Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun lääkärit kirjoittavat ihan vääriä juttuja omakantaan!

Vierailija
08.11.2019 |

Arrgghh. Sinne päin muttei kuitenkaan 😑

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata selittää heille paljoa.

He ovat vähän kuin toimittajia että jutussa joka on tehty haastattelemalla, on totta vain jutun runko, muu on tehty myyväksi painottamalla jotain pientä yksityiskohtaa.

Vierailija
2/7 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano muuta. Halusin morfiinia kipuihin ja sain aspiriinia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan käsittämättömiä suoranaisia virheitä olen kuullut olevan ja jopa itselläni sellainen kerran oli. 

"Potilas juo kymmenisen alkoholiannosta päivässä"... herran jestas! Olin sanonut viikossa, että vähän eroa. Kyseessä vieläpä oli työtapaturma, joten jos tämä pitäisi paikkansa, olisi varsin oletettavaa, että olen sekoillut humalassa työpaikalla. 

Tavallaan tietysti hyvä, että tiedot ovat nyt nähtävillä itselle, niin sain korjattua asian. Muuten tämä "tieto" olisi siellä vieläkin. 

Vierailija
4/7 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut puppuselostukset niin ettei muut näe.

Vierailija
5/7 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun omakannassa luki yksinkertaisesti: pitkäaikainen masennus.

Tuo olikin ainoa hoitotoimenpide, huoh.

Vierailija
6/7 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit on jäänyt ajastaan jälkeen. Ei osata googlata vaan keksitään itse mikä on sairaus.

Vierailija
7/7 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noits kun lukee niin tekis aina mieli pistää punakynä viuhumaan. Tulee mieleen et miettiikö ne lääkärit samalla viikonlopun ostoslistaa tai yrittää selvittää Kyllikki Saaren murhaa mielessään kun asiakas kertoo tilanteestaan. Muuten on hankala ymmärtää miten voi olla niin monta asiavirhettå ja väärinymmärrystä per merkkimäärä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi