Oletteko tehneet Rinteen pastaa. Pari kiloa voita, litra kermaa, rasvaista siankylkeä pari kiloa?
Kommentit (14)
Rinteen resepti hivelee maanviljelijän tuntoja:)
Vierailija kirjoitti:
Ei uskalleta, kun Rinnekin jouduttiin vuosi sitten vaivuttamaan koomaan, että selvisi reseptistään.
Heräämisen jälkeenkin meni kauan, että vain ranteet liikkuivat.
Täytyy sanoa että ei ole köyhä eikä kipeä henkilö, että tekee pastaa missä on 10 000 kaloria:)
Olen duunari, mutta en olisi ikinä uskonut, että joku on niin pimennossa että on syönyt tämmöistä kaloripommia.
Aikaisemmin ei ole tullut katsottua tuota reseptiä, mutta kyllähän tuo maukkaalta näyttää. Sanotaan että hiukan pienempikin sikavainaan ja juuston määrä kyllä piisaisi, eikä varmasti olisi sen huonompaa.
Kai sekin ukko tuon yhden ainoan asian osaa tehdä kunnolla.
Toi Rinteen pastan syöminen ja valmistaminen pitäisi kriminalisoida. Varmasti haitallisempaa kuin esim. kannabis.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa että ei ole köyhä eikä kipeä henkilö, että tekee pastaa missä on 10 000 kaloria:)
Olen duunari, mutta en olisi ikinä uskonut, että joku on niin pimennossa että on syönyt tämmöistä kaloripommia.
Eihän sitä ole yhdelle henkilölle tarkoitetukaan. Hyvä resepti kunhan hiukan vähentää juustoa ja kermaa.
Itse vedän vaan blenderissä kermat ja pekonit sekaisin ja piikitän suoneen. Päälle lauletaan kansainvälinen.
Kannattaa sitten varata aika edeltäkäsin ohitusleikkaukseen
mies51v
Katsoin Youtubesta, kun Jesse Pynnönen söi kyseisen annoksen ja se riitti minulle...!
M 45
Kuinkahan monelle hengelle tuo 10 000 kcal annos on tarkoitettu? Paprikan määrä varsinkin on käsittämättömän suuri, kokonaista 1,5 paprikaa!
500g spakettia. Sillähän ruokkisi pataljoonan. 2x400 g juustoa. Aivan hirveitä määriä.
Tässähän menee jalat alta pelkästään noiden määrien katsomisesta.
Meinaako Rinne kasvattaa yhtä ison mahan kuin joillakin suomalaisilla bodareilla on?
Ei uskalleta, kun Rinnekin jouduttiin vuosi sitten vaivuttamaan koomaan, että selvisi reseptistään.