Valitse palstamies seuraksi autiolle saarelle!
Haaksirikkoudut kahdeksi viikoksi 10mx10m autiolle saarelle jossa joudut asumaan miehen kanssa samassa majassa.
Ruokaa ja juotavaa on, mutta joudutte viettämään aikaa yhdessä ja tekemään yhteistyötä.
Saa perustella, kunhan pysyy suurin piirtein asialinjalla :)
Kommentit (226)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karusellimies on näköjään äänestänyt itseään sekä kännykällä että läppärillä. 🙄
Minun valintani on Naispelko. Ainoa tervejärkinen tuossa porukassa. Ihan muuallakin kuin autiolla saarella voisin haluta jutella hänen kanssaan, vaikuttaa kivalta ja fiksulta.
Toihan on rinnastettavissa tilanteeseen jossa araknofobiaa sairastavaa vaadittaisiin keskustelemaan hämähäkin kanssa.
Irrationaalisista fobioista on mahdollista päästä eroon. Altistaminen on avainsana.
Naispelon autiosaarikokemus muistuttaisi hsl:n paikallisjunaa aamuruuhkassa. Mies ei voisi edes hengittää ilman että koskettaisi pelkonsa kohdetta. Lisäksi kaikki haluaisivat keskustella hänen ongelmistaan. Se ero olisi, että seuraavaa asemaa ei tule. Voi raukkaa.
Oot vaan kateellinen.
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ottaisin hopeaketun heti jos siittäisi mulle lapsen. Mutta ei taida hopeakettua enää siitospuuhat kiinnostaa ?
????
Viitannet varmaankin johonkin muuhun hopeakettuun? Uskoisin että löydät ratkaisun ongelmaasi heiltä :)
Jos minuun viitannet niin ei kiitos :) Siis ensinnäkin mikäs ihmeen lady domina sinä olet kun noin vaan olet ottamassa tätä Hopeakettua? Hommahan menee niin että minä otan sinut :)
Toisekseen ei tää rupea mihinkään siitämispalveluun koska omaan perinteisen käsityksen, eli lapsella/silla ois hyvä olla molemmat vanhemmat saman katon alla, eli toimiva parisuhde on edellytys.
Jos tuo edellytys täyttyy niin oikeastaan olisi ihan toivottavaa pesue :)
Voi mikä tosikko:D
:D Suomessa on ihan tarpeeksi yh-, vuoroviikko ja muita pesueita, tietty lähtökohta on minulla toinen :) Vakaasti kylläkin uskon että kollegani avustavat tosissaan ilman tosikkuutta ja vieläpä mielissään päinvastaisissa pyrkimyksissä apua tarvitsevia neitoja :)
Tämä ketju oli humoristinen:D Eikä kukaan sun kanssa alkaisi tekemään lasta OIKEASTI:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä pohdin asiaa ja tuli mieleen että miltähän tuntuis joutua livekontaktiin esimerkiksi sen palstalla maakaamisesta vaahtoavan maanikon kanssa... Jessus, ihan kammottava ajatus. Tai jos oikeesti joutuis vaikka jumiin hissiin sen laatikkopää-leuka-alfavouhottajan kanssa...
Onkohan nämä ihan oikeita, todellisia ihmisiä? Tottunut pitämään jonain sarjakuvahahmoina.
Niin. Kuvittele kuuntelevasi illan pimeydessä tätä: ”Täällä vain makaat palstalla laiska ä*mä ja mies elättää. Onko napin panaminen mammalle liian raskasta? Tuikkukuppi kausiverho sormiväri muumilaulu! Mikset perusta startup-yritystä senkin loisiva suojatyöpaikkalainen? Käsienheiluttelija! Huuhaahumanisti! Onko lattia jo märkä miesvihakiimasta? MISTÄ MIESVIHASI KUMPUAA??!?!”
Siinä saattaisi itku tulla karskimmallekin mammalle, voittaa kiinalaisen kidutuksen.
(Naispelko in minun valintani.)
Naapurisaarelta kuuluu vaimeana loppumaton monologi naisten parinmuodostusteoriasta... ...tumma, harteikas, 185cm tai yli, matala ääni... ...kilt ti mies vää vää, kunnollinen mies vää vää
...metsästäjänsilmät, laatikkopää, jykevä leuka, astronauttikirurgi, miljonäärihughgrant...kuin joku perhanan loputon kilpalaulanta.
Eikä muuten kuuluisi:( Mun numeromies muuttaisi nimittäin heti mielipidettään. Sanoisin hänelle kyynelsilmin, etten kaipaa jykeväleukaista laatikkopäätä miehekseni, koska haluan mulle syntyvien tyttöjen olevan nättejä, eikä mitään ihme järkälepäitä:(
Olin yksi niistä jotka valitsivat karusellimiehen. Jaa, miksi? Haluaisin kokeilla rakentaa käsivoimin toimivan bambukarusellin johon pyytäisin mukaani palstan karusellityyppiä. Voitaisiin yhdessä saada nautintoa ;)
Latinon kanssa paneskelisin yöt ja päivät ❤️
Vierailija kirjoitti:
Aika hauska gallup. Harmi kun palstalla ei ole naisnimimerkkejä.
Aika moni palstahahmo tosiaan puuttuu. Sinccis ja latino varsinkin. Latinohan olisi vienyt prosentit ihan 100-0.
Pakko muuten mainostaa itseäni, että olisin oikein hyvää seuraa siellä saarella. Jos joutuisin sinne naisen kanssa niin se olisi maksimissaan 30min ja olisin köyttänyt kookospähkinät kainaloihini ja antautunut merivirtojen vietäväksi. Se 30 minuuttia menisi niiden kellukkeiden tekemiseen.
Terveisin Naispelko26
Häh? Kuinka niin ei ole naisnimimerkkejä? Mistä sä oikein puhut?
Vierailija kirjoitti:
Olin yksi niistä jotka valitsivat karusellimiehen. Jaa, miksi? Haluaisin kokeilla rakentaa käsivoimin toimivan bambukarusellin johon pyytäisin mukaani palstan karusellityyppiä. Voitaisiin yhdessä saada nautintoa ;)
Mikä on tämä karusellityyppi? Onko Lompakko-Lasse se, joka jauhaa naisten elävän miesten kustannuksella? Siis ei oikea nimimerkki, vaan palstalaiset ovat nimenneet?
En varmaan käy palstalla tarpeeksi, kun suurin osa on sellaisia, mitä en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karusellimies on näköjään äänestänyt itseään sekä kännykällä että läppärillä. 🙄
Minun valintani on Naispelko. Ainoa tervejärkinen tuossa porukassa. Ihan muuallakin kuin autiolla saarella voisin haluta jutella hänen kanssaan, vaikuttaa kivalta ja fiksulta.
Toihan on rinnastettavissa tilanteeseen jossa araknofobiaa sairastavaa vaadittaisiin keskustelemaan hämähäkin kanssa.
Irrationaalisista fobioista on mahdollista päästä eroon. Altistaminen on avainsana.
Naispelon autiosaarikokemus muistuttaisi hsl:n paikallisjunaa aamuruuhkassa. Mies ei voisi edes hengittää ilman että koskettaisi pelkonsa kohdetta. Lisäksi kaikki haluaisivat keskustella hänen ongelmistaan. Se ero olisi, että seuraavaa asemaa ei tule. Voi raukkaa.
Oot vaan kateellinen.
Ei, säälin naispelkoa joka ei voi edes kätkeä orastavaa erektiotaan pelon hiljalleen laantuessa.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ottaisin hopeaketun heti jos siittäisi mulle lapsen. Mutta ei taida hopeakettua enää siitospuuhat kiinnostaa ?
????
Viitannet varmaankin johonkin muuhun hopeakettuun? Uskoisin että löydät ratkaisun ongelmaasi heiltä :)
Jos minuun viitannet niin ei kiitos :) Siis ensinnäkin mikäs ihmeen lady domina sinä olet kun noin vaan olet ottamassa tätä Hopeakettua? Hommahan menee niin että minä otan sinut :)
Toisekseen ei tää rupea mihinkään siitämispalveluun koska omaan perinteisen käsityksen, eli lapsella/silla ois hyvä olla molemmat vanhemmat saman katon alla, eli toimiva parisuhde on edellytys.
Jos tuo edellytys täyttyy niin oikeastaan olisi ihan toivottavaa pesue :)
Voi mikä tosikko:D
:D Suomessa on ihan tarpeeksi yh-, vuoroviikko ja muita pesueita, tietty lähtökohta on minulla toinen :) Vakaasti kylläkin uskon että kollegani avustavat tosissaan ilman tosikkuutta ja vieläpä mielissään päinvastaisissa pyrkimyksissä apua tarvitsevia neitoja :)
Tämä ketju oli humoristinen:D Eikä kukaan sun kanssa alkaisi tekemään lasta OIKEASTI:D
Niin se Salekin varmaan mietti 20v. ennekuin tapasi Jennin että oikeasti? Ei varppina ikuna enää :D
Hmmm... ...täytynee pyrkiä pressaksi sitten kun pääsee eläkkeelle! Mukava jobi ja saa rauhassa linnassa kapaloita vaihdella :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tämä karusellityyppi? Onko Lompakko-Lasse se, joka jauhaa naisten elävän miesten kustannuksella? Siis ei oikea nimimerkki, vaan palstalaiset ovat nimenneet?
Tän miehen mielestä naiset pyörii k_ulli_karusellissa ja sellaisiin naisiin (eli kaikkiin) hän ei koskisi pitkällä tikullakaan. Puhunko oikeasta tyypistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän miehen mielestä naiset pyörii k_ulli_karusellissa ja sellaisiin naisiin (eli kaikkiin) hän ei koskisi pitkällä tikullakaan. Puhunko oikeasta tyypistä?
Aha, sellaisiakin on täällä. En oo varmaan paljosta jäänyt paitsi, kun en ole törmännyt.
Sama tyyppi voi olla useampien nimimerkkien takana.
M32 ja latino kirjoitti:
Go Naispelko! Luovutan sulle mielelläni Sexiest man on AV-tittelin.
Sori vaan, mutta ei siitä noin helposti pääse eroon. T:AV-raati
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se Naispelko selviää noin ison haaremin kanssa? Muistan jonkun kommentin häneltä ja 121212 ja Hopeaketulta, mutta en viitsinyt äänestää, kun en sen tarkemmin tiedä.
Siedätyshoitoa.
Sitä onkin tiedossa. Naispelon saariaika on vähän pidempi, uusi friidu 2vkon välein siedättämään.
Naispelon versio selviytyjistä. Sinne vaan joku tv-ryhmä kuvaamaan miten Naispelko selviää n. 120 viikkoa autiolla saarella kun parin viikon välein tulee uusi nainen :D
Terveisin Naispelko26
Lopulta viimeiset naiset ei selviäisi ilman sinun saarella oppimia taitoja.
Lopulta viimeiset naiset ei selviäisi kehittyneen ominaistuoksuni kanssa.
Siinä olisi melkoinen järkytys edessä kun viimeisimmät naiset saarelle rantautuisivat, ja siellä perimmäisessä nurkassa tärisisi peloissaan nääntynyt, pitkätukkainen ja parrakas Naispelko jonka tuoksu karkoittaisi kärpäsetkin saarelta. Jos ei olisi järkytystä tarpeeksi jo sille ensimmäiselle naiselle, joka saarelle ajelehtii...
Terveisin Naispelko26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se Naispelko selviää noin ison haaremin kanssa? Muistan jonkun kommentin häneltä ja 121212 ja Hopeaketulta, mutta en viitsinyt äänestää, kun en sen tarkemmin tiedä.
Siedätyshoitoa.
Sitä onkin tiedossa. Naispelon saariaika on vähän pidempi, uusi friidu 2vkon välein siedättämään.
Naispelon versio selviytyjistä. Sinne vaan joku tv-ryhmä kuvaamaan miten Naispelko selviää n. 120 viikkoa autiolla saarella kun parin viikon välein tulee uusi nainen :D
Terveisin Naispelko26
Siinä olisi melkoinen järkytys edessä kun viimeisimmät naiset saarelle rantautuisivat, ja siellä perimmäisessä nurkassa tärisisi peloissaan nääntynyt, pitkätukkainen ja parrakas Naispelko jonka tuoksu karkoittaisi kärpäsetkin saarelta. Jos ei olisi järkytystä tarpeeksi jo sille ensimmäiselle naiselle, joka saarelle ajelehtii...
Terveisin Naispelko26
Kuule, voin vakuuttaa ettemme me naisetkaan varmaan ihan hirveän raikkaalle tuoksuisi muutaman viikon saarielämän jälkeen. Mistä tulikin mieleeni: olisiko tämä sinulle isokin turn off?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siedätyshoitoa.
Terveisin Naispelko26
Terveisin Naispelko26
Kuule, voin vakuuttaa ettemme me naisetkaan varmaan ihan hirveän raikkaalle tuoksuisi muutaman viikon saarielämän jälkeen. Mistä tulikin mieleeni: olisiko tämä sinulle isokin turn off?
Lokit liitelisivät yllänne.
Vierailija kirjoitti:
Sama tyyppi voi olla useampien nimimerkkien takana.
Ei kai nyt kukaan semmoista tee. Sehän olisi sairasta. Olen melko varma että kaikki käyttämäni nimimerkin kirjoitukset ovat omiani.
Valintani on hopeakettu, sillä ei kiinnostu minusta ja se on vain hyvä. Saa olla ihan rauhassa speedot jalassa toisella puolella saarta.
Naispelkoa en halua pelotella entistä säikymmäksi.
Noista muista en tiedä.
Hmmm, miksi en ole ehdokkaana täällä?
Vai onko tämä vain palstahulluille tarkoitettu äänestys 🤔?