Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinkahan moni mies haluaa joka päivä seksiä

Vierailija
08.11.2019 |

Parisuhteessa.. semmosen haluaisi löytää. Alkuhuumassa tietenkin useita kertoja päivässä.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni toksinen mies haluaa. Voimaantuneena ja itsellisenä naisena en tarvitse seksiä mihinkään.

Minkä rajallisen ihmiselämän suoman ilon aiot seuraavaksi voimauttaa pois elämästäsi? Ystävyyden? Liikunnanilon? Naurun?

Vierailija
42/53 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän 69v tämän vuoden kesänä, jerkkan joka päivä kerran, harvemmin kaksi kertaa, lukuunottamatta niitä päiviä kun ilokaunotar tulee vierailulle, hänen kanssaan rakastelen kerran,  harvemmin useamman kerran, lähes aina nautimme seksileikkejä ennen esileikkiä ja  rakastelemista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä naisena varmaan kuolisin, jos en saisi seksiä melkein päivittäin. Mies siis osaa minut tyydyttää, ja varmaan siksi haluankin miltei kokoajan. (vink vink miehet)'Nyt on 4 päivää  taukoa, koska karmee riita miehen pettämisestä - selvä nakki, tuli päiväällä kotiin kortsut lompsassa rivissä - me ei niitä tarvittu, mutta kiistää silti, vaikka jo kerran myönsikin. SE riepoo tuo tanan valehtelu. Yritti aamulla mun kättä kalulleen joka olikin kovana, mutta empä nyt kyllä rupea! Olen ilman ja niin hänkin saa olla, prkl.

Moni nainen onkin seksuaalisesti kuollut, tai paremminkin tappanut itsensä. Helpoiten tämä käy, kun alkaa rangaista miestänsä selibaatilla ja kuolee seksuaalisesti samalla itse.

Vierailija
44/53 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin! Hän siis suostuu seksiin, mutta päivittäisestä haluamisesta en ole varma. Seurustelun alussa tehtiin kirjallinen sopimus siitä että kumpikin suostuu seksiin kun toinen sitä pyytää. 11V yhdessäolon jälkeen tilanne on kääntynyt siihen että minä olen useimmiten se pyytäjä. Alkaakohan mies tulla vanhaksi 🤔 Hän on 48 ja minä 37

Vierailija
45/53 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin; oisko mun pitänyt alkaa raivoissani hänen kanssaan vehtaamaan, etten vaan tapa omaaseksualisuuttani?! Johan nyt!

Tekee nainen niin tai näin, aina menee miehen kannalta väärin!

Oksennus. Liika on liikaa. Olen monta yötä itkenyt kun MIES pihdannut, ja sinä sanot noin.

Vierailija
46/53 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen onkin seksuaalisesti kuollut, tai paremminkin tappanut itsensä. Helpoiten tämä käy, kun alkaa rangaista miestänsä selibaatilla ja kuolee seksuaalisesti samalla itse.

Useimmiten se mies tappaa sen naisen seksualisuuden, olemalla karsea petipuuhissa; haluaa naida kyllä joo, ja sitten vaan lopettaa kun saa, ja nainen jää aina vaille tyydytystä. Kyllä siinä halut kuolee oikein tehokkaasti.

Ja näitä miehiä on pilvin pimein.

Vierailija
47/53 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä naisena varmaan kuolisin, jos en saisi seksiä melkein päivittäin. Mies siis osaa minut tyydyttää, ja varmaan siksi haluankin miltei kokoajan. (vink vink miehet)'Nyt on 4 päivää  taukoa, koska karmee riita miehen pettämisestä - selvä nakki, tuli päiväällä kotiin kortsut lompsassa rivissä - me ei niitä tarvittu, mutta kiistää silti, vaikka jo kerran myönsikin. SE riepoo tuo tanan valehtelu. Yritti aamulla mun kättä kalulleen joka olikin kovana, mutta empä nyt kyllä rupea! Olen ilman ja niin hänkin saa olla, prkl.

Niin, tai kuten tässä tapauksessa, mies on omilla teoillaan tuhonnut naisen seksuaalisuutta ja päätynyt selibaattiin.

Vierailija
48/53 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan että haluaa joka päivä mielellään kolmesti mutta jaksaisiko aina kuitenkaan jos leikkiin lähdettäisiin orgasmiin asti. Ehkä ideaali olisi saada vähän aikaa työnnellä tai suikkia vähäsen tai käsihoitoa. Tosin jälkimmäiset ei tuota sitä samaa kokonaisvaltaista nautintoa kuin yhtyminen. Ymmärrän kyllä ettei naista kiinnosta jos joutuu keskeyttämään. No otan sitten vaihtoehdon seksiä max. kerta vrk.

m45

Vierailija
49/53 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan että haluaa joka päivä mielellään kolmesti mutta jaksaisiko aina kuitenkaan jos leikkiin lähdettäisiin orgasmiin asti. Ehkä ideaali olisi saada vähän aikaa työnnellä tai suikkia vähäsen tai käsihoitoa. Tosin jälkimmäiset ei tuota sitä samaa kokonaisvaltaista nautintoa kuin yhtyminen. Ymmärrän kyllä ettei naista kiinnosta jos joutuu keskeyttämään. No otan sitten vaihtoehdon seksiä max. kerta vrk.

m45

Voisi ehkä kiinnostaakin. Jotenkin seksissä tympii se, että aina pitää saada. Miksei voisi vähän leikkiä, ja siirtää tulemista seuraavaan kertaan?

Vierailija
50/53 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapana on ollut iät ja ajat lähes joka päivä kassit tyhjentää. Vaimo haluaa nykyään pari kertaa viikossa naida kunnoĺla ja srhän sopii. Tämmöset kassien tyhjennykset on tosiaan lähes päivittäisiä. Tänä aamuna viimeksi näin ja se meni samalla, kun vaimo pesi hampaita kun minä menin kylppäriin samaan aikaan. Sen verran pöksyjä häneltä alas, että sai kullia sisään ja menoksi. Nää tosiaan semmosia vain, että samalla pystyis puhumaan vaikka viikon ruokalistoista, mutta on mukavaksi tavaksi vuosien aikana muodostunut. Muutaman minuutin sessioita ja ei tarvitse runkkaiĺla. Alunperin tämä on siis ihan hänen puolelta tullut ehdotus, että jos ei häntä kiinnosta kunnolla naiminen, niin tämä on hänelle enemmän, kuin ok. Kalu ei ole ihan pienimmästä päästä, niin liukkaria on vaan läträttävä useimmiten näissä pikajutuissa. Ikää nyt m42 ja n38 ja tällä on menty jo lähes 20v

Vierailija
51/53 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 69v mies ja seksiä pitää olla joka päivä, ainakin oman käden kautta kiimasia hetkiä muistellen, ja niitä on ollut.

Vierailija
52/53 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO näin 60v seksi ,mielessä useita kertoja joka päivä, viimeinen illalla ja eka asia aamulla. Kun on reilusti nuorempi, fiksu ja kaunis puoliso, niin mielellään 2-3 kertaa viikossa, tosin nainen ei halua läheskään niin usein. Jos olisi vielä  pari muuta kumppania tai randomseuraa ja kimppakivaa sun muuta, kuten sinkkuna niin kyllä sellanen 4-5 kertaa viikossa olisi tässä kohtaa hyvä. <3

Ei ole kyllä itsellä halut vähentyneet mihinkään mistään alkuhuumasta.

Vierailija
53/53 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se mielessä käy liki joka päivä. Mutta se, että minä oikeasti haluaisin seksiä ei silti tapahdu joka kerta. Kerta päivässä riittäisi hyvin. 
Kuuskymppiset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän