Persujen kannatus huitelee jo 23 prosentissa!
Mielenkiintoinen on persujen ylämäki. Demarit ovat pudotuksessa ja Vihreät kiilanneet jo demareiden ohi!
https://yle.fi/uutiset/3-11054082
Kommentit (565)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Husu <3
Husun buusti ei vielä tuossa näy mutta odottakaapa seuraavaa galluppia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lohdullista, että 77% ei kannata persuja.
Sinulla on jokin "stereotypia persu " mielessä? Itsekin äänestin viime vaaleissa ekan kerran ps, ja olen ollut ns liikkuva äänestäjä ikäni. Ikää on liki 70v. Moni tuttu ja sukulainen päätyi samaan valintaan. Meidän lähipiirissä on kansalaista laidasta laitaan. Myyjästä, insinöörin, maistereihin ja tohtoriin. Kunnollisia itsensä ja perheensä elättäjiä.
Kaikissa puolueissa ja niiden sisältä löytyy eroavuuksia.
Me kyllä pysymme seuraavissakin vaaleissa samalla tiellä. Kunnon kannatus niin nähdään mitä siitä seuraa.
Mitä toivot, että perussuomalaisten kannatuksesta seuraa?
Itse en jotenkin ymmärrä tätä "kunnon kansalainen" - käsitettä. Mitä se tarkoittaa? Missä menee ero kunnollisen ja ei-kunnollisen välillä? Tuleeko ihmisestä ei-kunnollinen, jos hän esimerkiksi menettää työkykynsä jonkin sairauden seurauksena? Entä jos ihminen on kaikin puolin muutoin normien mukainen, mutta hän polttaa pilveä?
"Kunnon kansalainen" on arvolataukseltaan jotenkin vanhanaikainen. Itse pyrin kasvattamaan lapsistani vain hyviä ihmisiä, joilla on kuitenkin kykyä ja rohkeutta tarvittaessa rikkoa normeja ja rajoja, jos he katsovat sen oikeaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Jussi Halla-aho ei ole sisäministeri, vaikka hän ilmoitti heti vaalipäivän iltana olevansa käytettävissä tehtävään?
No tietenkin Antti Rinne ei halunnut häntä sinne.
Kyllä Antti olisi varmasti Jussikin ottanut hallitukseen jos Jussi olisi halunnut tulla mutta Jussilla ei ollut mitään halua tehdä kompromisseja hänen kanssaan, vaan Antin olisi pitänyt pettää kaikki omat äänestäjänsä saadakseen hänet mukaan. Ja toisaalta hän ei olisi saanut sitten ketään muuta mukaan koska kukaan muu ei olisi halunnut myöskään osallistua hallitukseen. Nykyinen kokoonpano on käytännössä ainoa mahdollinen olemassa olevalla eduskunnan paikkajaolla.
Jussin olisi pitänyt pettää äänestäjänsä Antin takia? Outo käsitys kompromissista...
Minun mielestäni kompromissi olisi voinut olla vaikka se että Suomen valtion linjaa ulkomailta tulevia kohtaan kiristetään ja talouspolitiikka ja ilmastoasiat demareilta.
Se ei ole kompromissi, jos joutuu rikkomaan omia arvojaan vastaan. Toisaalta myös EU:lla on painoarvoa maahanmuuttopolitiikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lohdullista, että 77% ei kannata persuja.
Sinulla on jokin "stereotypia persu " mielessä? Itsekin äänestin viime vaaleissa ekan kerran ps, ja olen ollut ns liikkuva äänestäjä ikäni. Ikää on liki 70v. Moni tuttu ja sukulainen päätyi samaan valintaan. Meidän lähipiirissä on kansalaista laidasta laitaan. Myyjästä, insinöörin, maistereihin ja tohtoriin. Kunnollisia itsensä ja perheensä elättäjiä.
Me kyllä pysymme seuraavissakin vaaleissa samalla tiellä. Kunnon kannatus niin nähdään mitä siitä seuraa.Mitä toivot, että perussuomalaisten kannatuksesta seuraa?
Itse en jotenkin ymmärrä tätä "kunnon kansalainen" - käsitettä. Mitä se tarkoittaa? Missä menee ero kunnollisen ja ei-kunnollisen välillä? Tuleeko ihmisestä ei-kunnollinen, jos hän esimerkiksi menettää työkykynsä jonkin sairauden seurauksena? Entä jos ihminen on kaikin puolin muutoin normien mukainen, mutta hän polttaa pilveä?
"Kunnon kansalainen" on arvolataukseltaan jotenkin vanhanaikainen. Itse pyrin kasvattamaan lapsistani vain hyviä ihmisiä, joilla on kuitenkin kykyä ja rohkeutta tarvittaessa rikkoa normeja ja rajoja, jos he katsovat sen oikeaksi.
Kunnon kansalainen oli harkitsematon ilmaisu. Pahoittelen.
Se vaan tuli mieleeni ensin kun mietin millaista meidän lähipiiri on. Parempi ilmaisu olisi ollut tavallinen kansalainen, joka kunnioittaa itseään ja muita.
Itsekin olen kasvattanut lapsistani parhaansa tekeviä ja toivon, että ovat saaneet rohkeutta rikkoa rajoja ja ovat niitä rikkoneeykin. Jokainen on omanlaisensa yksilö ja itse olen opettanut kunnioittamaan yksilöllisyyttä ja ihmisarvoa.
Me kyllä pysymme seuraavissakin vaaleissa samalla tiellä. Kunnon kannatus niin nähdään mitä siitä seuraa.