Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomioitteko isänpäivän jo raskausaikana?

Vierailija
09.11.2019 |

Meillä esikoisen laskettu aika parin viikon päästä, mietin pitäisikö huomenna jotenkin jo muistaa miestä, vaikkei hän oikeastaan vielä olekaan isä. Kuinka te olette tehneet?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Ja ei se mies oo sun isäs (toivottavasti).

Vierailija
2/8 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei. Ja ei se mies oo sun isäs (toivottavasti).

Mieheni on lapseni isä! Minulle lapsi on jo ihan todellinen, miehestä en tiedä onko hänellä jo yhtä vahva tunne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä onnitella "melkein isää"..mutta nyt en halua maalata piruja seinälle, kaikkea voi tapahtua tässä parin viikon aikana. Tulee se isänpäivä ensi vuonnakin.

Vierailija
4/8 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla laskettu aika ensi viikolla. Annan kortin ja pienen isyyspakkauksen, jossa muutamia vauvatarvikkeita ja herkkuja. Ajattelin että nyt on ihan hyvä aika alkaa luoda oman perheen perinteitä, ja haluan ilahduttaa miestä joka ei varmasti odota mitään

Vierailija
5/8 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomioinut isäni isänpäivänä aina. Miten raskaana oleminen siihen vaikuttaa?

Vierailija
6/8 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tok isyyspakkaus oli hieno ajatus. Ei-ap.

Vierailija
7/8 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti asiaa siltä kannalta mitä toivoisit itse? Eli jos sinusta tuntuisi mukavalta että puolisosi huomioisi sinut mikäli kyseessä olisikin äitienpäivä, niin silloinhan miehen voisi huomioida isänpäivänä?

Itse huomioisin jollain kivalla jutulla mistä tiedän miehen pitävän. Hyvä aamupala tai muu ruoka? Leivos aamukahvin kanssa? Mitään lahjaa tai korttia en ehkä hankkisi mutta huomioisin että rakkaastani on tulossa isä yhteiselle lapsellemme.

On totta että miehesi ei ole sinun isäsi mutta mielestäni puolison huomioiminen äitien- ja isänpäivänä näyttää arvostusta ja koska erityisesti pienten lasten on mahdotonta itse puuhata korttia/pientä lahjaa/aamukahvia/herkkua/ruokaa/mitä tahansa. Silloin äiti auttaa lapsia muistamaan isää isänpäivänä ja vastavuoroisesti toisinpäin.

Vierailija
8/8 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ihan kulttuurikysymys että huomioidaanko puolisoa isän/äitienpäivänä. En ymmärrä miksi näiden ei-muistavien pitää tulla aina nälvimään näihin ketjuihin joissa mietitään mitä kivaa voisi järjestää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan