Oletteko käyneet tuolla Järvenpään Citymarketissa, joka on maailman paras ruokakauppa.
Mitä erikoista siellä on, että on paras? Joku sushi-tiski jollain erikoisella riisillä mutta mitä muuta?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Asiakkaina ja myyjinä vain syntperäisiä, suomalaisia valkoihoisia heteroita (poislukien Sushiosasto). Ei mikään ihme että hyvin menestyy!
Olen mä kaupassa nähnyt yhden Antin poikaystävänsä kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä Järvenpään kauan odottama turistinähtävyys!
No niillä on jo Sibeliuksen Ainola, jonka kävijämääriä joudutaan rajoittamaan. Kannattaa käydä. Japanilaiset Ainolan kävijät rosin saattavat arvostaa Cittariakin.
Ja Ainolakin on oikeastaan Tuusulan puolella :D:D
Wikipediasta:
Ainola on kotimuseo, joka oli Jean Sibeliuksen ja hänen puolisonsa Ainon kotitalo. Se sijaitsee nykyisen Järvenpään Lepolan kaupunginosassa lähellä Tuusulanjärven rantatien pohjoispäätä
Lepola on uusi asuinalue, Ainola on siinä lähellä, mutta ei Lepolassa. Ainola on Tuusulassa.
Ei ole Tuusulassa. Rantatiellä asuneena tiedän ja Ainola ei myöskään ole Rantatiellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin myös että mitähän erikoista siellä mahtaa olla vai onko se vain tuo sushi piste japanilaisine erikoisriiseineen jonka vuoksi tuli voitto.
Kunhan sushiaalto häviää niin sittenhän ei jäisi mitään erityistä ko. kauppaan jos näin on. Tuntuu että joka uutisessa vaan hehkutetaan tuota sushia.
Käy tutustumassa. Vaikea arvostella jo et ole käynyt. Liha- ja kalatiskit aivan upeat.
Siis lihatiski on metrin mittainen pätkä... aivan surkea lihatiskin valikoima. Melkein kaikki liha valmiiks pakattua
Järvenpääläisenä voin kertoa, että ei se ole sen kummempi kuin muutkaan Citymarketit. Käyn mieluummin Prismassa, joka on halvempi ja jossa on mielestäni parempi valikoima. Cittarin kahvilakaan ei enää ole niin kiva, kun se on siirretty eri paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Järvenpääläisenä voin kertoa, että ei se ole sen kummempi kuin muutkaan Citymarketit. Käyn mieluummin Prismassa, joka on halvempi ja jossa on mielestäni parempi valikoima. Cittarin kahvilakaan ei enää ole niin kiva, kun se on siirretty eri paikkaan.
Ne tekivät siellä ensin ison rempan, jossa tehtiin iso kiviuuni pizzoille ja rempattiin kahvila-alue. Sitten alle vuoden päästä siitä (!) kaikki revittiin alas ja tehtiin oleskelualue siihen, mistä ennen sai pizzaa. Jäätelö- ja kahvipiste tuli sitten siihen, missä ennen oli kahvilan pöydät. Järkyttävää tuhlausta.
Olen käynyt siellä muutaman kerran mutta en kyllä keksi mikä siinä niin ihmeellistä on? Pitää varmaan käydä uudestaan vähän tarkemmalla silmällä. Onnea voitosta kuitenkin, vaikka itse olen myös varsin tyytyväinen Turun cittareihin.
On mun lähikauppa, asutaan alla puolen kilsan päässä 😁. On kyllä todella hyvä marketti, toki suht hintava.
Osallistuvat vähän turhan kärkkäästi kaikkiin mahdollisiin kilpailuihin. Esim. vuoden leipäkauppa -kilpailuun, vaikka leipäosasto ei todellakaan ole kehuttava. Nyt taitavat osallistua taas johonkin muuhun kilpailuun.
Ei kovin arvokasta toimintaa. Olisivat vain tyytyneet siihen palkintoon, jonka saivat.
Vierailija kirjoitti:
---Hyllyt on itsessään kauniita, materiaaleina mm. puuta.
Olen ulkopaikkakuntalainen, enkä siis koskaan käynyt tässä cittarissa. Voiton myötä mediassa on ollut runsaasti juttua ko. kaupasta ja niissä itse kiinnitin huomioni juuri kaupan upeaan, erilaiseen visuaaliseen ilmeeseen. Runsas puun käyttö myymäläkalusteissa, musta väri, upeat valaisimet, ylenpalttisen runsas yrttiseinä/nurkkaus jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne tekivät siellä ensin ison rempan, jossa tehtiin iso kiviuuni pizzoille ja rempattiin kahvila-alue. Sitten alle vuoden päästä siitä (!) kaikki revittiin alas ja tehtiin oleskelualue siihen, mistä ennen sai pizzaa. Jäätelö- ja kahvipiste tuli sitten siihen, missä ennen oli kahvilan pöydät. Järkyttävää tuhlausta.
Tätä minäkin ihmettelin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
---Hyllyt on itsessään kauniita, materiaaleina mm. puuta.
Olen ulkopaikkakuntalainen, enkä siis koskaan käynyt tässä cittarissa. Voiton myötä mediassa on ollut runsaasti juttua ko. kaupasta ja niissä itse kiinnitin huomioni juuri kaupan upeaan, erilaiseen visuaaliseen ilmeeseen. Runsas puun käyttö myymäläkalusteissa, musta väri, upeat valaisimet, ylenpalttisen runsas yrttiseinä/nurkkaus jne.
Tuo on vain pieni osa kaupasta. Suurin osa kaupasta on kuin mikä tahansa CM.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä Järvenpään kauan odottama turistinähtävyys!
No niillä on jo Sibeliuksen Ainola, jonka kävijämääriä joudutaan rajoittamaan. Kannattaa käydä. Japanilaiset Ainolan kävijät rosin saattavat arvostaa Cittariakin.
Ja Ainolakin on oikeastaan Tuusulan puolella :D:D
Wikipediasta:
Ainola on kotimuseo, joka oli Jean Sibeliuksen ja hänen puolisonsa Ainon kotitalo. Se sijaitsee nykyisen Järvenpään Lepolan kaupunginosassa lähellä Tuusulanjärven rantatien pohjoispäätä
Lepola on uusi asuinalue, Ainola on siinä lähellä, mutta ei Lepolassa. Ainola on Tuusulassa.
Lepola on entinen maatalousnormaalikoulun alue. Ei Ainola siellä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama juttu. Aiemmin kävin kyllä paljon, kun asuttiin ihan vieressä, mutta tavaroiden paikat vaihtuvat jatkuvasti, ja valikoimaa päivitetään niin usein, ettei välttämättä jotain toivottua uutuustuotetta ehdi edes löytää, ennen kuin se poistetaan valikoimasta...
En ole käynyt, mutta Kupittaan CM on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Pirun kallis kauppa.
Ihmekös tuo jos jatkuvasti teettävät hupiremppoja.
Ainola sijaitsee kyllä Järvenpäässä. Olen asunut siinä melkein naapurissa suurimman osan elämästäni. Ja olen järvenpääläinen. Jääpä junasta Ainolan seisakkeella ja katso, oletko Tuusulassa.