Kuinkahan moni mies haluaa joka päivä seksiä
Parisuhteessa.. semmosen haluaisi löytää. Alkuhuumassa tietenkin useita kertoja päivässä.
Kommentit (53)
N50+ kirjoitti:
Moni mies sanoo haluavansa joka päivä. Todellisuudessa, kun he tajuavat, että sitä ihan oikeasti saa aina kun haluaa, ja nainen oikeasti vieläpä haluaa joka päivä, niin muuttuu ääni kellossa.
Sanoisin, että erittäin harva mies oikeasti pystyy seksiin joka päivä pidemmän päälle. Alkuhuumassa kyllä.
Oma ratkaisuni: muutama nuorempi rakastaja. Toimii.
Mun on miehenä pakko todeta että tämä on harvinaisen totta. Olen itse viisikymppinen ja en vain pysty vastaamaan samanikäisen naisystäväni haluihin niin kuin haluaisin. Meillä on seksiä ehkä noin 7-10 kertaa viikossa. Pystyn itse seksiin päivittäin, mutta en yleensä kahta. Korkeintaan joskus viikonloppuna aamuin ja illoin. Naiseni olen muilla keinoin valmis tyydyttämään aina hänen niin halutessaan. Voin myös olla yhdynnässä, mutta laukeamaan en yleensä pysty ilman riittävää lepoaikaa. Lepoaika on helposti sen 10 tuntia.
Tämän ymmärtäminen naiselle tuntuu olevan joskus hankalaa, vaikka itselleni tuo laukeaminen joka kerta ei tunnu mitenkään välttämättömältä. Saan valtavaa nautintoa siitä kun näen toisen nauttivan, vaikka itse en joka kerta loppuun asti menisikään.
Iski hirveän stressin päälle suhteen alkuhuuman haihduttua parin vuoden kohdalla, kunnes tajusin että jos seksiin kykenen käytännössä päivittäin, niin se on aika paljon tässä iässä. Jos tämä ei naiselleni jostain syystä riittäisi, niin sitten hänen pitäisi hakea seksi ja myös parisuhde muualta.
Vierailija kirjoitti:
N50+ kirjoitti:
Moni mies sanoo haluavansa joka päivä. Todellisuudessa, kun he tajuavat, että sitä ihan oikeasti saa aina kun haluaa, ja nainen oikeasti vieläpä haluaa joka päivä, niin muuttuu ääni kellossa.
Sanoisin, että erittäin harva mies oikeasti pystyy seksiin joka päivä pidemmän päälle. Alkuhuumassa kyllä.
Mun on miehenä pakko todeta että tämä on harvinaisen totta. Olen itse viisikymppinen ja en vain pysty vastaamaan samanikäisen naisystäväni haluihin niin kuin haluaisin. Meillä on seksiä ehkä noin 7-10 kertaa viikossa. Pystyn itse seksiin päivittäin, mutta en yleensä kahta. Korkeintaan joskus viikonloppuna aamuin ja illoin. Naiseni olen muilla keinoin valmis tyydyttämään aina hänen niin halutessaan. Voin myös olla yhdynnässä, mutta laukeamaan en yleensä pysty ilman riittävää lepoaikaa. Lepoaika on helposti sen 10 tuntia.
Tämän ymmärtäminen naiselle tuntuu olevan joskus hankalaa, vaikka itselleni tuo laukeaminen joka kerta ei tunnu mitenkään välttämättömältä. Saan valtavaa nautintoa siitä kun näen toisen nauttivan, vaikka itse en joka kerta loppuun asti menisikään.
Iski hirveän stressin päälle suhteen alkuhuuman haihduttua parin vuoden kohdalla, kunnes tajusin että jos seksiin kykenen käytännössä päivittäin, niin se on aika paljon tässä iässä. Jos tämä ei naiselleni jostain syystä riittäisi, niin sitten hänen pitäisi hakea seksi ja myös parisuhde muualta.
Aika mielenkiintoinen tilanne sinulla.
Oma tilanteeni on, että en tiedä, miltä tuntuisi kieltäytyä seksistä. Toki hyvin ymmärrän, jos ei pysty ja kykene. Lääkkeet toki auttaa, mutta minä kärsin suuresta puutteesta ja kertakaikkisesta naiseni seksuaalisuuden lähes täydellisestä katoamisesta. Meille syntyi ”iltatähti” ja siihen asteittain katosi hyvä seksielämä. Toki vaimoni on aina sanonut, ettei hänelle seksi kauheasti merkitse (joka puolestaan minulle on melko käsittämätön asia), mutta ainakin minulle hän on ollut ennen viimeistä lastamme oikein hyvä ja tyydyttävä kumppani. Omasta surituksesta on tietysti paha sanoa, varsinkaan kehua, mutta olen mielestäni käyttänyt aikaa ja vaivaa sytyttääkseni naiseni myös seksuaalisesti. Estoja ja kieltoja ei ole.
Nyt 50 v lasissa ja nk. parhaat ja kiireettömän rakastelun ja seksuaalisuuden vuodet menee lähes 100% selibaatissa ja nekin harvat kerrat eivät varmasti tyydytä kumpaakaan osapuolta. Vaimo sanoo: ” tässä on, mut äkkiä sitten!” - kyllä siinä fiilikset on kaikkea muuta kuin katossa.
Olisipa siis hauskaa kokea se, kun ei jaksa tai pysty enää panemaan tai, että joutuis rouvalle sanomaan, että otetaanko aamulla uusiks... Montakohan päivää alkuhuuma kestäisi? Olen mielestäni hyvin tyypillinen mies ja vuorokaidenajan voi tarkastaa peniksestä. Aamulla herätessä kulli armottomasti seisoo ja niin vaatisi purkautumista! Ei tänään, ei huomennakaan. Minulle vieraaseen sänkyyn hyppy ei toistaiseksi ole ollut vaihtoehto, vaikka tilaisuuksia tämän tästä olisikin. Jotenkin en halua sitä viimeisin arvostusta itse itseltäni ottaa. Itse siitä kuitenkin pahimmat henkiset darrat kärsisin.
Tällaista mietin isänpäivänä. Onneksi lapsillamme on hyvin :)
Aikuinen mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N50+ kirjoitti:
Iski hirveän stressin päälle suhteen alkuhuuman haihduttua parin vuoden kohdalla, kunnes tajusin että jos seksiin kykenen käytännössä päivittäin, niin se on aika paljon tässä iässä. Jos tämä ei naiselleni jostain syystä riittäisi, niin sitten hänen pitäisi hakea seksi ja myös parisuhde muualta.Aika mielenkiintoinen tilanne sinulla.
Oma tilanteeni on, että en tiedä, miltä tuntuisi kieltäytyä seksistä. Toki hyvin ymmärrän, jos ei pysty ja kykene. Lääkkeet toki auttaa, mutta minä kärsin suuresta puutteesta ja kertakaikkisesta naiseni seksuaalisuuden lähes täydellisestä katoamisesta. Meille syntyi ”iltatähti” ja siihen asteittain katosi hyvä seksielämä. Toki vaimoni on aina sanonut, ettei hänelle seksi kauheasti merkitse (joka puolestaan minulle on melko käsittämätön asia), mutta ainakin minulle hän on ollut ennen viimeistä lastamme oikein hyvä ja tyydyttävä kumppani. Omasta surituksesta on tietysti paha sanoa, varsinkaan kehua, mutta olen mielestäni käyttänyt aikaa ja vaivaa sytyttääkseni naiseni myös seksuaalisesti. Estoja ja kieltoja ei ole.
Nyt 50 v lasissa ja nk. parhaat ja kiireettömän rakastelun ja seksuaalisuuden vuodet menee lähes 100% selibaatissa ja nekin harvat kerrat eivät varmasti tyydytä kumpaakaan osapuolta. Vaimo sanoo: ” tässä on, mut äkkiä sitten!” - kyllä siinä fiilikset on kaikkea muuta kuin katossa.
Olisipa siis hauskaa kokea se, kun ei jaksa tai pysty enää panemaan tai, että joutuis rouvalle sanomaan, että otetaanko aamulla uusiks... Montakohan päivää alkuhuuma kestäisi? Olen mielestäni hyvin tyypillinen mies ja vuorokaidenajan voi tarkastaa peniksestä. Aamulla herätessä kulli armottomasti seisoo ja niin vaatisi purkautumista! Ei tänään, ei huomennakaan. Minulle vieraaseen sänkyyn hyppy ei toistaiseksi ole ollut vaihtoehto, vaikka tilaisuuksia tämän tästä olisikin. Jotenkin en halua sitä viimeisin arvostusta itse itseltäni ottaa. Itse siitä kuitenkin pahimmat henkiset darrat kärsisin.
Tällaista mietin isänpäivänä. Onneksi lapsillamme on hyvin :)
Tasan ei käy onnen lahjat näissä puuhissa. Tuo on tosi hankala tilanne, jos muuten suhteessa on asiat hyvin, mutta seksiä ei ole lainkaan. Elin vähäseksisessä suhteessa melkein 20 vuotta ennen nykyistä suhdetta. Ajattelin aina miten upeaa olisi harrastaa seksiä mielettömiä määriä halukkaan naisen kanssa.
Ja sitten kun mahdollisuus koitti, niin mitä käy? Ei jaksa, ei seiso, ei pysty... Nainen on kaunis, seksikäs ja halukas. Valmis mihin tahansa temppuihin ja saa orgasmeja suorastaan sataa. Päivittäin onnistuu kyllä, mutta ei montaa kertaa päivässä. Olisi se vähän outoa jos pitäisi itseään lääkkeillä pakottaa niin että olisi aina käytettävissä. Eikä ne lääkketkään oikeasti tällaiseen auta saati panomaratoneja mahdollista. Pelin voi saada pystyyn, mutta varsinkin sildenafilin tuntemuksia heikentävä vaikutus yhdistettynä tiiviiseen yhdyntätahtiin tarkoittaa sitä että ei juuri tunnu miltään ja orgasmi jää saamatta. Ja jos on vaan tyydytetty olo eikä haluja ole, niin se on ihan yhdentekevää montako sinistä nappia syö, ei se viisari vaan värähdä.
Toisaalta vähän oireellista se olisikin, jos seksiä pitäisi väen vängällä olla monta kertaa päivässä, joka ikinen päivä. Kuulostaa jo enemmän pakkomielteeltä omiin korviini. Voi kai sitä muutakin harrastaa. Vaikka käydä sienessä tyydyttämässä tatintarve :)
”Aikuinen mies” jatkaa:
Useitakin naisia on elämään mahtunut. Lyhyitä ja pitkiä suhteita ja myös yhden yön molemminpuolista iloittelua. Aika harvinaista taitaa olla naisellakin tuollainen seksuaalinen halukkuus. Joskus aikoja sitten puhuttiiin nymfomaniasta, siis maanisesta, ylikorostuneesta seksuaalisesta tarpeesta. Taustalta löytyi usein muita tyydyttymättömiä tarpeita, peitettynä traumoja lapsuudesta tai kehitysiästä.
Olen miettinyt sitäkin, että jokin syy siihenkin lienee olemassa, että miehen seksuaalinen kyvykkyys on fysiologisesti rajallinen. Kai miesten seksiaddiktoitunut käytös olisi huomattavasti yleisempää, jos fysiologisesti yhdyntä olisi loputtomasti mahdollista?
Sinä ikätoverini, joka olet joutunut jopa ongelmiin naisesi liiallisen seksuaalisen halukkuuden kanssa, voin melkein sanoa, että tuohon tahtiin paneminen ei kai ole mahdollista noin normaalisti kellekään miehelle? Johan tuosta selviää sekin, ettei teidän kommunikointiin juuri muuta vuorokaudessa ehdi mahtuakkaan. Seksi ja yhdyntäsessiot vievät ison osan valveillaoloajasta? Tuon kaltaista on vaikeaa kuvitellakaan.
Tulee mieleen kysyä parisuhteestasi yhtä ja toista... varsinkin puolisostasi? Mitä tekee? Käykö töissä? Millainen tausta? Mitä harrastaa ja millaisia suhteita menneisyydessä?
En ajatellut ryhtyä keittiöpsykologiksi, mutta hyvin mielenkiintoinen haasteesi on. Minun ongelmani on naiseni lähes täydellinen aseksualisuus tai haluttomuus. On tilanteet tosiaan erilaiset. Erilaisessa evoluutiosysteemissä ehdottaisin, että jaksaisimme nämä puolisomme vuoroviikoille. Onneksi elämme maailmassa, jossa naisillakin saattaa olla merkittävä näkemys tähän ideaan ;)
PS. Edellisiin lauseisiin liittyy kömpelö kevennys. Olen tasa-arvon kannattaja ja en tohdi tehdä asioita naisen tahdon ja halun vastaisesti. Älkää siis kivittäkö hajalle. :)
Aikuinen mies kirjoitti:
”Aikuinen mies” jatkaa:
Useitakin naisia on elämään mahtunut. Lyhyitä ja pitkiä suhteita ja myös yhden yön molemminpuolista iloittelua. Aika harvinaista taitaa olla naisellakin tuollainen seksuaalinen halukkuus. Joskus aikoja sitten puhuttiiin nymfomaniasta, siis maanisesta, ylikorostuneesta seksuaalisesta tarpeesta. Taustalta löytyi usein muita tyydyttymättömiä tarpeita, peitettynä traumoja lapsuudesta tai kehitysiästä.
Olen miettinyt sitäkin, että jokin syy siihenkin lienee olemassa, että miehen seksuaalinen kyvykkyys on fysiologisesti rajallinen. Kai miesten seksiaddiktoitunut käytös olisi huomattavasti yleisempää, jos fysiologisesti yhdyntä olisi loputtomasti mahdollista?
Sinä ikätoverini, joka olet joutunut jopa ongelmiin naisesi liiallisen seksuaalisen halukkuuden kanssa, voin melkein sanoa, että tuohon tahtiin paneminen ei kai ole mahdollista noin normaalisti kellekään miehelle? Johan tuosta selviää sekin, ettei teidän kommunikointiin juuri muuta vuorokaudessa ehdi mahtuakkaan. Seksi ja yhdyntäsessiot vievät ison osan valveillaoloajasta? Tuon kaltaista on vaikeaa kuvitellakaan.
Tulee mieleen kysyä parisuhteestasi yhtä ja toista... varsinkin puolisostasi? Mitä tekee? Käykö töissä? Millainen tausta? Mitä harrastaa ja millaisia suhteita menneisyydessä?En ajatellut ryhtyä keittiöpsykologiksi, mutta hyvin mielenkiintoinen haasteesi on. Minun ongelmani on naiseni lähes täydellinen aseksualisuus tai haluttomuus. On tilanteet tosiaan erilaiset. Erilaisessa evoluutiosysteemissä ehdottaisin, että jaksaisimme nämä puolisomme vuoroviikoille. Onneksi elämme maailmassa, jossa naisillakin saattaa olla merkittävä näkemys tähän ideaan ;)
PS. Edellisiin lauseisiin liittyy kömpelö kevennys. Olen tasa-arvon kannattaja ja en tohdi tehdä asioita naisen tahdon ja halun vastaisesti. Älkää siis kivittäkö hajalle. :)
Ihan ollaan molemmat työssäkäyviä ihmisiä. Siis tosiaan itse en taivu kuin siihen kertaan päivässä, ehkä viikonloppuna aamuin illoin. Eli jää aikaa muullekin, jos perussessio on vaikkapa tunnin verran.
Sen verran omistushaluinen köriläs olen, että en ole valmis jakamaan vaikka jaettavaa riitäiskin ;)
Ja onhan toki miehiä, jotka jaksaa kuin duracell pupu painaa kerta toisensa jälkeen, mutta poikkeamiahan nämä keski-iässä ovat. Mulla meni hetki todeta että hyvinhän tässä lopulta jaksaa, jos päivittäin nakuttaa menemään.
Joku mies yllä sanoi "jatketaanko aamulla"....mutta jos nainen on kiimassa NYT, niin luuleeko mies, että jaksaa odottaa jotain naimista?Sekö on ainoa asia mitä nainen haluaa. Voithan tyydyttää hänet hetikin!
Minä, kunhan saisin joka päivä uuden naisen alleni.
Paljon on niitä jotka sanoo haluavansa joka päivä, mutta vähän on niitä jotka oikeasti joka päivä sitten kuitenkaan panisivat pitkää aikaa jos se onnistuisikin. Helppo se on puutteessa luulla haluavansa vaikka joka päivä, mutta se into aika pian laantuu kun vaikka pari viikkoakin oikeasti panee päivittäin. Kyllähän se nuorena ja alkuinnossa meni, mutta semmonen 2 kertaa viikko nyt yli 50v olisi ehkä sellainen kestävä sopiva tahti.
Vierailija kirjoitti:
Paljon on niitä jotka sanoo haluavansa joka päivä, mutta vähän on niitä jotka oikeasti joka päivä sitten kuitenkaan panisivat pitkää aikaa jos se onnistuisikin. Helppo se on puutteessa luulla haluavansa vaikka joka päivä, mutta se into aika pian laantuu kun vaikka pari viikkoakin oikeasti panee päivittäin. Kyllähän se nuorena ja alkuinnossa meni, mutta semmonen 2 kertaa viikko nyt yli 50v olisi ehkä sellainen kestävä sopiva tahti.
Eihän sitä voi tietää, haluaisiko joka päivä, jos ei ole koskaan saanut paria viikkoa päivittäin. Aina olen halunnut lähes jokaisena päivänä ja useimpina päivinä useastikin. Aamulla kyllä seisoo lähes aina, vaikka kumppania ei juuri nyt olekaan.
M60
Haluan ja kykenen seksiin joka päivä vaikka useita kertoja päivässä. Siltikin tarve siihen laantuu pikkuhiljaa, siten että kolmantena peräkkäisenä päivänä alkaa jo riittää pari kertaa. Jos tästä jatkaa, ehkä viidentenä päivänä riittää jo yksi kerta päivässä ja alle kahden viikon alkaa jo tulla mieleen jos pitäisi vaikka yhden välipäivän jo. Tämä siis silloin kun naisena on kaavoihinsa kangistunut seksuaalisesti rajoittunut nainen, jonka kanssa seksi on vain käsipuuhia tai samoissa kahdessa asennossa panoa. Kokeilunhaluisemman seksuaalisuudeltaan aktiivisemman naisen kanssa kiinnostus ja halu ei ala laantua vaan montaa kertaa päivässä seksileikkejä alkaa rajata enemmänkin molempien genitaalien arkuus kuin halujen hiipuminen.
Kyllähän sitä joka päivä haluaisi, mutta kolme-neljä kertaa viikossa varmaan oikeasti pystyisi.
Vaimolle kuitenkin riittää kerta kolmessa kuukaudessa.
Eipä ole kukaan mies sitten oikeasti kovien puheiden jälkeen jaksanutkaan joka päivä. Itse olen hyperseksuaalinen ja kyllä se seksi-into alun jälkeen on kaikilla hiipunut muutamaan kertaan viikossa. Itsellä vaan ei.
N37
Tämä on kyllä asia mitä paljon miettii kun on avioliitossa, jossa seksiä oli viime vuonna 4 kertaa ja tänä vuonna ollut kerran. Yhdyntää en varmastikaan jaksaisi päivittäin pidemmän päälle (ainakaan niin, että laukean, eri asia oli varmaan jos nainen samalla kontrolloisi orgasmejani ja pitäisi minut kiimaisena sillä tavalla, mitä itse asiassa haluaisinkin), mutta uskoisin kyllä mieluusti tyydyttäväni naisen suulla/käsin/leluilla päivittäin.
Kyllähän se ajatus harmittaa, että niin paljon nautintoa kun naisvartalon palvonnasta saakin, niin se jää nykyään kokonaan saamatta. Ero pyörii mielessä, muuten asiat kyllä ihan suht hyvin.
Mulle kelpais useamminkin kun kerran päivässä, olis edes se kerran päivässä. Vaimolla halut on todella satunnaisia, mut aika pitkälti alkanu näyttämään siltä että sillä ei oikeasti edes ole enää nykyisin haluja, mun mieliksi antaa ja sekin voi olla kerra päivässä - kerran kuussa taikka kahdessa. Tulee runkattua aika paljon.
M 41v.
Minä naisena varmaan kuolisin, jos en saisi seksiä melkein päivittäin. Mies siis osaa minut tyydyttää, ja varmaan siksi haluankin miltei kokoajan. (vink vink miehet)'Nyt on 4 päivää taukoa, koska karmee riita miehen pettämisestä - selvä nakki, tuli päiväällä kotiin kortsut lompsassa rivissä - me ei niitä tarvittu, mutta kiistää silti, vaikka jo kerran myönsikin. SE riepoo tuo tanan valehtelu. Yritti aamulla mun kättä kalulleen joka olikin kovana, mutta empä nyt kyllä rupea! Olen ilman ja niin hänkin saa olla, prkl.
Olen pitänyt itseäni melko seksuaalisena yksilönä ja seksiä on aina ollut suhteellisen paljon, myös pitkissä suhteissa. Poislukien lasten syntymien jälkeiset ajat.
Lasten äidistä eroamisen ja melkein parin vuoden villin sinkkuajan jälkeen tapasin naisen, jonka kanssa olin reilun kaksi vuotta. Tämä nainen halusi seksiä joka päivä. Enemmänkin olisi saanut, muttei sentään sitä enää vongannut. Olihan se alkuun todella hienoa, kun alkuhuumassa muutenkin on suuria tunteita ja toisen kanssa haluaa olla koko ajan ja siihen päälle saa vielä uskomattoman hyvää seksiä joka päivä.
Aika pian se alkoi kuitenkin tuntua velvollisuudelta. Varsinkin pitkän ja raskaan työpäivän jälkeen olisi riittänyt ihan vain lähellä olo. Olen aina ollut nopea kiihottumaan ja saamaan erektion, eikä sen pysymisessä ole ikinä ollut ongelmia. Silloin ensimmäiset oireet olivat ihan fyysistä kipua. Illalla oli harrastettu seksiä pitkän kaavan mukaan ja aamulla herään siihen, kun nainen askartelee kaluni kimpussa. Pelkkä stondis sattui niin paljon, että teki mieli huutaa. Selitin asian naiselle ja hoitelin hänet muuten.
Kun näitä kertoja alkoi tulla useammin, huomasin hänen ottavan asiasta itseensä, vaikka olin kertonut, ettei hänessä todellakaan ollut mitään vikaa. Joidenkin käsittelemättömien traumojen takia hän luuli, että ko. tilanteissa hänessä oli jotain vikaa, enkä halunnut häntä.
Suhde loppui lopulta ihan muista syistä. Itse asiassa seksi oli varmaan viimeinen asia, mikä meidät piti yhdessä. Se oli loppuun saakka ihan uskomattoman hyvää.
Eli vaikka suurin osa miehistä haaveilee naisesta, kenen kanssa saa seksiä joka päivä ja monta kertaa, niin veikkaisin, että suurinta osaa se alkaa ahdistaa jossain vaiheessa. Toki poikkeuksiakin varmasti on.
Olen tällä hetkellä etäsuhteessa ja näemme n. viikon kuukaudessa. Silloin seksiä on yleensä joka päivä. Mielummin ehkä ripottelisin ne kerrat vähän tasaisemmin, mutta näillä on nyt mentävä. Optimi määrä olisi ehkä 3-4krt/vko.
M46
Moni toksinen mies haluaa. Voimaantuneena ja itsellisenä naisena en tarvitse seksiä mihinkään.
Miten helkkarissa tähänkin piti joku toksisuus liittää? Joku seksielämäänsä tosi pahasti pettynyt daami kyseessä?
Mieheni haluaa rakastella minun kanssa 3-5 kertaa viikossa. Välillä on onnekseni ollut viriilimpiä kausia, että hän antaa mahtavaa suuseksiä ja rakastelee minua illalla ennen nukkumaan menoa, keskellä yötä ja vielä aamulla aamupano ennen töihin lähtöä. Meillä on seksielämä aina toiminut todella hyvin. En voi valittaa.