Valitse palstamies seuraksi autiolle saarelle!
Haaksirikkoudut kahdeksi viikoksi 10mx10m autiolle saarelle jossa joudut asumaan miehen kanssa samassa majassa.
Ruokaa ja juotavaa on, mutta joudutte viettämään aikaa yhdessä ja tekemään yhteistyötä.
Saa perustella, kunhan pysyy suurin piirtein asialinjalla :)
Kommentit (226)
Vierailija kirjoitti:
Valintani on hopeakettu, sillä ei kiinnostu minusta ja se on vain hyvä. Saa olla ihan rauhassa speedot jalassa toisella puolella saarta.
Naispelkoa en halua pelotella entistä säikymmäksi.
Noista muista en tiedä.
Mä ajattelin ihan samaa, valkkaisin Hopeaketun, koska olisin sille näkymätön ja saisin olla ihan rauhassa!
N52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valintani on hopeakettu, sillä ei kiinnostu minusta ja se on vain hyvä. Saa olla ihan rauhassa speedot jalassa toisella puolella saarta.
Naispelkoa en halua pelotella entistä säikymmäksi.
Noista muista en tiedä.
Mä ajattelin ihan samaa, valkkaisin Hopeaketun, koska olisin sille näkymätön ja saisin olla ihan rauhassa!
N52
Näkymätön?
https://giphy.com/gifs/thesimpsons-3o6MbijXUKpTGbF3Y4
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin ehdottomasti hopeaketun, koska olen vähän yli 20-vuotias nainen:)
Olet aivan liian vanha sille jo :D
Siis tarkoitetaanko alotuksessa trolli hopeakettua vai rekisteröityä nimimerkkiä? Eivät kai ole sama tyyppi? En ainakaan muista koskaan lukeneeni rekisteröidyltä hopeaketulta ikäfetisointia.
Itse siis valitsin hopeaketun rekisteröidyn juttujen perusteella. Vaikuttaa miehekkäältä, tasapainoiselta ja siltä että saattaa osatakin jotain. Haluan selvitä hengissä ja mahdollisimman vähillä vaurioilla.
Miehekkäältä?
https://www.vauva.fi/keskustelu/3594546/69-vuotiaalla-f1-tallipaallikko…?
Kakkossivu. Taattua Hopeakettua.
Olen pahoillani np26, saat yhden itseäsi vanhemman seuralaisen muiden ilmoittautuneiden jatkoksi. Tuota insinöörismiestä en tunnista, noita loppuja ei mielenterveys kestäisi kahta viikkoa.
Tyrkkyä? Otsikossa lukee "valitse" - miten tässä on ei-tyrkky ja toimii ohjeiden mukaan?-)
Missään ei muuten sanottu, että siellä pitäisi tehdä muuta kuin yhteistyötä, oletin alunperin että ruuanlaittoa jne.