Ärsyttää kun lääkärit kirjoittavat ihan vääriä juttuja omakantaan!
Kommentit (7)
Sano muuta. Halusin morfiinia kipuihin ja sain aspiriinia.
Ja ihan käsittämättömiä suoranaisia virheitä olen kuullut olevan ja jopa itselläni sellainen kerran oli.
"Potilas juo kymmenisen alkoholiannosta päivässä"... herran jestas! Olin sanonut viikossa, että vähän eroa. Kyseessä vieläpä oli työtapaturma, joten jos tämä pitäisi paikkansa, olisi varsin oletettavaa, että olen sekoillut humalassa työpaikalla.
Tavallaan tietysti hyvä, että tiedot ovat nyt nähtävillä itselle, niin sain korjattua asian. Muuten tämä "tieto" olisi siellä vieläkin.
Olen laittanut puppuselostukset niin ettei muut näe.
Minun omakannassa luki yksinkertaisesti: pitkäaikainen masennus.
Tuo olikin ainoa hoitotoimenpide, huoh.
Lääkärit on jäänyt ajastaan jälkeen. Ei osata googlata vaan keksitään itse mikä on sairaus.
Noits kun lukee niin tekis aina mieli pistää punakynä viuhumaan. Tulee mieleen et miettiikö ne lääkärit samalla viikonlopun ostoslistaa tai yrittää selvittää Kyllikki Saaren murhaa mielessään kun asiakas kertoo tilanteestaan. Muuten on hankala ymmärtää miten voi olla niin monta asiavirhettå ja väärinymmärrystä per merkkimäärä.
Ei kannata selittää heille paljoa.
He ovat vähän kuin toimittajia että jutussa joka on tehty haastattelemalla, on totta vain jutun runko, muu on tehty myyväksi painottamalla jotain pientä yksityiskohtaa.