Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halveksunta ja epäusko kerrottuun asiaan

Vierailija
08.11.2019 |

Tätä on vaikea selittää mutta onngelma on ettei mies jotenkin usko mitä sanon tai puhun. Mitätöi ivallisella ja huvittuneella katseellaan ja sanoillaan kerrotun asian koski se vaikkapa jääkiekkopelin tulosta tai mitä tahansa.

Olen sitten alkanut lähetellä kuvankaappauksia netistä ja linkkejä missä todistan kertomani asian oikeaksi. Mies ei niitä taida edes vilaista vaan uskoo vaan siihen että minä olen väärässä tai en puhu totta tai liioittelen tms.

Olen palellut vuosia, paino vain nousee ja nyt on alkaneet hiukset lähteä. Eilen horkassa ja lapaset kädessä sisällä sanoin miehelle että pitäisiköhän näin vuosien jälkeen mennä lääkäriin että jos kyse on vaikkapa kilpirauhasen vapaatoiminnasta tms. Niin vilkaisin miestäni niin hänellä oli sellainen huvittunut epäuskoinen ilme kasvoillaan ja näkyi kilometrin päähän ettei hän ottanut puhettani tosissaan, saati että minulla voisi olla kilpirauhasen vajaatoiminta tms. Hyvä ettei nauruun purskahtanut.

Mistä tällainen juontaa juurensa? Minulle on alkanut tulla vastenmielinen tunne etten uskalla tai halua puhua mieheni kanssa enää mitään. Ei usko kuitenkaan. Veljeään mies uskoo kaikessa. Jos veli sanoo että kivi kävelee niin se pitää varmasti paikkansa ja on absoluuttinen totuus kivestä koska veli on niin sanonut.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen mitätöinti parisuhteessa, ja kunnioituksen loppu toista kohtaan on varmaan ne pahimmat mitä liitossa voi tapahtua. En osaa auttaa, mutta tiedän miltä sinusta tuntuu. Olen itse eronnut monta vuotta sitten ja tuo teidän ongelma oli myös yksi niistä meidänkin ongelmista. Mutta kehottaisin sinua menemään ensi töiksesi sinne lääkäriin että saat mielenrauhan itsellesi. Sinun terveytesi tässä on kyseessä.

Vierailija
2/11 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti puhut paljon ja unihdat kaiken sen, missä olet väärässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En puhu paljon eikä kyse ole siitä että kuka on oikeassa ja kuka väärässä vaan siitä että mies mitätöi puheeni. Eli esim. tuo kilpirauhasvaiva niin oireet on olleet vuosia todelliset ja voisivat viitata kilpirauhasenvajaatoimintaan. Miehen asenne ja katse oli eilen sellainen ettei epäuskoltaan saanut henkeä ja silmiin syttyy jännä ivallinen ja epäuskoinen tuike että "Niin varmaan!!".

Kiitos kakkoselle hyvästä viestistä! Sinä käsitit mistä on kyse.

Vierailija
4/11 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Miksi roikut huonossa suhteessa.

Vierailija
5/11 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havaintojen, mielipiteiden ja puheiden vähättely ja ivaaminen on kyllä äärimmäisen rikkovaa. Jos tuolle altistuu lapsena, voi mennä aikuisena vuosikausia päästä kiinni normaaliin toimintakykyyn. Olet aikuinen, toivotan sinulle rohkeutta lähteä.

Omalla isälläni on tuollainen asenne muihin vielä nyt eläkeläisenäkin. Hän on monella tavalla fiksu ja osaa halutessaan käyttäytyä, mutta jostain puskee aina esiin tarve toimia noin. En pidä häneen enää juurikaan yhteyttä. Todella monet asiat siirtyvät sukupolvelta toiselle, ehkä hänellekin on käynyt näin.

Sinun terveytesi on nyt kuitenkin etusijalla, sekä fyysinen että henkinen. Mene lääkärille ja ota molemmat asiat esiin.

Vierailija
6/11 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuten appeni, sietämätön. Oon lähettänyt minäkin todistisaineistoa postiin, sanojeni tueksi. Kuinka ollakkaan, se posti katoaa. Ymmärrän täysin tunteesi ap.

Vierailija
7/11 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En puhu paljon eikä kyse ole siitä että kuka on oikeassa ja kuka väärässä vaan siitä että mies mitätöi puheeni. Eli esim. tuo kilpirauhasvaiva niin oireet on olleet vuosia todelliset ja voisivat viitata kilpirauhasenvajaatoimintaan. Miehen asenne ja katse oli eilen sellainen ettei epäuskoltaan saanut henkeä ja silmiin syttyy jännä ivallinen ja epäuskoinen tuike että "Niin varmaan!!".

Kiitos kakkoselle hyvästä viestistä! Sinä käsitit mistä on kyse.

Mene nyt hyvä ihminen sinne lääkäriin. Et sä siihen miehen lupaa tarvi.

Vierailija
8/11 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tuollaisen ihmisen kanssa? Eroaisin silmänräpäyksessä.

Vierailija
9/11 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sinne lääkäriin äläkä mainitse asiasta mitään ennen kuin saat tulokset eli sen, että kyse todella on kyseisestä vaivasta.

Sinuna harkitsisin myös eroa.

Vierailija
10/11 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde. Miehesi on häiriintynyt. Seuraavaksi tuo laajenee sairaudesta kiusaamiseen etc.

Vierailija
11/11 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistinen käyttäytyminen, toista vähättelevä, halventava, ivaava. Ei myötätuntoa, ei rakentavaa kannanottoa. Ja tärkeimpänä: ei rakkautta.

Ap, älä jää tuommoiseen suhteeseen, jos haluat pelastaa (mielen)terveytesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän