Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voin pysäyttää tämän tilanteen? Varattu mies on ihastunut

Vierailija
08.11.2019 |

Olen itse sinkku ja paljon nuorempi kuin tämä mies. Hän on ollut naimisissa jo vuosikaudet. Kaikki alkoi työpaikan pirskeissä, joissa kuulemma olimme pussailleet, vaikka itselläni ei ole siitä minkäänlaista muistikuvaa, eikä ilmeisesti muillakaan paitsi hänellä, koska kukaan muu ei ole mitään vihjaillut eikä käyttäytynyt oudosti. Hän oli seuraavana päivänä etsinyt numeroni jostain ja alkoi lähetellä viestejä, joissa halusi tulla käymään luonani. Kieltäydyin. Töissä olemme jutelleet normaalisti kaikesta. Mies lähettelee minulle välillä viestejä, joissa esimerkiksi valittaa tylsyydestä. En ole kertaakaan oma-aloitteisesti lähettänyt hänelle mitään, enkä ole vastaillut kovinkaan innokkaasti. Hän on kuitenkin töissä alkanut avautumaan suhteestaan minulle ja uteliaana ihmisenä olen kuunnellut, yrittänyt neuvoa ja nimenomaan kannustanut häntä jatkamaan avioliittoa. Kuulemma hänen vaimonsa ei tiedä mitään siitä että mies haluaisi erota, ja kaikki ongelmat ovat miehen pään sisällä ja hän itsekin myöntää että vaimo on syytön kaikkeen. Mies myönsi olevansa minuun ihastunut ja vaatii minulta jatkuvasti jotain vastausta, että tietäisi ”mihin suuntaan” pitäisi jatkaa. Olen sanonut että tuollaiset ihastumiset on ohimeneviä ja että meidän välillä ei tule koskaan olemaan mitään vaikka hän jättäisikin vaimonsa. Olen ainoastaan kaverimielessä kiinnostunut juttelemaan hänen kanssaan.

Eilen hän kertoi, että vaimo oli nähnyt viestit joita mies on minulle lähetellyt. Mies sanoi, että siitä tuli draamaa kotona, mutta onnistui kuulemma selittämään asian jotenkin parhain päin. Hän sanoi minulle, että hänellä ei ole tämän asian suhteen itsesuojeluvaistoa, ja haluaisi jäädä jotenkin rysän päältä kiinni vaimolle. Hän kertoi myös, että hänellä on ollut vaimonsa selän takana seksisuhde naimisissa olevan naisen kanssa pari vuotta sitten. Hän kertoi naureskelevasti sen olleen ”harmitonta syrjähyppelyä”. Kuulemma tylsyys on ollut syynä tuollaiseen, sekä myös siihen miksi hän minulle juttelee. Minusta on todella erikoista, että hän selostaa minulle tuollaisia asioita ihan arkipäiväisesti, ei häpeä ollenkaan eikä pelkää kiinnijäämistä.

Eilen hän soitti minulle enkä kehdannut olla vastaamatta. Juttelimme tunnin ajan puhelimessa ja hän taas vaati selityksiä sille miksi hän ei voi tulla käymään luonani. Kuulemma hän aikoo tänään soittaa taas. Haluaisin lopettaa puhumisen kokonaan ja muuten olisin lopettanutkin, mutta työpaikalla joutuu väkisin olemaan tekemisissä ja tilanteesta tulisi tosi kiusallista jos olisimme yhtäkkiä huonoissa väleissä. Pelkään myös, että hän hautoisi minulle jotakin kostoa. En haluaisi olla osana tällaista tilannetta ja syyllistän itseäni, vaikka en ole muuta tehnyt kuin ollut kaverimielessä juttuseurana. Miten voisi luontevasti ilmoittaa, ettei halua jatkaa tällaista niin että se ei aiheuttaisi mitään kiusallisuutta? Olen oikeasti todella nuori verrattuna mieheen, ei ole hirveästi kokemusta keski-ikäisten perhedraamoista ennestään.

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh hyh ku tuli ahdistava olo aloituksesta. Ei ole mikään helmi mieheksi, kun tekee tuollaista pitkäaikaisen vaimonsa selän takana. 

Vierailija
22/86 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet selväksi, että töissä puhutaan työasioista. Ja vapaalla ilmoitat, että työasiat hoidetaan työajalla. Ei sinulla ole mitään velvollisuutta kuunnella tai selitellä, miksi et ole naimisissa olevan miehen olkapää tai kutsu häntä kotiisi. Mitää välien kiristymistä, tai hankalaa tilannetta et voi tuossa enää välttää. Tuo toiminta on miehen osalta mennyt yli jo ajat sitten. Nyt tilanteeseen rajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata päästää sitä sisään asuntoosi jos se nyt vaan paukkaa ovesi taakse. Nyt sulla on vielä hyvä mahdollisuus karistaa mies pois ja ei siihen kuulu mitkään kohteliaisuudesta tunnin puhelimessa puhumiset.

Vierailija
24/86 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot sille selväsanaisesti, ettet vastaile enää viesteihin etkä puheluihin, koska et halua olla tekemisissä työn ulkopuolella. Ettet ole kiinnostunut ja koko tilanne on epämukava. Sitten pidät myös rajoista kiinni.

Vierailija
25/86 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sänkyyn tämän kanssa ja kun ottaa munansa esille, purskahda nauruun ja sano ettet koskaan nähnyt noin pientä, varmaan kömpii kotiinsa häpeästä

Vierailija
26/86 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän yritti taas lähettää viestiä, johon vastasin että on parempi ettei olla yhteyksissä töiden ulkopuolella. Hän vastasi ettei ymmärrä yhtään, ja että pitkästä aikaa oli joku yhteys neljän seinän ulkopuolelle ja senkin hän nyt menetti... ja totesi perään että ”ehkä löydän uuden”. Nyt pelottaa mikä tunnelma työpaikalla tulee olemaan, mutta olen ainakin ylpeä itsestäni ja siitä että omalta osaltani päätin tämän asian nyt tähän pisteeseen.

Ap

Vierailija
27/86 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi korkkia, toinen pulloon, toinen pilluun. Vai elämät paskaksi vaan?

Vierailija
28/86 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko sulla työpaikalla ketään joka voisi esittää sun poikaystävää?

Mullakin oli joskus tuommonen takiainen. Voi hyvä luoja kun ei uskonut puhetta, ei uskonut tekstiä eikä uskonut tekoja.

Muutin vuodeksi pois paikkakunnalta ja vaihdoin numeroa muista syistä, sillon vasta onnistui. En tiedä sit onko käynyt montakin kertaa kilisyttämässä entisen kämpän ovikelloa ennenkun on uskonut :D

Vierailija
29/86 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä rahaa, jota voisit lypsää häneltä? Jos on, niin ota kiimaisesta ukosta kaikki taloudellinen hyöty irti ja sen jälkeen jätä hänet.

Miestä on helppo kusettaa pitkään. Käytän vaan samaa taktiikkaa kuin tuo mies. Anna ymmärtää, että olet "kiinnostunut mutta epävarma". Ei sinun tarvitse seksiin suostua. Tarjoa vaan ukolle huomiota ja juttuseuraa silloin tällöin. Ei siis joka päivä, vaan pari tekstiviestiä viikossa.

Tuollaiset pettäjämiehet ovat yleensä erittäin kiinnostuneita panostamaan suhteeseen (tarjoamaan naiselle ravintolaillallisia, lahjoja, yms) niin kauan kun nainen EI suostu seksiin. Jos nainen suostuu seksiin, mies menettää mielenkiintonsa ja alkaa etsiä seuraavaa helppoa uhria.

Vierailija
30/86 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, että naiset ei osaa pitää reviiriään. Minun elämääni ei kukaan ole koskaan luikerrellut tahtomattani.

Riittää, kun sanoo vaan, että tiedätkö, en ole ollenkaan kiinnostunut sinusta.

Vierailija
31/86 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti olet ylittänyt naisena rajan jolta ei ole paluuta. Joudut antautumaan miehelle sekä henkisesti ja fyysisesti sekä toivomaan että vie sinut vihille.

Vierailija
32/86 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi mies on N A R SI S T I !!! Juoke ja lujaa. Keksii itselleen jännitystä ja hupia täysin kylmästi toisten tunteita huomioimatta.

Vierailija
33/86 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritit hyvällä tehdä selväksi, että mikä on sinun puoleltasi pelin nimi.

Nyt ei auta kuin ilmoittaa, että työasiat hoidetaan ja sillä sipuli. Et halua olla osana mitään keksi-ikäisen ukon parisuhde- tai ikäkriisiä.

Vierailija
34/86 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on nyt yrittänyt soittaa minulle kaksi kertaa, en ole vastannut enkä aio vastata. Vähän ahdistaa kun mietin mitä hän oikein yrittää, mikä pakkomielle hänellä on olla muhun yhteydessä? Ite en kehtaisi kertaakaan vängätä vastaan jos joku sanoisi ettei halua pitää yhteyttä.

Ap

Vierailija
35/86 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pakkomielteeltä.Tollaset tyypit on pelottavia, älä lähe mihinkään pimeeseen yksin lenkille ja laita turvaketju oveen. En haluu pelotella mut ton kaltaset tyypit aiheuttaa juttuja joista saamme sitten lööpeistä lukea

Vierailija
36/86 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle on käyny saman tapanen juttu. kyllähän se on pahempi jos työkaveri ahdistelee mutta se ei oo sun vika ja uskon että joku muuki on töissä kohdannu tolta mieheltä epäasiallista käytöstä, ei tommosilla koskaan oo vaan yhtä uhria

Vierailija
37/86 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhin temppu kirjassa, ukko on huomannut miten kilttin olet ja nyt yrittää "velvoittaa" sinut jotenkin suhteeseen kanssaan koska "sinun takiasihan liittoni hajosi", vaikka itse ollut aktiivinen osapuoli ja suorastaan tunkee viestit muijansa silmille. En noteeraisi äijää enää mitenkään, sitten työpaikan vaihto vaikka jos ihan paskamaiseksi menee.

Vierailija
38/86 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa. Korkeintaan laita tekstari, että Älä enää yhteydessä. Sitten säästä viestit vastaiduuden varalle, jos tulee ongelmia, voit osoittaa, kuka se häiriköijä oli.

Vierailija
39/86 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi voi olla vaarallinen. Todennäköisesti ette ole juhlissakaan tehneet mitään kiellettyä, mutta mies on huomannut pystyvänsä manipuloimaan sinua syyllisyyden avulla. Laita mies estolle, äläkä enää vastaa hänen puheluihinsa. Toivottavasti mies ei ole sun esimiehesi? Jos on niin vaihda työpaikkaa. 

Ikävä kyllä tuollaiset tyypit ovat todella sitkeitä, sinun pitää olla todella päättäväinen ja kerta kaikkiaan lopettaa puheluihin ja olla epäystävällinen. Mies yrittää pakottaa sinua seksiin ja jos jäätte johonkin kahden, niin voi tapahtua jotain todella ikävää. 

Muista että et ole tehnyt mitään väärää, vaan mies on.

Vierailija
40/86 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet saanut narsistin riesaksesi. Keskustele pomon kanssa mitä voitte tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi