Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jonkun mielestä Last Christmas oikeasti hyvä kappale?

Vierailija
09.11.2019 |

En jaksa tätä marras-joulukuuaikaa, kun koko ajan soi jossain! Tyhmä melodia ja mikä pakko se sydän on jollekin joka saamerin pyhä antaa >:(

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hyi s**tana mikä biisi! 

Samoin olen alkanut inhoamaan sitä John Lennonin joulubiisiä, joka soi myös koko ajan. Niin paljon kuin muutoin arvostankin Lennonin tekemää musiikkia.

Vierailija
2/23 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihana, mutta olenkin suuri Georgen fani

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suljin silmäni, ajattelin kappaletta, jonka osaan ulkoa, kuten varmaan suuri osa länsimaisista kristityistä. Edes enkeli taivaan en osaa niin varmasti kuin last christmasin.

Annoin kappaleen soida mielessäni ja tuli hyvä, jouluinen, lämmin fiilis. Kuusi, kynttilät, hyvä ruoka, leivonnaiset... Kyllä, tykkään, ihan oikeasti siitä kappaleesta.

Vierailija
4/23 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jouluhullun biisi: ei osaa rakastua muina vuodenaikoina, pelkästään jouluna. Eikä varmaan osaa erottaa yhdenillan juttua vakavamman suhteen alkuvaiheista. Ja syy on varmasti aina siinä toisessa, ei koskaan itsessä.

Välttelisin kyllä tämän kaltaista jouluhullua. Oikeastaan välttelisin kaikenlaisia jouluhulluja...

Vierailija
5/23 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime jouluna joillakin kaupallisilla radiokavilla soi joku 10-15 joulubiisin lista taukoamatta päiväkausia. Näiden biisien joukossa juuri tuo Last Christmas, John Lennonin "So This Is Christmas", Mariah Careyn "joulubiisi" ja joitakin muita.

Vierailija
6/23 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kuin se Melanie Thorntonin joululaulu Wonderful Dream, kun siitä tulee aina heti mieleen, kuinka hän kuoli siinä lento-onnettomuudessa kuukautta ennen joulua v. 2001.

Vierailija
7/23 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen jouluhullun biisi: ei osaa rakastua muina vuodenaikoina, pelkästään jouluna. Eikä varmaan osaa erottaa yhdenillan juttua vakavamman suhteen alkuvaiheista. Ja syy on varmasti aina siinä toisessa, ei koskaan itsessä.

Välttelisin kyllä tämän kaltaista jouluhullua. Oikeastaan välttelisin kaikenlaisia jouluhulluja...

Välttelisit siis minua:D Rakastan tuota biisiä! Meillä on jo tehty vuoden ekat riisipuurot ja piparitkin jo marraskuun alussa. Tänä viikonloppuna laitan jouluvaloja pihaan. Olen ehkä vähän jouluhullu, tunnustan! Parisuhteessa olen kyllä ollut jo pitkään.

Vierailija
8/23 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otatkohan nyt asian vähän turhan vakavasti? :D

Vierailija
9/23 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sellainen renkutus, josta ei aina edes tiedosta, että se soi taustalla. Olen oppinut säätämään sen pois kuulosta ja tietoisuudesta.

Vierailija
10/23 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta on kyllä joulun tunnelma kaukana. Mieluummin vaikka sitten tuo Lennonin biisi.

Vierailija
11/23 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen biisi, ettei herätä oikein mitään tunteita. Tai no joskus tulee mieleen juuri noiden sanojen hölmöys. Mutta onhan maailma hölmöjä sanoituksia pullollaan.

Mitä tuossa biisissä edes tarkoittaa se sydämen antaminen? Ihastumista, rakkauden tunnustusta, seksiä vai mitä ihmettä? Ei kai ihastuminen yhdessä päivässä tapahdu.

Vierailija
12/23 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Video on hauska näin jälkiviisaana.

Vierailija
13/23 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen biisi, ettei herätä oikein mitään tunteita. Tai no joskus tulee mieleen juuri noiden sanojen hölmöys. Mutta onhan maailma hölmöjä sanoituksia pullollaan.

Mitä tuossa biisissä edes tarkoittaa se sydämen antaminen? Ihastumista, rakkauden tunnustusta, seksiä vai mitä ihmettä? Ei kai ihastuminen yhdessä päivässä tapahdu.

Elinsiirtoa se tarkoittaa.

Vierailija
14/23 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään. Tykkään edelleen Whamin ja George Michaelin lauluista. Hieno laulaja, vaikka ihmisenä oli onneton.

Vierailija
15/23 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se mitään jos kappale soisi silloin tällöin mutta se soi lähes koko ajan, muutaman muun biisin ohella.

Vierailija
16/23 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään tosta biisistä, enkä ole edes jouluihminen!

Rakastan ja rakastun helposti, nopeasti, tulenpalavasti, ja rakkauteni kestävät kauan, eliniän. Olen vieläpä perheihminen.

Ja pahin juttu sulle: olen jopa hetero.  :)

Sun tulkintasi meni siis todella metsään.

Vierailija
17/23 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se mitään jos kappale soisi silloin tällöin mutta se soi lähes koko ajan, muutaman muun biisin ohella.

Saa soida 1.1.2020 asti.

Vierailija
18/23 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvulla teininä se oli minusta lähes maailman ihanin kappale. Nyt se on... no... kappale.

Vierailija
19/23 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihana, mutta olenkin suuri Georgen fani

Sama täällä. Tykkään usein myös perienglantilaisista jutuista. Mutta tämän biisin ympärille rakennettu Bridget Jones -kopioleffa tuntuu pahalta.

Vierailija
20/23 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

80-luvulla teininä se oli minusta lähes maailman ihanin kappale. Nyt se on... no... kappale.

Haha, minulle näin 2010-luvun nuorena aikuisena se on tällä hetkellä lähes maailman ihanin kappale. xD Näin sitä vaan kierretään kehää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä