Mies! Miten nainen voi vaikuttaa omaan viehättävyyteen silmissänne
Ystävän puolesta kyselen :D eiku ihan itseni;)
No. Nyt kehiin hyvät neuvot! Millä nainen voi parantaa ”markkina-arvoaan” eli viehättävyyttä miesten silmissä? Toki miehet on yksilöitä naismaun suhteen, mutta onko nyt yhtään vinkkiä heittää?
Hoikkuus? Liikunnalliset elämäntavat? Iloisuus ja rentous? Muuta?
Kommentit (309)
Jos ei ole syönyt tai juonut itseään ylipainoiseksi, on jo keskivertoa paremmassa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan aika yksilöllistä. Itse pidän huumorintajuisista naisista suuresti. Huumorintajulla voi korvata ulkonäköä minun kohdallani ihan älyttömästi. Olen monesti pienessä mielessäni ajatellut joistain tytöistä/naisista, että en kyllä voisi häneen ihastua (ulkoisesti), mutta kun tutustuu ja huomaa huumorintajujen kohtaavan niin olenkin jo ollut ihastunut. Ja vähän erikoista ehkä kuulla naispelkoiselta kaverilta se, että jos nainen osaa olla sopivasti m ulkku ja kuittailla minulle asioista niin se on myös plussaa.
Poimikaa nyt tuosta vaan se huumorintajuisuus ja jättäkää ne mulkkuilut pois. Ehkä normaalin ihmisen silmin se kivempi niin.
Terveisin Naispelko26
Meinasin jo kommentoida että huumorintajua on niin monenlaista eikä esim minun pure kaikkiin koska minulla se on ilkeä. No ei mitään ehkä sinä sitten voisitkin minun kanssa olla.
Edellisellä kirjoittajalla on (muissakin teksteissään) huumorintajussaan aimo annos kuivahkoa itseironiaa, joka on muuten varsin seksikästä, kun se tulee luonnostaan.
https://www.google.fi/search?q=thin+woman&sxsrf=ACYBGNTYXt0N8wFi8rFf5tD…:
-onko toi sopusuhtanen ja varmaan kurvikaski?? :DD
ja tää on sitte LÄSKI :DDDDDD
https://www.google.fi/search?biw=1536&bih=727&tbm=isch&sxsrf=ACYBGNS51v…:
ja onko myös tosi epä sopusuhtanen??? :DDDDD
sopusuhtanen = mies?? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemalla hienostunut, esim. nauttiessa viintä. Kaikki naisten hienostelujutut on varsin viehättäviä IMO
Viintä? Siis sellaista, jossa pidetään nuolia?
Usko jo. Viintä on oikea kieliasu. Nykyään viiniä myös hyväksytty ja käytetympi.
Niin.
Vihjasinhan aiemmin pitäväni hienostuneista naisista. En mistään junttitainoista.
Nainen joka kirjoittaa "ruuasta" tai "viiniä"... sori, olemme vain liian erilaisia.
Sellainen nainen varmaan söisi aamupalaksi jugurttia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonne ratkaisee pitkässä parisuhteessa. Sitä lienee vaikea kehittää positiiviseen suuntaan.
Aloittaja vaikttaa teksinsä perusteella mukavaluonteiselta, joten ei tarvitse mitään parantaa/kohentaa tms.
Ainakin ketjun perusteella vaikuttaa siltä, että sitä ei ole vain vaikea vaan täysin mahdotonta kehittää positiiviseen suuntaan.
Mutta joo, tärkeintä on että nainen suhtautuu mieheen tasaveroisena kumppanina jonka tunteet, ajatukset ja mielipiteet on yhtä tärkeitä ja arvokkaita kuin naisenkin.
Eikä siitä tietenkään ole haittaa, että nainen on kiinnostunut omasta hyvinvoinnistaan ja terveydestään ja harrastaa liikuntaa, syö terveellisesti ja pitää painonsa kurissa.
Tuo painon kurissa pitäminen vaikuttaa olevan täysin mahdoton ajatuskin ja siihen suhtaudutaan kuin rangaistukseen. Joo, kilo kaksi voi hyvinkin tulla keski-iässä joille ei kerrassaan mitään mahda (eikä tosiaan tarvitsekaan), mutta kun jo pari-kolmekymppisillä on se 20 kiloa extraa.. ja lisää tulee joka viikko. Eikä nämä "kehopositiiviset" kyllä kovinkaan onnellisilta yleensä näytä, mutta silti sen oman hyvinvoinnin eteen ei voi tehdä mitään eikä edes harkita, että josko sitä jättäisi sen viinin/ suklaan/ juustot/ sipsit vähemmälle tai vaikka jopa kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
https://www.google.fi/search?q=thin+woman&sxsrf=ACYBGNTYXt0N8wFi8rFf5tD…:
-onko toi sopusuhtanen ja varmaan kurvikaski?? :DD
ja tää on sitte LÄSKI :DDDDDD
https://www.google.fi/search?biw=1536&bih=727&tbm=isch&sxsrf=ACYBGNS51v…:
ja onko myös tosi epä sopusuhtanen??? :DDDDD
sopusuhtanen = mies?? :D
Ylempi on laiha ja lihakseton eikä kurvikas. Alempi on todellakin pläsk!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sporttinen. Tykkään liikkua luonnossa. Ei lemmikkejä. Pukeudun naisellisesti, pitkät hiukset.
Tämähän on helppoa;)
Sitähän me miehet olemme koko ajan sanoneet.
Syy miksi naiset eivät halua uskoa, on se etteivät he halua alkaa harrastamaan liikuntaa, liikkua luonnossa tai jättää hankkimatta lemmikkieläintarhaa.
On mukavampaa herkutella suklaata, nauttia rahalla saatavasta luksuksesta hotellimatkoineen, hyysätä puudelia ja uskotella itselleen että no kyllä minä voin muuttua naiselliseksi jos rikas mies maksaa kauneushoidot ja kalliit vaatteet.
Oikeasti miehet haluavat melko yksinkertaisia asioita, siltä oikealta naiselta jonka kanssa "kemiat" kohtaavat.
ps. Oma tämänhetkinen ihastus on pari vuotta vanhempi, vähän harmaantunut, täysin meikkaamaton, kierrätysvaatteisiin pukeutuva liikunnallinen, hoikka ja luonnossa liikkuva mukava ja tasapainoinen nainen.
Ikävää tuollainen negatiivisuus ja friikiksi tyhjäpääksi leimaaminen jos syö suklaapatukan sohvalla. Me miehet? Puudeli-parka on saatu kuulostamaan ilmestyskirjan pedolta. P. S. Liikun luonnossa suvereenisti mutta sun kanssa en lähtisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemalla hienostunut, esim. nauttiessa viintä. Kaikki naisten hienostelujutut on varsin viehättäviä IMO
Usko jo. Viintä on oikea kieliasu. Nykyään viiniä myös hyväksytty ja käytetympi.
.."viintä" ei ole koskaan ollut oikea kieliasu sanalle "viini", vaan "viinin","viiniä". Viini -sanan oikea ja alkuperäinen taivutus on viinin, viiniä. "viintä" -muoto on keksitty 70-luvulla hassuttelusanaksi kertoo kielikello. Että en nauttisi haasun hauskaa viintä kanssasi edes , vaikka tarjoaisit sen kanssa kaalta. Tulee junttimainen vaikutelma viintä-tyypeistä.
En jaksa näitä ainaisia "MIES!! Mitä mieltä *jokin naisia koskeva kysymys*?" ja "NAINEN!! Mitä mieltä *joku miehiä koskeva kysymys*?" ketjuja. Miksi naisten vastaukset eivät kelpaa naisten viehättävyydestä keskustellessa, tai miesten vastaukset miesten viehättävyydestä keskustellessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.."viintä" ei ole koskaan ollut oikea kieliasu sanalle "viini", vaan "viinin","viiniä". Viini -sanan oikea ja alkuperäinen taivutus on viinin, viiniä. "viintä" -muoto on keksitty 70-luvulla hassuttelusanaksi kertoo kielikello. Että en nauttisi haasun hauskaa viintä kanssasi edes , vaikka tarjoaisit sen kanssa kaalta. Tulee junttimainen vaikutelma viintä-tyypeistä.
