Miten 50+ mies ilmaisee kiinnostuksensa?
Onko siinä eroa vaikka kolmekymppiseen? Eli onko hillitympää...Vai onko ihastumisen tunne iästä riippumatta sellainen että siitä menee sekaisin iästä huolimatta ja sen tekee selväksi ihastuksen kohteelle?
Ja jos ihastuksen kohde ei ole sopiva, pysyykö tuon ikäinen helpommin tukahduttamaan tunteensa ja ”tyytymään” ilman tätä ihastusta...
Mietin vaan...
Kommentit (49)
Ei mitenkään. Tuon ikäiset ovat pystyyn kuivaneita tunne-elämältään ja tapoihinsa urautuneuta. Kun mikään ei pelaa niin ei edes yritä.
Miksi miettiä jotain ikivanhoja äijänrahjuksia? Siirrä katseesi nuoriin ja viriileihin.
Aika viileitä ne vanhemmat ukot näyttää olevan, ei ehkä enää niin innostu kuin nuorempana.
Vain pieni osa tuon ikäisistä on ns normaalimaeginaalua. Suurin osa tosiaan jo ihan syntymävuosikymmenensä ansiosta kieroon kasvatettuja. Ne, joita vielä jokin kiinnostaa, ovat suurimmalta osalta pervoja, lapsinaisvartalot aikuisnännein - fiksaatioita jne.
Käytännössä samalla tavalla kuin nuoretkin. Ehkä hieman hillitymmin. Sama ihminen siellä sisällä on oli ikä mikä tahansa
mies51v
Minä kysyn kevyesti kumartaen ja hattua nostaen: Voisko ihastuttava rouva piristää päivääni illallistamalla kanssani? Haluaisin tutustua Teihin lähemmin.
Rakastuminen on niin kovan luokan juttu, että sitä on vaikea peittää vanhemmallakaan iällä.
Siis jos todella joku nainen kolahtaa ja mies rakastuu kunnolla, kyllä miehestä näkyy.
Se on vaan sellainen juttu, ettei sitä voi peittää, vaikka miten yrittäisi.
Ja noille aikaisemmille kommentoijille, jotka vaikuttavat tosi nuoriolta, huomauttausin, että tällä palstalla liikkuu monen ikäisiä ihmisiä, sanoisinko vauvasta vaariin.
Ja vielä tiedoksi, kyllä, kyllä vanhemmatkin ihmiset vielä rakastuvat ja harrastavat myös seksiä.
Eikä viisikymppinen ole edes vielä mikään vanha.
Vierailija kirjoitti:
Kaivaa peniksensä esille.
Velton sellaisen
mies51v
Vierailija kirjoitti:
Miksi miettiä jotain ikivanhoja äijänrahjuksia? Siirrä katseesi nuoriin ja viriileihin.
Miksi sinä mietit tuollaista:D
mies51v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Velton sellaisen
mies51v
Sanoo hän, joka ei muusta tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Velton sellaisen
mies51v
Sanoo hän, joka ei muusta tiedä.
Niinpä. Kokemuksen ääni puhuu
mies51v
En ole tuosta ikäluokasta saanut kun epämiellyttäviä lähestymisiä. Yritetty vetää kaksin käsin syliin, tungettu muuten iholle, ehdoteltu vähän liian suoraan. Nuoremmat yleensä osoittaneet kiinnostuksensa asiallisemmin, oli se tavoite sitten mikä tahansa. Tai ehkä omalle kohdalle on osunut vain noita törppöjä.
Ei oikein enää huvita tässä iässä ruveta mitään kiinnostuksia ilmaisemaan. On opittu jo että tyhjän saa pyytämättäkin.
Itse asiassa olen tosi kiinnostunut yhdestä 52 -vuotiaasta miehestä... itse olen reilusti (yli 10v) nuorempi, mutta minusta tuntuu etten voi saada häntä.... en tiedä miten ilmaisin kiinnostukseni olematta tyrkky ja mahdollisten pakkien tullessa säilyttäisin kasvoni...
Minä tiedän onko mies ihastunut hyvin helposta kikasta eli jos muna alkaa tojimaan, mies on kiinnostunut, oli sitten 30 v tai 50 v :) Munasta vaan kii !