistaa kommentoida vielä kuinka lapsi on isänsä näköinen, tullut isäänsä siinä ja tässä jne.

Vierailija
55/56 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään suostu isyystestiin. Jos lapsi on tummahko, niin se on vaan pigmenttihäiriö.

Vierailija
56/56 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mun vauva syntyi viikolla 38 ja oli pikkuruinen. Viikolla 33-34 syntynyttä vauvaa ei voi millään pitää isona vauvana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme