Milloin olet viimeksi syönyt hampurilaisen?
Entä pitsaa?
Tajusin juuri, että olen syönyt hampurilaisen ehkä joskus kesällä. Pitsaa noin kuukausi sitten.
Kommentit (20)
Maanatai-iltana myöhään kasvishampurailaisen, kiireisen päivän ainoa ateria.
Lopetin kannibalismin pari vuotta sitten, joten en sen jälkeen. Tosin viimeinen uhri taisi olla hampurilaisen sijaan berliiniläinen munkki.
Viime yönä baarikierroksen päätteeksi.
Itse asiassa eilen :) Kävin kaverin kanssa Amarillossa syömässä ja otin burgerin, päivällä olin syönyt palan kotitekoista pizzaa. Ei tämä nyt kuitenkaan ihan päivittäistä tai edes viikottaista ole, ja usein burgerit ja pizzan on kototuotantoa (täysjyväviljaa, usein ruista, kasviksia, laadukasta lihaa jne.).
Söin viimeksi hampparin elokuussa festareilla ja oli yksi huonoimmista hamppareista ikinä. Pizzaa söin viimeksi eilen.
Keskisellä vuosituhannen alussa.
Sitten minulle tarjottiin erään iranilaisen mitäänsanomaton/mauton, makua yhtä paljon kuin vedessä, hampurilainen noin 2013.
Tämän jälkeen olen syönyt vainomatekemiä hampurilaisia ja viimeksi kesällä.
Hampparista en muista, pizzaa söin tänään.
Toukokuussa, lähin mäkkäri on yli sadan km päässä. Ei aikaa mennä ravintoloihin ja hese ei kiinnosta
Söimme tänään, tehdään niitä 5-6 kertaa vuodessa.
Hampurilainen viime kesänä Tallinnassa, pizzaa eilen. Olen vegaani, Kampin Bun2Bunin vegaanihampparit on pitänyt mennä pitkään testaamaan mutta ei ole saanut aikaiseksi. Matkoilla noita tulee syötyä enemmän, usein ainut vegaanivaihtoehto on falafelhampurilainen.
Itsetehdyn noin puolisen vuotta sitten. Raflahampparin noin vuosi sitten.
Elokuussa söin melkein viikon ajan joka päivä hampurilaisen tai 2. Se alkoi beyond-pihveistä, ostin mielijohteesta kun olin pitkään halunnut kokeilla. Sitten kun ne oli syöty oli jäljellä vaikka kuinka paljon pilaantuvia hampurilaistarpeita. Yhden hengen talous.
Onneksi ne ei itse tehtynä ole epäterveellisiä.
Voit v*ttu olla varma että vegaani kertoo olevansa vegaani näissä ketjuissa.
Vierailija kirjoitti:
Lihan syönti on sairasta! How dare you!
Vierailija kirjoitti:
Tällaisessa yhteydessähän se tulee luonnollisesti esiin. Vaikea ymmärtää, miten tämä voi haitata jotain. Sustako sitä vegaaniutta pitäisi ihan salailla?
Eilen hampurilaisen ja tänään pitsaa.
Hampurilaiset ovat parempia kuin pizzat.
Jos lihapiirakalla pääsee mukaan ketjuun niin tänään. Hampparin viimeksi vuonna 1996, kun olin mäkkärissä töissä.
ehkä noin 25v sitten kävin maxin mäkissä,nyt ei ole maxia eikä sitä mäkkiäkään :D