Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valitse palstamies seuraksi autiolle saarelle!

Vierailija
08.11.2019 |

Haaksirikkoudut kahdeksi viikoksi 10mx10m autiolle saarelle jossa joudut asumaan miehen kanssa samassa majassa.

Ruokaa ja juotavaa on, mutta joudutte viettämään aikaa yhdessä ja tekemään yhteistyötä.

Saa perustella, kunhan pysyy suurin piirtein asialinjalla :)

Valitse palstamies seuraksi autiolle saarelle!

Vaihtoehdot

Kommentit (226)

Vierailija
221/226 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naispelko, tällä hetkellä sulla on jo 122 naista joista valita seuralainen autiolle saarelle. Pelottaako?

Hämmennys on ehkä päälimmäinen tunne. Pelottaa toki myöskin. Tietty voisi kuvitella, että jos on 122 naista, jotka kanssani autiolle saarelle "tahtoo", niin ehkä sieltä joukosta löytyy sellainenkin nainen, joka olisi kaikkinensa 5/5. Ajatella jos pääsisin naispelostani eroon ja lisääntyisin noiden naisen kanssa, 122 Naispelko junioria valtaisi sitten aikanaan palstan.

Terveisin Naispelko26

Sellaista tuuria ei ole kellään, että kaikki 122 on 5/5.

Voit sitten harjoitella meihin sopimattomiin pakkien jakamista. :D

Teitä ahtautui samaan kirkkoveneeseen 122 tyrkkyä plus np:D

Tyrkkyä? Otsikossa lukee "valitse" - miten tässä on ei-tyrkky ja toimii ohjeiden mukaan?-)

Missään ei muuten sanottu, että siellä pitäisi tehdä muuta kuin yhteistyötä, oletin alunperin että ruuanlaittoa jne.

Vierailija
222/226 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valintani on hopeakettu, sillä ei kiinnostu minusta ja se on vain hyvä. Saa olla ihan rauhassa speedot jalassa toisella puolella saarta.

Naispelkoa en halua pelotella entistä säikymmäksi.

Noista muista en tiedä.

Mä ajattelin ihan samaa, valkkaisin Hopeaketun, koska olisin sille näkymätön ja saisin olla ihan rauhassa!

N52

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
223/226 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valintani on hopeakettu, sillä ei kiinnostu minusta ja se on vain hyvä. Saa olla ihan rauhassa speedot jalassa toisella puolella saarta.

Naispelkoa en halua pelotella entistä säikymmäksi.

Noista muista en tiedä.

Mä ajattelin ihan samaa, valkkaisin Hopeaketun, koska olisin sille näkymätön ja saisin olla ihan rauhassa!

N52

Näkymätön?

https://giphy.com/gifs/thesimpsons-3o6MbijXUKpTGbF3Y4

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
224/226 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin ehdottomasti hopeaketun, koska olen vähän yli 20-vuotias nainen:)

Olet aivan liian vanha sille jo :D

Siis tarkoitetaanko alotuksessa trolli hopeakettua vai rekisteröityä nimimerkkiä? Eivät kai ole sama tyyppi? En ainakaan muista koskaan lukeneeni rekisteröidyltä hopeaketulta ikäfetisointia.

Itse siis valitsin hopeaketun rekisteröidyn juttujen perusteella. Vaikuttaa miehekkäältä, tasapainoiselta ja siltä että saattaa osatakin jotain. Haluan selvitä hengissä ja mahdollisimman vähillä vaurioilla.

Miehekkäältä?

https://www.vauva.fi/keskustelu/3594546/69-vuotiaalla-f1-tallipaallikko…?

Kakkossivu. Taattua Hopeakettua.

Vierailija
225/226 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani np26, saat yhden itseäsi vanhemman seuralaisen muiden ilmoittautuneiden jatkoksi. Tuota insinöörismiestä en tunnista, noita loppuja ei mielenterveys kestäisi kahta viikkoa.

Vierailija
226/226 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä