Sivut

Kommentit (94)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sanotaanko vaikka näin, että jos 40- tai 50-vuotias mies on vapaa, kannattaa miettiä erittäin tarkkaan, miksi.

Ikävä kyllä omaa kokemusta on. Kaksi paljastui alkoholisteiksi, kolmas on tunnevammainen ja seurusteli vain, että on joku. Ei ihastuksesta, ei rakkaudesta.

Selittääkö tämä osaksi sitä, miksi osa naisista (mutta varmasti myös miehistä) kiinnostuu varatuista? - Siis vaikka on ihan fiksua seurata ja yrittää hahmottaa, miten tai kuinka kumppaniehdokas käyttäytyy muita kohtaan, niin osa lankeaa eriyisesti aina tai ainakin hyvin usein sellaisiin miehiin (tai naisiin) jonka tietävät olevan ja tai olleen parisuhteessa. Ja selittävät tämän iselleen parhaaksi ainakin neljällä tavalla.

Yksi kun Xx  on tai on ollu suhteessa jo jonkun tosen kanssa, niin hän on oppinut jo parisutheen dynamiikan ja tietää miten tai kuinka siinä käyttäydytään. Niinkuin joku täällä joskus kuvasi joku toinen  opettanut häne jo sisäsiisiksi ja sellaiseksi, joka ei enää kuseksi nurkkiin tai paskanna olohuoneen matolle; tällaisia taitojahan ei kukaan ainakaan sinkkumies saata oppia elämällä sinkkuna. 

Kaksi Kun Xx käyttäyy suhteessa Nn kanssa noin hienosi ja kauniisti, niin aivan varmasti hän toimisi minunkin kanssani ja minua kohaan samalla tavalla. - On vain ensin syrjäyetävä Nn ja otetava hänen paikkansa itselle. 

Kolme Kun Xx on suhteessa Nn kanssa, joka on samaa sukupuolta kuin minä, niin aivan varmasti meilläkin seksi toimisi. - Tuo Nn. on varmasti jo opettanut ja neuvonut hänelle miten anaa tyydytystä ja nautintoa, koska olisihan se ny noloo jos Xx 30 v. ei olsi koskaan pannut ketään.        

Neljä Jos on hyvä mies niin hänen täytyy tai on täytynyt olla parisuhteessa jonkun kanssa, koska hyvä mies tajuaa itsekin, että hänen arvonsa nousee entisestään, jos tai kun hän on parisuhteessa.

Pitkään sinkkuna olevassa on varmasti jotain vikaa. Varmaan uskovainen tai homo mahollisesti molempia. Vai miksi hyvä mies olsi sinkku? Osaako se pesä edes pyykkiä? Tai tiskata.

Hoh-hoijaa nyt täytyy lopettaa tämä p:n jauhanta. - Uskon vakaasti siihen että kumppanin laadukkuus ("paremmuus") ei ole millään muotoa kiinni siitä, kuinka monta parisuhdetta hänellä on omassa historiassaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sanotaanko vaikka näin, että jos 40- tai 50-vuotias mies on vapaa, kannattaa miettiä erittäin tarkkaan, miksi.

Ikävä kyllä omaa kokemusta on. Kaksi paljastui alkoholisteiksi, kolmas on tunnevammainen ja seurusteli vain, että on joku. Ei ihastuksesta, ei rakkaudesta.

Entä vapaa 40-50 vuotias nainen. Kukaan ei ole kelvannut hänelle vai hän ei kelpaa kellekään?

Tunnevammainen?  Vaikea?

Itseni tunnen hyvin ja miksi olen tässä iässä sinkku. Tuntemani naisen sinkkuutta vähän ihmettelen, vaikka tiedän kolme syytä miksi minä en hänelle kelpaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

muuta neuvoa ei tule kirjoitti:
Ei kai tässäkin nyt haeta sitä tematiikkaa, että nainen on viaton uhri, ja mies on viallinen kuspiä? Voitaisiinko joskus leikkiä niin, että naiset vaikka valkkaisivat ne äijänkäppyränsä himppasen verran paremmin ja tieteellisin metodein, ei niin että mennään tunne edellä ja ihastutaan supliikkipaskaan joka naurattaa naikkosia?

No niinpä !

Kun pelaa paskoja pelejä, voittaa useimmiten paskoja palkintoja. Mitä tuossa kitisee ? Luulisi jopa naisten retardiaivoillaan tuon tajuvan, mutta kun ei niin ei.

Ap :n kymysykseen on vastaus että paskoja naisia kohdellaan paskasti, ja hyviä naisia hyvin. Se että on nainen, ei merkkaa vielä paskakilon vertaa, joten turha sen perusteella on olla vaatimassa yhtään mitään kohtelua.

Elämänvalttikortit

Vierailija kirjoitti:
Mulla noin 40 "tapailun" kaltaista kokemusta eri miehistä ja kaikki lopulta kohdelleet kuin pskaa. Millainen olen heidän mielestä sitä en tiedä, en kehtaa kysyä mutta omasta mielestäni liian kiltti, helppo ja ulkoäöltäni ruma. Ei tippaakaan itsevarmuutta. Kai nuo miehet nauttii siitä että saavat hajottaa mua vielä lisää.
no minusta tullut kaltoinkohtelun takia sellainen,että tapaan miehiä silloin,kun kaipaan seksiä ja sitten olen vastaamatta viesteihin pitkät ajat. Kostan siis viattomillekin. Toki varmasti seassa on miehiä,jotka eivät myöskään halua kuin hupia. Ihan sama. Kotiini en päästä miehiä. Se on varma. Olen eronnut ja äiti ja koti on pyhä paikka ja lapset ja lemmikit on ykkösiä elämässä. Miehet on siellä loppupäässä listaa😂

Vierailija

Kyllä moni heikkopeikkopoika vaihtaisi lennosta roolia, jos komentoora vaihtaisi kaapin paikkaa. Se on sellaista itsetuntopeliä näillä.

Vierailija

Ja nuo itsetuntopelit on tylsiä ja aina samanlaisia, eikä nämä taida oppia pohjimmaisia vaikuttimiaan ikinä tiedostelemaan, mikä tylsintä.

Vierailija

Sellaiset miehet joiden parisuhteessa nainen kohtelee heitä huonosti.

Oletko ajatellut kuinka itse käyttäydyt?

Vierailija

minua; olen ruma ja tissitön nainen. miehiä alkaa oksettaa se että ovat harrastaneet seksiä ruman ja tissittömän naisen kanssa. sitten kohtelevat mua kuin pskaa.

Vierailija

Kyllä lähes kaikki naiset ovat kohdanneet elämässään miehiä, jotka kohtelevat naisia huonosti. Ero on lähinnä siinä, että ne joilla on hyvä itsetunto eivät siedä huonoa kohtelevat ja lähtevät ensimmäisistä varoitusmerkeistä. Huonommalla itsetuonnolla varustettu nainen tai sellainen jolla ei ole paljoa kokemusta ihmissuhteista jää usein huonompaankiin suhteeseen. Kun tiedät mitä haluat mieheltä etkä tyydy vähempään ennen pitkää kyllä tulee niitä kunnon miehiäkin matkan varrelle.

• ylös 15
  • alas 0
Vierailija

Sellainen ehkä, joka antaa kohdella itseään huonosti? Minä olen varautunut kaikessa ystävällisyydessäni, ja huonot miehet ilmeisesti aistivat sen, koska eivät jää sekuntia pidemmäksi seuraan. 

