Pelkäätkö ilmastonmuutoksessa eniten että sinulta viedään maito, pihvit, hupiautoilu ja halpalennot?
Ainakin maidon, pihvien, autojen ja halpalentojen tuottajat ja tarjoavat pelkäävät.
Kommentit (83)
En pelkää mutta olen huolestunut että minua rahastetaan asioista joilla ei ole kokonaisuuden kannalta mitään merkitystä. Toisekseen ja vielä enemmän olen huolestunut että tietyt tahot pitävät oikeutenaan rajoittaa yksilön itsemääräämisoikeutta sekä yksilövapautta tavoilla joilla ei ole mitään merkitystä ongelman ratkaisun tai rajoittamisen suhteen. Voitte olla aivan varmoja että pahiten saastuttavat valtiot eivät samoja rajoituksia ikinä ota käyttöön. Nehän tekevät bisnestä sillä että länsimaat tuntevat maailmantuskaa. Metsät sileiksi, uutta tehdasta käyttöön ja jätteet jokiin/meriin.
Enkä viitsi tähän edes kirjoittaa kaiken taustalla lymyävästä varsinaisesta ongelmasta eli liiallisesta väestönkasvusta. Kaikki on turhaa ellei tähän ongelmaan puututa.
Vierailija kirjoitti:
Mua kummastuttaa nämä rahastusta pelkäävät salaliittoteoreetikot. Siis jos haluaisitte itse tehdä jonkun huijauksen millä saisi ihmisiltä rahat pois, niin ettekö oikeasti keksisi parempaa huijausta kuin sellaisen, jonka sanoma on että kaikkea kulutusta pitää VÄHENTÄÄ?
Minä ainakin keksisin.
Tämähän on todellakin vielä parempi huijaus! Joku muu valmistaa sen saman tuotteen, mutta minä pakkomyyn siihen päälle tuon kompensaation! En valmista mitään, mutta ratsastan ja rahastan ihmisten tyhmyydellä.
Vierailija kirjoitti:
Mua kummastuttaa nämä rahastusta pelkäävät salaliittoteoreetikot. Siis jos haluaisitte itse tehdä jonkun huijauksen millä saisi ihmisiltä rahat pois, niin ettekö oikeasti keksisi parempaa huijausta kuin sellaisen, jonka sanoma on että kaikkea kulutusta pitää VÄHENTÄÄ?
Minä ainakin keksisin.
Sitä kulutuksen vähentämistähän ne pelkää. Mitä vähemmän pihvejä ja autoja, sitä kalliimmaksi ne tulevat. Kerskakulutuskulttuurin loppuminen on tuhoisaa tietyn ihmisryhmän psyykkeelle. Siksi öyhötys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin keksisin.
Tämähän on todellakin vielä parempi huijaus! Joku muu valmistaa sen saman tuotteen, mutta minä pakkomyyn siihen päälle tuon kompensaation! En valmista mitään, mutta ratsastan ja rahastan ihmisten tyhmyydellä.
No enpä tiedä kun sen alkuperäisenkin tuotteen myynti vähenee huijaukseni takia niin maksaisiko vaivaa kompensaatioiden takia järjestää tällaista massiivista härdelliä jonka järjestämiseen, tutkijoiden lahjomiseen ym olisi mennyt miljardeja ja miljardeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin keksisin.
Maksat ilosta itkien jo nyt brändäyksestä eli tyhjästä eli siitä että voit kerskua ihmisille.
Tätä ilmastopaniikkia on julistettu jo 1900-luvun alusta alkaen tasaisin välein. Maapallon lämpötila ailahtelee, ja se on tehnyt sitä aina. Ihmiskunta ei kuole maapallolta, mutta varmasti elinolojen muutoksia tapahtuu kokoajan, jos vain vaivaudutaan katsomaan vähänkään pidemmällä aikajänteellä.
Kyllä. Lähtisin terapiaan, mutta pelkään matkan kuormittavan entisestään luontoa.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että rahaa alkaa kyllä palaa siinä kohtaa kun sumppi maksaa 170 euroa/ puoli kiloa, bensalitra 30 € ja viljasta tislattu viina 800 egeä pullo.
Kasvilajit mukaanlukien kahvipensas, kaakao ja banaani ovat kuolemassa. Banaanilajikkeita on hengissä ihmisen jäljiltä enää muutama, joista esim. Eurooppaan tuodaan yhtä ainoaa. Oliivilehdot ovat kuolemassa pystyyn.
Mitä mahtaa tapahtua, kun Suomen yhtä tai kahta puulajia kasvavat talousmetsät sairastuvat?
En tiedä mutta sen tiedän että jos meiltä tapetaan liha ja maitotuotanto niin kuollaan nälkään jos ja kun maailmanlaajuinen kriisi iskee!!
Kotimaista ruokatuotantoa on tuettava ja ylläpidettävä kaikinkeinoin!
Vierailija kirjoitti:
Tätä ilmastopaniikkia on julistettu jo 1900-luvun alusta alkaen tasaisin välein. Maapallon lämpötila ailahtelee, ja se on tehnyt sitä aina. Ihmiskunta ei kuole maapallolta, mutta varmasti elinolojen muutoksia tapahtuu kokoajan, jos vain vaivaudutaan katsomaan vähänkään pidemmällä aikajänteellä.
Montako vertaisarvioitua tutkimusta sinulla on aiheesta? Olet varmaankin myös valmis kirurgi ja lentäjä saman mutun voimalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin keksisin.
Maksat ilosta itkien jo nyt brändäyksestä eli tyhjästä eli siitä että voit kerskua ihmisille.
Joo, periaatteessa nämä hiilikompensoidut tuotteet ja palvelut ovat vain uusi brändäys. Heti tulee parempi mieli, kun lennän kauko-itään lomalle kompensoidulla Finnairin lennolla?
Vierailija kirjoitti:
En ole lentänyt, en omista autoa, olen sekasyöjä joka ei syö syö lihaa, kalansyöjäksi voi kutsua.
Liikun asioilla pyörällä tai tossa lähikaupassa saatan jaksaa käydä kävellen.
Pääsin juuri työkyvyttömyyseläkkeelle, en ole koskaan ollut työelämässä.
En pelkää tommosia asioita, minulle riittää viihteeksi netti, olut, metsä ja hyvä ruoka.Pelkään kuumuutta, sitä että maapallo muuttuu elinkelvottomaksi paikaksi meille kaikille eliöille. Ihminen on tyhmin nisäkäs mitä täällä on nähty.
Netti on yksi todella paljon luonnonvaroja kuluttavista asioista!
puhtaan ilman loppuminen huolestuttaa, kuten Delhissä tällä hetkellä. Ja vedenpinnan nouseminen. Kaikki ei välttämättä tapahdukkaan niin hitaasti kuin toivomme. Toivotaan parasta, että vauhtia saataaisiin hidastumaan edes hiukan.
En pelkää. en tähänkään asti ole autoillut ja nykyään lennänkin vain korkeintaan kerran vuodessa. Pihviä tulisi kyllä ikävä ja juustoja. Enemmän pelottaa tämä vouhotus kun oikeasti joku lihan syöminen Suomessa ei vaikuta mitenkään ilmastonmuutokseen jos Kiinaa, Usaa ja vaikka Intiaa ei saada kuriin. Ihan turhaa vouhotusta.
Ei ne lopu vaan niihin lätkäistään niin älytön vero että ei enää tälläisellä duunarilla ole enää varaa. Lennot ja autoilu koskettaa mua eniten, koska työmatka ja lomilla nyt vaan haluan lennellä lämpimiin maihin.
Mä en pelkää tän elämän eessä. Lennän yhä thaimaahan joka vuosia ja syön pihviä.
Vierailija kirjoitti:
puhtaan ilman loppuminen huolestuttaa, kuten Delhissä tällä hetkellä. Ja vedenpinnan nouseminen. Kaikki ei välttämättä tapahdukkaan niin hitaasti kuin toivomme. Toivotaan parasta, että vauhtia saataaisiin hidastumaan edes hiukan.
Miksi Delhissä on ilmanlaatu noin huono, vaikka mä kierrätän ja pyöritän kaikkee mitä voin? Onks mua huijattu?
-suomalainen vihree-
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin keksisin.
Jos itse olisin poliitikko niin keksisin sellaisen joka pyrkii kasvattamaan omaa arvovaltaani liioittelemalla ongelmia vaikka itse samalla keräisin lentomaileja ja ajelisin taksilla niin kuin monet vihreiden kansanedustajat. Ja toivoisin tietty koko ajan, ettei asia paljastu. Julistaisin mm. vaalit oitis ilmastovaaleiksi.
Kaikki pohjimmiltaan tietty johtuisi hysteriaan sekä neuroottisuuteen ja huoleen taipuvaisesta luonteestani.
Minä ainakin keksisin.