No ihan sama koska tuskin osaisitkaan nauttia sitä naisellisesti.
YÄK!!! kirjoitti:
Monet tuntemani naiset hyysäävät koiriaan kaiket päivät. Ehkä käyvät ryhmäliikunnassa ja viikonloppuisin vetävät siiderikänniä ja bailaavat. Suklaata menee ihan liikaa. Kuuntelevat listahittimusiikkia mikä mielestäni nykyään aivan persoonatonta ja kamalaa. Lopunaikaa katsovat netflixistä jotain mielestäni aivottomia hittisarjoja. Lätisevät keskenään näitä yllämainittuja asioita. Jos vielä hörhöilevät feministiajatusten ja vassareiden ja vihreiden aivopieruilla niin täydellinen EVVK ja turnoff!
Tosi miehekästä vaivaantua naisten ryhmäliikunnasta ja ketä kiinnostaa kytätä toisten musiikkimakua?
Kannattaisiko hankkia poikaystävä?
Vierailija kirjoitti:
Hymy. Ystävällisyys, hymy, silmiin katsominen, iloisuus, hyvä itsetunto, normaali puheliaisuus ja se, että kuuntelee mitä mies puhuu.
Tuossahan se lyhyesti on ilmaistu. Läsnäolo on tietty tärkeää, unohda kännykkä, ympärille vilkuilu sun muut:)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sporttinen. Tykkään liikkua luonnossa. Ei lemmikkejä. Pukeudun naisellisesti, pitkät hiukset.
Tämähän on helppoa;)
Sitähän me miehet olemme koko ajan sanoneet.
Syy miksi naiset eivät halua uskoa, on se etteivät he halua alkaa harrastamaan liikuntaa, liikkua luonnossa tai jättää hankkimatta lemmikkieläintarhaa.
On mukavampaa herkutella suklaata, nauttia rahalla saatavasta luksuksesta hotellimatkoineen, hyysätä puudelia ja uskotella itselleen että no kyllä minä voin muuttua naiselliseksi jos rikas mies maksaa kauneushoidot ja kalliit vaatteet.
Oikeasti miehet haluavat melko yksinkertaisia asioita, siltä oikealta naiselta jonka kanssa "kemiat" kohtaavat.
ps. Oma tämänhetkinen ihastus on pari vuotta vanhempi, vähän harmaantunut, täysin meikkaamaton, kierrätysvaatteisiin pukeutuva liikunnallinen, hoikka ja luonnossa liikkuva mukava ja tasapainoinen nainen.
Tekstistäsi saa käsityksen, että ihminen voisi yhtäkkiä päättää haluta jotakin. Ei siitä metsässä tarpomisesta vaan päätetä nauttia, jos ei lainkaan kiinnosta.
Omat harrastukset ylipäänsä ovat yhteisiä tärkeämpiä. Minä en ainakaan vaadi kumppaniani lukemaan kirjoja, osallistumaan mielenosoituksiin ja järjestötoimintaan, tekemään vapaaehtoistyötä tai kanssani kamppailulajeja harrastamaan. Eikä kumppanini vaadi minua kanssaan kalalle, lenkille eikä television ääreen.
Vierailija kirjoitti:
Heh, edellinen. Hoikkuus- ja luonnollisuustoiveet sapettavat naisia siksi koska niiden eteen on nähtävä vaivaa, tai pitäydyttävä hauskoista jutuista (herkuttelu, bailaaminen).
Olisihan se kivaa jos naisellisuuden salaisuus olisi kauneushoidot ja muotivaatteet. Voisi muuttua naisellisemmaksi sillä kun istuu muiden palveltavana tai kiertelee shoppailemassa - kenties miljonäärimiehen rahoilla.
Mutta kun pitäisikin laittaa lenkkarit jalkaan ja lähteä lenkille. Ei huvita.
Tervetuloa miesten maailmaan, jossa mikään mikä on kivaa tai helppoa ei tee vaikutusta naisiin.
Haha luulet että meikittömänä, tukka sekaisin, sheivaamisen pois jättäminen, verkkarit aamulla jalkaan jne on vaikeampaa kuin itsestään huolehtiminen ja listautuminen.
Voi mies et taida itse tietää edes mitä haluat.
YÄK!!! kirjoitti:
Monet tuntemani naiset hyysäävät koiriaan kaiket päivät. Ehkä käyvät ryhmäliikunnassa ja viikonloppuisin vetävät siiderikänniä ja bailaavat. Suklaata menee ihan liikaa. Kuuntelevat listahittimusiikkia mikä mielestäni nykyään aivan persoonatonta ja kamalaa. Lopunaikaa katsovat netflixistä jotain mielestäni aivottomia hittisarjoja. Lätisevät keskenään näitä yllämainittuja asioita. Jos vielä hörhöilevät feministiajatusten ja vassareiden ja vihreiden aivopieruilla niin täydellinen EVVK ja turnoff!
Sulla taitaa olla sitten aika laihat markkinat nykyään... Minusta tuo kuvailemasi elämäntapa kuulostaa oikein mukavalta. En kylläkään enää jaksa bailata, en juo alkoholia enkä omista koiraa, mutta suklaa ja TV ovat balsamia sielulle. Hyvät ystävät on myös joillakin onnekkailla.
Minä saan ällöväreitä "perinteisestä" suomalaisesta "romantiikasta", jossa tarvotaan hyttysiä kuhisevassa metsässä puiden oksat naamaa piiskaten, "levähdetään mukavasti" vetoisen laavun tai eräkatoksen kylmillä ja kosteilla puupenkeillä (nuotion tms. savu kyllästää kivasti vaatteet) ja NAUTITAAN rasvaista kyrsää sinapilla sekä kitkerää kahvia talmaisesta kuksasta. Sitten harpotaan puolijuoksua kohmeisin kintuin jonnekin kelohonkahirsimökkiin ja SAUNOTAAN NIIN MAAN PERUSTEELLISESTI ja pestään sitä kuuluisaa selkää............... Mikä painajainen.
Kyllä minä arvostan enemmän mukavaa hotellilomailua, missä saa olla lämpimässä ja syödä ja juoda niin kuin ihmiset siisteissä sisätiloissa. Ei tarvitse olla viiden tähden settiä eikä kulttuuririentoja eikä edes shoppailua. Hyvä seura, keskustelu ja läheisyys riittävät. Ja läheisyys mieluiten ilman seksiä.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa näitä ainaisia "MIES!! Mitä mieltä *jokin naisia koskeva kysymys*?" ja "NAINEN!! Mitä mieltä *joku miehiä koskeva kysymys*?" ketjuja. Miksi naisten vastaukset eivät kelpaa naisten viehättävyydestä keskustellessa, tai miesten vastaukset miesten viehättävyydestä keskustellessa?
No juuri siksi, että naiset ovat kiinnostuneita, miten viehättäviä ovat miesten silmissä, ja miehet kiinnostuneita siitä, miten viehättäviä ovat naisten silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonne ratkaisee pitkässä parisuhteessa. Sitä lienee vaikea kehittää positiiviseen suuntaan.
Aloittaja vaikttaa teksinsä perusteella mukavaluonteiselta, joten ei tarvitse mitään parantaa/kohentaa tms.
Ainakin ketjun perusteella vaikuttaa siltä, että sitä ei ole vain vaikea vaan täysin mahdotonta kehittää positiiviseen suuntaan.
Mutta joo, tärkeintä on että nainen suhtautuu mieheen tasaveroisena kumppanina jonka tunteet, ajatukset ja mielipiteet on yhtä tärkeitä ja arvokkaita kuin naisenkin.
Eikä siitä tietenkään ole haittaa, että nainen on kiinnostunut omasta hyvinvoinnistaan ja terveydestään ja harrastaa liikuntaa, syö terveellisesti ja pitää painonsa kurissa.
Tuo painon kurissa pitäminen vaikuttaa olevan täysin mahdoton ajatuskin ja siihen suhtaudutaan kuin rangaistukseen. Joo, kilo kaksi voi hyvinkin tulla keski-iässä joille ei kerrassaan mitään mahda (eikä tosiaan tarvitsekaan), mutta kun jo pari-kolmekymppisillä on se 20 kiloa extraa.. ja lisää tulee joka viikko. Eikä nämä "kehopositiiviset" kyllä kovinkaan onnellisilta yleensä näytä, mutta silti sen oman hyvinvoinnin eteen ei voi tehdä mitään eikä edes harkita, että josko sitä jättäisi sen viinin/ suklaan/ juustot/ sipsit vähemmälle tai vaikka jopa kokonaan.
Ylipaino paljastaa todella hyvin kuinka paljon itseään arvostaa ja rakastaa, koska ei kukaan joka haluaa itselleen vain parasta syö/juo itseään muodottomaksi möhkäleeksi. Ja tuollainen itsekunnioituksen puute on täydellinen turn off. Ensin pitää oppia arvostamaan ja rakastamaan itseään jotta voi arvostaa ja rakastaa toista. Miksi toista ihmistä voi vaatia rakastamaan ja arvostamaan itseä kaikkine karvoineen, jos ei siihen pysty edes itse vaan mättää itsensä täyteen sontaa?
Ylempi on laiha ja lihakseton eikä kurvikas. Alempi on todellakin pläsk!
-hahahahah :D siis toi on NORMAALIPAINONEN,hoikka??? :D voitko kertoo mikä tossa on läskiä?? etkö tienny, että naisen rasvaprosentin ei kuulu olla minimissä vaan naisen kehossa tulee olla rasvaa jonkin verran??? otko tosissas, ettätoi on läski????? HUHHUH. toi on nimittäin mun tavotekroppa. :D just toi malli on ainaki itelläni se minkä haluan. (ja onneks multa löytyyki lantio joten toi on ihan saavutettavissa) ja huom tavote tarkottaa jotain jonka eteen täytyy jotain tehdä. toi ei oo läski.
No juuri sitä mitä siinä haetaankin eli yleistä sopusuhtaisuutta. Esim. jos naisella on hirveän iso pää niin on turnoff. Kuten jäätävän iso nenäkin tai esimerkiksi tosi iso PerC mutta muuten tosi laiha. Kurvikkuus on tietysti ok jos se on jossain suhteessa muuhun vartaloon. Isot silmät voivat todellakin olla hyvä juttu ehkä huuletkin mutta botoxhuulet on järkyt! Tasapaksu kroppa ei yleensä ole hot vaan pienen pieni naisellisuus vaaditaan mutta tämän naiset käsittää yleensä väärin. Esim. tosi hoikka missi/malli voi olla miehen mielestä kurvikas ja muodokas kun taas nainen ajattelee kurvikkaan tai muodokkaan kardashianipläskiksi.
-kardashian ei todellakaan ole pläski. :D !!!!!!!! taidat olla laihuuspakkomielteinenkö??oot kenties itse naru??... ihminen hakee vastaparia itselleen, samaa mitä itse on....
Isot silmäthän ei oo sopusuhtaset??? :D Esim pieni nenä ja isot silmät ei oo sopusuhtanen yhdistelmä, ihme että tollanen on kuitenki ok??? :D Ja botoxhuulia et välttämättä edes erota, jos ne on hyvin tehdyt kuten et silikonejakaan.
iso pää saa hiukset näyttämään isoilta. Entä jos on iso pää ja iso perse, onko se sillon sopusuhtanen ku on kaks palloa yhdessä kropassa????? :D vai pitääkö olla iso maha tasottamassa???? :DDD mahollisimman vähän kurvia ja kaarta?????? kurvit on tosi pelottavia, ainaki jos on hintelä mies.. ei osaa edes käsitellä, liian pienillä käsillä!