Anoppi sanoi taas ilkeästi lapsestamme.
”Missäköhän tuonkin isä päivänsä viettää.” Ihan kaikkien kuullen.
Ikävää vihjailua.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Anoppia varmaan suututtaa se, miten nopeasti tämä meidän liitto solmittiin ja ettei ollut kihloja, häitä tai muita. Tavallaan ymmärrän, koska on hänen ainoasta lapsestaan kysymys. Mutta ei se oikeuta kiusaamaan poikansa perhettä se takia, että avioliitto tuli yllätyksenä.
Ap
Vaikka teillä olisi ollut nuo kaikki, niin se luultavasti muuttaisi anopin ajatuksia. Anoppi kiusaa teitä varmasti niin pitkään, että eroatte. Pojastaan hän pitää kiinni loppuun saakka. Lapsenlapsi on hänelle täysin yhdentekevä. Valitettavasti, että pysty tekemään tilanteessa oikein mitään muuta kuin että pidät miehesi kanssa yhtä etkä anna anopin tulla väliinne.
Eli olet synnyttänyt toisen siittämän lapsen muutama kuukausi sitten ja sitten nopeasti toinen elättäjä siihen. Tästäkö on kyse? Jos on, niin ymmärrän anoppia - toivottavasti jatkaa kommentointia seuraavat 18+ vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ja mieheni välit on ihan selkeät tän asian suhteen. Mies on meidän lapsen isä.
Nyt sitten hämmentää tämä miehen lattiantuijottelu kun olisi mahdollisuus puolustaa vaimoaan ja lapsensa äitiä.
Inhottaa olla täällä näiden luona, anopilla on joku psykoosi vissiin. Ap
Mahtuisiko ajatuksiisi se, että kun anoppisi on niin ajattelematon ja ilkeä, että hän on samalla tavalla runnonut miehesi lapsesta lähtien? Se, että hän arvostelee miestäsi lastenne kuullen ja näin myös murentaa miehesi arvovaltaa isän roolissa pitäisi sinun oikeudenmukaisuuden nimissä myös hieman antaa ymmärrystä myös miehesi tunteille.
Mietippä itse, jos sinua arvosteltaisiin lastesi ja miehesi kuullen jonkun toimesta? Ihan varmasti toivoisit, että miehesi ymmärtäisi miltä sinusta tuntuu. Nyt vain keskityt itsekkäästi, miten sinua loukkaa. Lapsenne tuskin edes tajuaa anopin sanoihin sisällytettyä piikkiä ja miten anoppi kohtelee omaa poikaansa.
Ei anoppi poikaansa arvostele vaan minua (ja sitä kautta lastamme).
Ja tosi inhottavalla tavalla asioista, jotka ei hänelle kuulu.
Mun mieshän on äidilleen puolijumala.
Ap
Mulle ainakin omat pojat ovat puolijumalia ja kaikki nega, jota peheyhteisössämme tapahtuu, on miniöìden syytä! Ehdottomasti!
🤗
Miksi sen pitäisi lapsesta tykätä?ei ne oo mitään sukua.
ei munkaan äiti pidä mieheni lapsesta eikä tarviikkaan,ei oo sen mummo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ja mieheni välit on ihan selkeät tän asian suhteen. Mies on meidän lapsen isä.
Nyt sitten hämmentää tämä miehen lattiantuijottelu kun olisi mahdollisuus puolustaa vaimoaan ja lapsensa äitiä.
Mahtuisiko ajatuksiisi se, että kun anoppisi on niin ajattelematon ja ilkeä, että hän on samalla tavalla runnonut miehesi lapsesta lähtien? Se, että hän arvostelee miestäsi lastenne kuullen ja näin myös murentaa miehesi arvovaltaa isän roolissa pitäisi sinun oikeudenmukaisuuden nimissä myös hieman antaa ymmärrystä myös miehesi tunteille.
Mietippä itse, jos sinua arvosteltaisiin lastesi ja miehesi kuullen jonkun toimesta? Ihan varmasti toivoisit, että miehesi ymmärtäisi miltä sinusta tuntuu. Nyt vain keskityt itsekkäästi, miten sinua loukkaa. Lapsenne tuskin edes tajuaa anopin sanoihin sisällytettyä piikkiä ja miten anoppi kohtelee omaa poikaansa.
Ei anoppi poikaansa arvostele vaan minua (ja sitä kautta lastamme).
Ja tosi inhottavalla tavalla asioista, jotka ei hänelle kuulu.
Mun mieshän on äidilleen puolijumala.
ApNiinhän ne pojat meille äideille ovat! 😊
No minä en todellakaan kohtele poikiani puolijumalina, vaan ihmisinä. Luulen, että se on heille itselleen parempi. Mutta kukin tavallaan.
Ap, anoppi siis vihjasi, että ei usko miehesi olevan lapsenne isä?!? En tapaisi häntä enää eikä lapsemmekaan. Mies tapaisi yksin jos haluaisi.
Välimatkaa siihen anoppiin nyt heti!
Meillä anoppi on alusta asti manipuloinut poikaansa täysin omien tarpeidensa mukaan. Vaikka miehellä on ikää 40 ja ylikin, niin kun äitinsä tarvitsee jotain, niin mies juoksee paikalle peräsuoli pitkällä. Mulla ja anopilla ollut alusta asti huonot välit, ja mies kärsii siitä kovasti. Ei hyväksy äitinsä toimia, mutta ei uskalla myöskään kunnolla uhmata äitiään. Onko ihmekään, kun on vuosikymmeniä aivopesty siihen, että äitinsä mieltä ei saa pahoittaa. Helpommalla uskoo pääsevänsä, kun tottelee.
Meillä ainoa, mikä on auttanut on ollut kunnon konflikti joka lähti siitä, että tein hyvin selväksi, että minun mitätöinti, haukkuminen ja meillä kotona ramppaaminen loppuu nyt! Ihan sama vaikka anoppi suuttui. Parempi tämä tilanne on verrattuna edelliseen. Anopin vuoksi olin jo eroamassa, ja anoppi on ollut syy varmaan 90% meidän riidoista. Välimatka auttaa. Anoppi asuu melkein naapurissa, mutta ei juuri olla tekemisissä. Mä en käy siellä, anoppi käy lasten synttäreillä. Joskus yrittää tulla, mutta en päästä sisälle jos mies ei ole kotona.
Mun anoppi muuten aktiivisesti kuulemma jakaa aktiivisesti juttuja somessa, joissa käsitellään aihetta kuinka isovanhemmat eivät saa olla lastenlasten kanssa tekemisissä. Raukka ei rajua, että lastenlasten haukkuminen näille pienille on yksistään täysin pätevä syy siihen, ettei lapsia jätetä mummun kanssa yksistään. Ei näe tekevänsä mitään väärää, kun totuuksia hän vain kertoo.
Nosta kunnianloukkauskanne käräjäoikeudessa. Isyystestin voisitte myös teettää ja kehystää Anopille lajhjaksi.
Hän vaikuttaa potevan alkavaa vaskulaaridementiaa.
Vierailija kirjoitti:
Nosta kunnianloukkauskanne käräjäoikeudessa. Isyystestin voisitte myös teettää ja kehystää Anopille lajhjaksi.
Hän vaikuttaa potevan alkavaa vaskulaaridementiaa.
Millä perusteella syyte? Isyystesti, kun tiedetään jo että lapsi ei ole anopille sukua? Mitä muistisaisaus tähän liittyy? Voi morjens näitä keittiölakimiehiä ja psykologeja.
Vierailija kirjoitti:
Monen on varmasti vaikea ymmärtää, että tuollaisia anoppeja on olemassa. En minäkään ymmärtäisi, ellen olisin olin silmin ja korvin todistanut vastaavaa tilannetta.
Sama. Kunnes tapasin anoppini.
Näihin ilkeilyihin auttaa se, että heti siinä tilanteessa kysyy viattoman luonnollisesti ihmetellen "mitä tarkoitat tuolla?" Ei loukkaantuneella äänensävyllä, vaan sillä tavalla hämmästyneesti. Aina kun tälläinen piikki lentää niin tarttui siihen. Ja jos piikittelijä kehtaa suoraan sanoa että "no epäilen että poikani ei ole lapsen isä." Niin siihen vastataan päin naamaa nauraen että "no johan sulla on oudot ajatukset." Missään tapauksessa ei näytetä omaa loukkantumista, koska sitähän se piikittelijä hakee. Samalla kun asiat nostetaan siinä kaikkien kuullen koko ajan esiin, tulee piikittelijän sairas ajatusmaailma selväksi muillekin paikalla olijoille.
Vierailija kirjoitti:
Eli olet synnyttänyt toisen siittämän lapsen muutama kuukausi sitten ja sitten nopeasti toinen elättäjä siihen. Tästäkö on kyse? Jos on, niin ymmärrän anoppia - toivottavasti jatkaa kommentointia seuraavat 18+ vuotta.
Anteeksi vaan, lapsi syntyi avioliitossa, eli mieheni on lapsemme isä. Avioliitto solmittiin kolme kuukautta aikaisemmin. Emme olleet tunteneet kauaa ennen avioliittoa, mutta välillä käy näin. Sitä kutsutaan biologiaksi. Eikä matematiikka yksin ratkaise isyyttä, on siinä muutakin mukana. Anoppi nyt vaan laskee noita viikkoja, koska inhoaa minua, mm siksi, että halusin vihkimisen ilmoittamatta sukulaisille (vain minun äiti ja sisko ja paras lapsuuden ystävä oli paikalla).
Tästä on nyt kulunut jo melkein vuosi, mutta aina vaan anoppi jaksaa pitää vihaa.
Ärsyttää tuo miehen tossuus. Sanoisi kerrankin anopille että turpa kiinni! Ap
Anoppia ei tarvitse tavata, lapsi voi tavata mummoa isän kanssa.
Toistan: anoppia ei tarvitse tavata. Koskaan.
Sinun äiti, sisko ja paras kaveri vihkimisessä paikalla. Miehen suvusta ei ketään? Ettet nyt olisi ajanut vähän liikaa omaa etua, minä minä minä?
Kiitos kaikille minua tsemppaaville! Laittakaa edelleen viestejä! Ihanaa kun olette minun puolella <3
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sinun äiti, sisko ja paras kaveri vihkimisessä paikalla. Miehen suvusta ei ketään? Ettet nyt olisi ajanut vähän liikaa omaa etua, minä minä minä?
Päätettiin asia todella nopeasti ja kyseessä oli vaatimaton siviilivihkiminen ja sen jälkeen lounas ihanassa ravintolassa :)
Muille ilmoitettiin sitten facessa :)
Ap
Kerros nyt onko aviomiehesi lapsen oikea biologinen isä, sinulta tulee nimittäin sen verran ehdollisia lauseita sisältäviä tekstejä. Avioliitossa syntynyt lapsi on varmasti juridisesti aviomiehesi, mutta onko biologisesti? Ehkä anoppi viittaa juuri tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi vaan, lapsi syntyi avioliitossa, eli mieheni on lapsemme isä. Avioliitto solmittiin kolme kuukautta aikaisemmin. Emme olleet tunteneet kauaa ennen avioliittoa, mutta välillä käy näin. Sitä kutsutaan biologiaksi. Eikä matematiikka yksin ratkaise isyyttä, on siinä muutakin mukana. Anoppi nyt vaan laskee noita viikkoja, koska inhoaa minua, mm siksi, että halusin vihkimisen ilmoittamatta sukulaisille (vain minun äiti ja sisko ja paras lapsuuden ystävä oli paikalla).
Tästä on nyt kulunut jo melkein vuosi, mutta aina vaan anoppi jaksaa pitää vihaa.
Ärsyttää tuo miehen tossuus. Sanoisi kerrankin anopille että turpa kiinni! Ap
Olet tämän perusteella todella inhottava tyyppi, ap!
Vierailija kirjoitti:
Lainaan tähän viestin numero kuusi tuolta ekalta sivulta, kun niin minella on ollut vaikeuksia ymmärtää ja hahmottaa lukemaansa.
Tuli kiire vihkiä kun oli jo raskaana toiselle. Hyvä anoppi, hoksannut tämän, kaikki ei ole vedätettävissä!
Monen on varmasti vaikea ymmärtää, että tuollaisia anoppeja on olemassa. En minäkään ymmärtäisi, ellen olisin olin silmin ja korvin todistanut vastaavaa tilannetta.