*onnekas*

Vierailija

Elämänvalttikortit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla noin 40 "tapailun" kaltaista kokemusta eri miehistä ja kaikki lopulta kohdelleet kuin pskaa. Millainen olen heidän mielestä sitä en tiedä, en kehtaa kysyä mutta omasta mielestäni liian kiltti, helppo ja ulkoäöltäni ruma. Ei tippaakaan itsevarmuutta. Kai nuo miehet nauttii siitä että saavat hajottaa mua vielä lisää.
no minusta tullut kaltoinkohtelun takia sellainen,että tapaan miehiä silloin,kun kaipaan seksiä ja sitten olen vastaamatta viesteihin pitkät ajat. Kostan siis viattomillekin. Toki varmasti seassa on miehiä,jotka eivät myöskään halua kuin hupia. Ihan sama. Kotiini en päästä miehiä. Se on varma. Olen eronnut ja äiti ja koti on pyhä paikka ja lapset ja lemmikit on ykkösiä elämässä. Miehet on siellä loppupäässä listaa😂

Surullinen elämä sulla :( Ei miehettömyys, vaan se että kostat etkä usko hyvyyteen.

Vierailija

Miehissä on paljon tosi veemäisiä tyyppejä. Ei katso esim. koulutusta. Tiedän aivan hirveitä akateemisia miehiä tai oikeastaan juuri heitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Etenetkö liian nopeasti petipuuhiin? Mun pari ystävää on Tinderissä ja heiltä olen kuullut, että viimeistään kolmansilla treffeillä sänkyyn. Noin lyhyessä ajassa tunteita ei pääse kuitenkaan syntymään, joten heitä on kohdeltu pahimmillaan kuin jätettä:(

Vaikka monet ei tykkää, mutta tässä on yksi hyvä pointti. Kuspäät ei jaksa odotella, eli lähtevät jos eivät saa seksiä kohtuu nopeasti. Itse en todellakaan halua seksiä ennen kun tunnetaan ja rakastetaan, ilmeisesti paljolta pahalta olen selvinnytkin =)

Rouva

Vierailija

Noin yleisesti voisin todeta, että sekä naiset että miehet kohtelevat keskimäärin huonommin ihmistä, joka näyttää, kuulostaa ja tuntuu aralta, hiljaiselta ja hyvin kiltiltä. En tarkoita itse nyt mitään väkivaltaa, mutta keskimäärin koen kyllä, että minulle tullaan helpommin sanomaan ikäviä asioita tai tiuskaistaan hiukan ikävämmin vain siksi, että minulle _uskaltaa_ tehdä niin. 

Tässä yhtenä päivänä eräs nainen tiuski kuntosalilla minulle, ja ajattelin mielessäni, että jos olisin ollut mies tai näyttänyt naiselta, joka osaa puolustaa itseään, hän olisi valinnut toisenlaisen äänensävyn ja käyttäytymisen. Tai viime viikolla eräs vanhempi mies tölväisi ikävästi toisesta asiasta. Aina välillä näitä sattuu. Toisaalta tuntemattomat pyytävät minulta usein apua, miehet osoittavat kiinnostusta useasti ja mielenterveysongelmaiset alkavat herkästi puhua minulle. 

Parisuhteessa miehet ovat kohdelleet minua aina kauniisti, mutta sen uskon johtuvan lähinnä siitä, että olen valinnut mukavia ja kilttejä miehiä (eli muutaman) parisuhteeseen kanssani. 

Vierailija

Miehenä vastaan: kysymyksenasettelussa on vikaa. Pitäisi kysyä, millaiset miehet kohtelevat naisia huonosti?

Vastaus: yleensä huonoitsetuntoiset miehet. 

En usko, että psykopatia tai narsismi olisi tavattoman yleistä koko miesväestöä ajatellen. Sen sijaan esimerkiksi narsististyyppisiä piirteitä saattaa olla henkilöllä, jolla on heikko itsetunto. Vahvaitsetuntoinen ihminen arvostaa toisen rajoja, ei satuta toista, ei pyri käyttämään hyväksi. Heikolla itsetunnolla varustettu mies vaikuttaa usein aluksi mukavalta tai leppoisalta, mutta löydettyään parisuhteen ja saavutettuaan toisen ihmisen luottamuksen hän huomaakin, että tälle toiselle voi sanoa ja tehdä asioita, joita ei pitäisi sanoa tai tehdä.

Huonoitsetuntoinen mies "kostaa" puolisolleen omaa kyvyttömyyttään, omien rajojensa puuttumista ja omia kelvottomuuden tunteitaan. Aivan kuten perinteisesti armeijassa simputettu ja pennalisoitu alokas kostaa nöyryytyksensä seuraavan saapumiserän alokkaille, mikäli pääsee niin tekemään.

Jos pitäisi siis palata ap:n kysymykseen, millaista naista kohdellaan näin, vastaus olisi: sellaista, joka antaa tämän tapahtua.

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

[quote=Vierailija]Etenetkö liian nopeasti petipuuhiin? Mun pari ystävää on Tinderissä ja heiltä olen kuullut, että viimeistään kolmansilla treffeillä sänkyyn. Noin lyhyessä ajassa tunteita ei pääse kuitenkaan syntymään, joten heitä on kohdeltu pahimmillaan kuin jätettä:[/qoute]
Onneksi olen elänyt ennen kuin käytiin treffeillä, eikö sen nyt tavatessa tiedä tuleeko tästä mitään, ollaan papan kanssa oltu yhdessä 45v ja ensimmäisenä aamuna löydettiin itsemme samasta sängystä.
Poika kyseli aikoinaan käykö, että tuo joulupöytään ystävän, siinä jutellessa selvisi, että Tinderissä tapasivat keväällä ja nikotellen kertoivat, että oikeastaan on siitä asti asuneet yhdessä, heidän lapsista vanhin meni kouluun.
Mummo

Vierailija

Samanlaista muutosta ihmettelen naisissa. Ehkä siinä puolin ja toisin huomaamatta alkaa tulemaan jotain päänsisäisiä harhaisia kuvitelmia, että toinen haluaa vaan pahaa ja sitä vastaan pitää puolustautua, mistä sitten sellainen käytös. Jokainenhan omasta näkökulmastaan on käyttäytynyt toista kohtaan pelkästään hyvin, mikä ei välttämättä pidä sitten taas toisen näkökulmasta paikkaansa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miehenä vastaan: kysymyksenasettelussa on vikaa. Pitäisi kysyä, millaiset miehet kohtelevat naisia huonosti?

Vastaus: yleensä huonoitsetuntoiset miehet. 

En usko, että psykopatia tai narsismi olisi tavattoman yleistä koko miesväestöä ajatellen. Sen sijaan esimerkiksi narsististyyppisiä piirteitä saattaa olla henkilöllä, jolla on heikko itsetunto. Vahvaitsetuntoinen ihminen arvostaa toisen rajoja, ei satuta toista, ei pyri käyttämään hyväksi. Heikolla itsetunnolla varustettu mies vaikuttaa usein aluksi mukavalta tai leppoisalta, mutta löydettyään parisuhteen ja saavutettuaan toisen ihmisen luottamuksen hän huomaakin, että tälle toiselle voi sanoa ja tehdä asioita, joita ei pitäisi sanoa tai tehdä.

Huonoitsetuntoinen mies "kostaa" puolisolleen omaa kyvyttömyyttään, omien rajojensa puuttumista ja omia kelvottomuuden tunteitaan. Aivan kuten perinteisesti armeijassa simputettu ja pennalisoitu alokas kostaa nöyryytyksensä seuraavan saapumiserän alokkaille, mikäli pääsee niin tekemään.

Jos pitäisi siis palata ap:n kysymykseen, millaista naista kohdellaan näin, vastaus olisi: sellaista, joka antaa tämän tapahtua.

Erittäin hyvin kirjoitettu. Kiitos -nainen

Vierailija

Vika on siinä, että kohtelet miestä kivasti ja olet ystävällinen. Miehet pitävät ystävällisyyttä heikkouden osoituksena. Miehet alistavat, halveksivat ja vihaavat heikompiaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kysymyksen asettelu on omituinen ja kertoo huonosta itsetunnosta.

Oiea tapa miettiä asiaa on: Minkälaiset miehet kohtelevat naisia huonosti?

AP on tavannut vääränlaisia miehiä. Fiksut erottuu aina, tavoittele heidän seuraansa.

Eipäskun juuri tuo, että (kaikki) miehet kohtelee tietynlaisia naisia huonosti.

T: Mies viha palsta

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.