Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt valitan. Mun olo on ihan hirveä.

Vierailija
08.11.2019 |

Mulla on tuhannen vuoden univelat. Mulla on kammottavan vastuullinen ja stressaava työ, ja valvon öitä senkin vuoksi. Mulla on reuma, särkee joka ikistä paikkaa aivan sairaasti, ja väsyttää. On lämpöäkin tämän tulehdustilan vuoksi. Lisäksi mulla yläselässä fasettilukko, joka aiheuttaa sen että hengittäminenkin sattuu. Bonuksena mulla on vatsatauti ja juoksen vessassa vähän väliä. Olo on siis kuin jyrän alle jääneellä.

Toinen lapsi on pitkäaikaissairas ja tänään toisella tehtiin yksi löydös. Huomenna on lähisukulaisen hautajaiset. Nyt mun pitäisi jotenkin kyetä silittämään nuo huomiset vaatteet. Kämppä on kuin mikäkin kaatopaikka, ja sunnuntaina tulee isovanhemmat isänpäivää viettämään. En peru sitä, koska huominen on raskas kaikille ja tarvitsemme tuon hetken. Mies on töissä koko viikonlopun.
No niin, tulipa sanottua. Ei tarvitse kivittää, kivistää jo muutenkin koko kroppaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa paskamaiselta lastilta, voimia.

Vierailija
2/9 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole armollinen itsllesi. Vaatteet ruttuuntuu kuitenki, silitä vaan etumus. Siivoatte vähän lasten kanssa huomenna.  Yritä mennä nukkumaan jo illalla aikaisin. Tv toinen reumaäiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa paskamaiselta lastilta, voimia.

Kiitos <3

Vierailija
4/9 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosi rankalta. Voimia kaikkeen.

Vierailija
5/9 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sulle<3

Vierailija
6/9 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Itku tässä tuli. ap

Vierailija
7/9 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on tosi paljon nyt kestämistä. Ole armollinen itsellesi, tee vain pakollinen. Paljon voimia, toivon sydämestäni että tilanteesi pian helpottaa.

Vierailija
8/9 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh! Kyllä sun tilanteessa saa jo ihan luvan kanssa vähän valittaakin! Tsemppiä! Asioilla on tapana järjestyä, tavalla tai toisella. Huominen on sulle varmasti rankka päivä, mutta toivotaan että sen jälkeen helpottaa ja paremmat ajat on edessä.

Vierailija
9/9 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä 💞