Sivut

Kommentit (94)

Vierailija

Sellaista, joka antaa kohdella itseään huonosti. Hyvällä itsetunnolla varustettu nainen ärähtää ja lähtee litomaan jo pienestäkin merkistä, huonoitsetuntoisempi hoksaa vasta myöhemmin, että toinen ei arvosta.

• ylös 43
  • alas 3
Vierailija

Olen ollut tällainen nainen.

Olen ok näköinen, mutta ennen kaikkea erittäin seksikäs. Siis luonnostani, ei johdu pukeutumisesta tms. Tämä aiheuttaa miehissä vihaa, koska he kokevat, että heillä on oikeus saada minulta/ minut.

Hyvin suuri osa miehistä on näitä huonosti kohtelevia, varsinkin pitkäaikaisista sinkuista. Herrasmiehiä on todella vähän, suurin osa hyvin käyttäytyvistäkin miehistä esittää.

Tämä johtaa siihen, että iso miehistä kokeilee, että miten tätä naista voi kohdella. Valehtelu alkaa jo deittisovelluksessa tai ensimmäisellä tapaamisella.

Nyt tullaan siihen avainkohtaan: Olen rento, lämmin ja anteeksiantavainen ihminen. Siksi en ole välittänyt miesten pikku valheista tai törttöilyistä. Asenteella, että ei se ole niin vakavaa :) Katsos kun en ole niuho.

Mies ei ymmärrä, että tämä on rentoa asennetta ja ystävällisyyttä. Mies luulee, että olen tyhmä ja kyykytettävä.

Valitettavasti totuus on se, että kun nainen on tiukkapipo ja pirttihirmu, mies ei kohtele häntä huonosti, koska siimaa ei ole.

Tiivistys: nainen, älä ole seksikäs ja mukava. Siitä ei seuraa kuin hyväksikäytön yrityksiä.

• ylös 53
  • alas 12
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Misogyynit ja narsistit kohtelevat naisia huonosti ihan lähtökohdistaan. Lisäksi huonon itsetunnon omaavat tekevät usein niin. Nainen, joka jää odottelemaan lisää huono kohtelua, on usein huonosti kohdeltu lapsi. Joka on valmis "maksamaan" kohtelullaan siitä, että edes joku välittäisi.

Tämä. Vaasassa näitä miehiä löytyy!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen ok näköinen, mutta ennen kaikkea erittäin seksikäs. Siis luonnostani, ei johdu pukeutumisesta tms. Tämä aiheuttaa miehissä vihaa, koska he kokevat, että heillä on oikeus saada minulta/ minut.

Hyvin suuri osa miehistä on näitä huonosti kohtelevia, varsinkin pitkäaikaisista sinkuista. Herrasmiehiä on todella vähän, suurin osa hyvin käyttäytyvistäkin miehistä esittää.

Tämä johtaa siihen, että iso miehistä kokeilee, että miten tätä naista voi kohdella. Valehtelu alkaa jo deittisovelluksessa tai ensimmäisellä tapaamisella.

Nyt tullaan siihen avainkohtaan: Olen rento, lämmin ja anteeksiantavainen ihminen. Siksi en ole välittänyt miesten pikku valheista tai törttöilyistä. Asenteella, että ei se ole niin vakavaa :) Katsos kun en ole niuho.

Mies ei ymmärrä, että tämä on rentoa asennetta ja ystävällisyyttä. Mies luulee, että olen tyhmä ja kyykytettävä.

Valitettavasti totuus on se, että kun nainen on tiukkapipo ja pirttihirmu, mies ei kohtele häntä huonosti, koska siimaa ei ole.

Tiivistys: nainen, älä ole seksikäs ja mukava. Siitä ei seuraa kuin hyväksikäytön yrityksiä.

Ei, hyvin suuri osa miehistä ja naisista on normaaleita mukavia ihmisiä. Jostain syystä sinä olet päätynyt deittailemaan kuspäistä vähemmistöä.

• ylös 16
  • alas 4
Vierailija

Niin paljon huonoja kokemuksia miehistä, että nyt nelikymppisenä yhtään miestä ei elämääni enää tule, ex jonka kanssa olin 8 vuotta ei antanut ottaa koiraa, nyt minulla on kaksi ja elämä on ihanaa ja vapaata.

• ylös 26
  • alas 4
Vierailija

Ei seksikkyys aiheuta huonoa kohtelua, vaan se että on liian höveli ja rajaton. Jos suostuu huonoon kohteluun, varmasti löytyy huonosti kohteleva.

Joku masokismi ja tyhmyys siinä on taustalla, kun antaa kohdella huonosti. Minä en arvosta toista huonosti kohtelevia, mutta hövelille kaikki kelpaa, miksi? Sitten saa sitä "kaikkea".

• ylös 18
  • alas 6
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niin paljon huonoja kokemuksia miehistä, että nyt nelikymppisenä yhtään miestä ei elämääni enää tule, ex jonka kanssa olin 8 vuotta ei antanut ottaa koiraa, nyt minulla on kaksi ja elämä on ihanaa ja vapaata.

Miten niin ei antanut? Oliko allerginen? Olisitko itse hoitanut koiran? Eihän sellaista voi kieltää?

• ylös 2
  • alas 13
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Misogyynit ja narsistit kohtelevat naisia huonosti ihan lähtökohdistaan. Lisäksi huonon itsetunnon omaavat tekevät usein niin. Nainen, joka jää odottelemaan lisää huono kohtelua, on usein huonosti kohdeltu lapsi. Joka on valmis "maksamaan" kohtelullaan siitä, että edes joku välittäisi.

Tämä. Vaasassa näitä miehiä löytyy!

Länsirannikko on narsistista johtuen pyrkyrikulttuurista. Sieltähän ne ”inhimillisimmät” poliitikotkin mielipiteineen julkisuuteen ponnahtavat. Kannattaa vain ignorata alue.

• ylös 15
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ylipainoista ja vähemmän nättiä sekä naista, jolta saa liian helposti.

Samalla logiikalla ajateltuna siis "kilttimi€hiä" ja palsta-keijoja ja huonoja rakastelijoita ja pienimun@isi@ miehiä saa sitten kohdella huonosti. Hyvä

• ylös 17
  • alas 4
Vierailija

Kaunis, empaattinen, älykäs, pidetty, hauska. Sellainen mikä sitoutuu vain mieheensä ei tyrkytä itseään kaikille muille, tekee kaikki kotityöt koska nauttii niiden tekemisestä, tekee hyvää ruokaa ja leipoo herkkuja miehelleen. Tuo pyytämättä kylmän olut tölkin työpäivän jälkeen miehensä käteen sohvalle, on hyvä sängyssä, hyvä suihinottaja jne sellainen yksisarvinen. Tuollaisia naisia miehet kohtelee huonosti. Miehiä pitää lyödä, niille kuuluu nalkuttaa ja huutaa, paiskoa tavaroita, maata paskaisena pieruverkkareissa sohvalla ja käyttää miehen rahat. Niistä miehet pitää ja niiden kanssa olla. Tämä huomattu.

• ylös 41
  • alas 9
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

:DDDD

Joskus tämä palsta on kyllä kultakaívos. Siis huumorin suhteen. Etenkin tuo ensimmäinen väite.

• ylös 13
  • alas 5

Vierailija kirjoitti:
Kysymyksen asettelu on omituinen ja kertoo huonosta itsetunnosta.

Oiea tapa miettiä asiaa on: Minkälaiset miehet kohtelevat naisia huonosti?

AP on tavannut vääränlaisia miehiä. Fiksut erottuu aina, tavoittele heidän seuraansa.

Tämä on totta. Ja tässä täytyy huomioida sekin, että jotkut kohtelevat vain osaa ihmisistä hyvin ja joitain sitten huonosti. Ts. pitäisi valita kumppani niiden joukosta, jotka kohtelevat kaikkia hyvin.

Silloin tällöinhän näissä keskusteluissa kysellään, miksi ex kohteli minua huonosti, mutta nykyistään hyvin.

Niinhän se on koulu- ja työpaikkakiusaajienkin kohdalla, että monille ollaan mukavia ja hyviä tyyppejä ja se pahuus puretaan joihinkin yksilöihin.

• ylös 27
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaunis, empaattinen, älykäs, pidetty, hauska. Sellainen mikä sitoutuu vain mieheensä ei tyrkytä itseään kaikille muille, tekee kaikki kotityöt koska nauttii niiden tekemisestä, tekee hyvää ruokaa ja leipoo herkkuja miehelleen. Tuo pyytämättä kylmän olut tölkin työpäivän jälkeen miehensä käteen sohvalle, on hyvä sängyssä, hyvä suihinottaja jne sellainen yksisarvinen. Tuollaisia naisia miehet kohtelee huonosti. Miehiä pitää lyödä, niille kuuluu nalkuttaa ja huutaa, paiskoa tavaroita, maata paskaisena pieruverkkareissa sohvalla ja käyttää miehen rahat. Niistä miehet pitää ja niiden kanssa olla. Tämä huomattu.

Ok, aika karrikoitua, mutta totta. Minun henkinen pahoinpitelyni loppui siihen, kun ryhdyin narsistille narsistiksi - ja vähän sen yli. Vain elukkatouhu puree elukoihin.

• ylös 21
  • alas 3
Vierailija

Faith kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymyksen asettelu on omituinen ja kertoo huonosta itsetunnosta.

Oiea tapa miettiä asiaa on: Minkälaiset miehet kohtelevat naisia huonosti?

AP on tavannut vääränlaisia miehiä. Fiksut erottuu aina, tavoittele heidän seuraansa.

Tämä on totta. Ja tässä täytyy huomioida sekin, että jotkut kohtelevat vain osaa ihmisistä hyvin ja joitain sitten huonosti. Ts. pitäisi valita kumppani niiden joukosta, jotka kohtelevat kaikkia hyvin.

Silloin tällöinhän näissä keskusteluissa kysellään, miksi ex kohteli minua huonosti, mutta nykyistään hyvin.

Niinhän se on koulu- ja työpaikkakiusaajienkin kohdalla, että monille ollaan mukavia ja hyviä tyyppejä ja se pahuus puretaan joihinkin yksilöihin.

Tämähän se onkin. Joillekin ollaan niiiin mukavia ja supliikkeja - ja sitten löytyy narsistinen kiusaajapuoli joka iskee heikkoihin.

• ylös 19
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Eli huono kohtelu alkaa ja se on huomattavissa jo alussa. Tälläkin palstalla usein ihmetellään sitä, että mitä väliä sillä on, jos mies valehtelee ikänsä tai pituutensa? Joo, on väliä, koska juuri tälläiset miehet valehtelevat

• ylös 28
  • alas 2
Vierailija

Alistuva ja kiltti luonne tuntuu vetävät hyväksikäyttäjiä puoleensa, ja tämä näkyy mielestäni myös ystävyyssuhteissa. Vaikka alunperin ihmiset suhtautuisivat ihan positiivisesti, niin jos on liian joustava,  ihmiset alkavat pian käyttämään sitä hyväkseen. Miehistä sen verran, paljon löytyy miehiä joille naisessa on tärkeintä se että siltä saa säännöllisesti, persoonallisuudesta viis. Tällainen lähtökohta johtaa helposti halveksuvaan käytökseen, eihän mies alunperinkään ole alkanut seurustelemaan sen vuoksi että naisen seura oikeasti kiinnostaa, ja ajan myötä tätä asennetta on yhä vaikeampaa piilottaa.

• ylös 41
  • alas 1
Vierailija

Ensimmäinen ajatukseni oli että rumia naisia kohdellaan huonosti. Mutta oikeasti rumiin ei tietenkään kiinnitetä mitään huomiota. Huonoimmin kohdellaan sellaisia, jotka vähän jotain kiinnostusta miehessä aiheuttavat, mutta mies tavallaan inhoaa tätä tunnetta koska kokee jonkin asian naisessa vastenmieliseksi.

Esim. joku mies saattaa vähän kiinnostua ylipainoisesta naisesta, joten ehkä jotain kiinnostusta häntä kohtaan osoittaa. Kokee kuitenkin sen piirteen niin vastenmieliseksi, että häpeää omaa kiinnostustaan ja purkaa sen naiseen.

• ylös 27
  • alas 4
Vierailija

Sukunimeä vaihtava perinteisiä naisia. Vaimot on aina olleet arvottomia, kelvanneet vain miehen halun toteuttamiseen. Huvittavaa miten vapaita naisia syytetään siitä että he ovat vain passiivisia patjoja, mutta vaimot oikein kilpailee sillä kuka eniten harrastaa seksiä ilman omaa halua, vain miehen takia.

Vaimoja on aina saanut pakottaa, vetää väkisin, hakata ja pakottaa synnyttämään vain poikia. Kaiken huipuksi teitä pidetään arvottomina roolinne takia. Ei kukaan hylkää tyttöä koska hänestä voi tulla seksuaalisesti vapaa, sen sijaan tyttöjä hylätään koska he liittyvät aviomiehen sukuun ;)

Vaimo on nainen joka on miehelle alhainen. Miehelle olisi kauheutta olla samassa roolissa.

• ylös 12
  • alas 20

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.