Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Miten nainen voi vaikuttaa omaan viehättävyyteen silmissänne

Vierailija
06.11.2019 |

Ystävän puolesta kyselen :D eiku ihan itseni;)

No. Nyt kehiin hyvät neuvot! Millä nainen voi parantaa ”markkina-arvoaan” eli viehättävyyttä miesten silmissä? Toki miehet on yksilöitä naismaun suhteen, mutta onko nyt yhtään vinkkiä heittää?

Hoikkuus? Liikunnalliset elämäntavat? Iloisuus ja rentous? Muuta?

Kommentit (309)

Vierailija
41/309 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta on pääteltävissä, että olen aika ihana nainen! :D

Vierailija
42/309 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisissa sytyttäå hiukset (joissain) vartalon muodot (joissain) silmät (joissain) tapa kävellä (joissain) äly (joissain), ääni (joissain) Ihmiset siis viehättävät erilaisilla asioilla ainakin minua. Aika vaikeaa siitä on mitään yhteenvetoa tehdä. Joku on mielestäni kaunis, joku toinen ihana, joku kolmas seksikäs ja neljäs jotenkin mystisesti puoleensavetävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/309 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan aika yksilöllistä. Itse pidän huumorintajuisista naisista suuresti. Huumorintajulla voi korvata ulkonäköä minun kohdallani ihan älyttömästi. Olen monesti pienessä mielessäni ajatellut joistain tytöistä/naisista, että en kyllä voisi häneen ihastua (ulkoisesti), mutta kun tutustuu ja huomaa huumorintajujen kohtaavan niin olenkin jo ollut ihastunut. Ja vähän erikoista ehkä kuulla naispelkoiselta kaverilta se, että jos nainen osaa olla sopivasti m ulkku ja kuittailla minulle asioista niin se on myös plussaa.

Poimikaa nyt tuosta vaan se huumorintajuisuus ja jättäkää ne mulkkuilut pois. Ehkä normaalin ihmisen silmin se kivempi niin.

Terveisin Naispelko26

Meinasin jo kommentoida että huumorintajua on niin monenlaista eikä esim minun pure kaikkiin koska minulla se on ilkeä. No ei mitään ehkä sinä sitten voisitkin minun kanssa olla.

Täytyy myöntää, että sellainen ilkeilevä huumori ja se lievä mulkkumaisuus on minusta jokseenkin kiihottavaa naisessa. Sellainen molemminpuolinen pilke silmäkulmassa tapahtuva ilkeily on varsin virkistävää. Sitä ei van ihan kaikkien kanssa voi harrastaa, ja siinäkin on lopulta aika monta tasoa miten pitkälle sen voi viedä loukkaamatta toista.

Terveisin Naispelko26

Juuri näin, mutta se on vaikea taiteenlaji!

T. "mulkku" nainen ;)

Vierailija
44/309 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjusta on pääteltävissä, että olen aika ihana nainen! :D

Tämä kommentoija ei ollut kyllä AP.

Vierailija
45/309 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitämällä joskus turpansa kiinni.

Vierailija
46/309 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän seksikumppaneita. Ei yhden yön juttuja. Ei tatuointeja. Aika helppoa siis.

ookoo. Miten tämä viestitetään esim. baarissa (tai missä vaan) sille vastapuolelle, että nyt olis tässä vähällä käytöllä ollut nainen. Pitääkö askarrella joku kyltti, jossa on tilastot mainitsemistasi asioista? Tyyliin 'seksikumppanit 3, yhden yön jutu 0, tatuoinnit 0'. 

En tiedä toimiiko mutta voihan sitä kokeilla. Ei siinä mitään menetäkään.

"Ei siinä mitään menetäkään." x)

Vierailija
47/309 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopusuhtainen kasvoilta ja vartaloltaan muutenkin

-mitä tää tarkottaa?? :D ois mielenkiintosta kuulla.

Esim isot silmät, isot huulet turn off? Isot rinnat, kurvikkuus turn off?? :D Tasapaksu kroppa turn on?? kaikkee "vaan vähän" turn on,,?? Vai? :D

Vierailija
48/309 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemalla hienostunut, esim. nauttiessa viintä. Kaikki naisten hienostelujutut on varsin viehättäviä IMO

Viintä? Siis sellaista, jossa pidetään nuolia?

Vierailija
49/309 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sporttinen. Tykkään liikkua luonnossa. Ei lemmikkejä. Pukeudun naisellisesti, pitkät hiukset.

Tämähän on helppoa;)

Sitähän me miehet olemme koko ajan sanoneet.

Syy miksi naiset eivät halua uskoa, on se etteivät he halua alkaa harrastamaan liikuntaa, liikkua luonnossa tai jättää hankkimatta lemmikkieläintarhaa.

On mukavampaa herkutella suklaata, nauttia rahalla saatavasta luksuksesta hotellimatkoineen, hyysätä puudelia ja uskotella itselleen että no kyllä minä voin muuttua naiselliseksi jos rikas mies maksaa kauneushoidot ja kalliit vaatteet.

Oikeasti miehet haluavat melko yksinkertaisia asioita, siltä oikealta naiselta jonka kanssa "kemiat" kohtaavat.

ps. Oma tämänhetkinen ihastus on pari vuotta vanhempi, vähän harmaantunut, täysin meikkaamaton, kierrätysvaatteisiin pukeutuva liikunnallinen, hoikka ja luonnossa liikkuva mukava ja tasapainoinen nainen.

Vierailija
50/309 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemalla hienostunut, esim. nauttiessa viintä. Kaikki naisten hienostelujutut on varsin viehättäviä IMO

Usko jo. Viintä on oikea kieliasu. Nykyään viiniä myös hyväksytty ja käytetympi.

Vierailija
51/309 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sopusuhtainen kasvoilta ja vartaloltaan muutenkin

-mitä tää tarkottaa?? :D ois mielenkiintosta kuulla.

Esim isot silmät, isot huulet turn off? Isot rinnat, kurvikkuus turn off?? :D Tasapaksu kroppa turn on?? kaikkee "vaan vähän" turn on,,?? Vai? :D

No juuri sitä mitä siinä haetaankin eli yleistä sopusuhtaisuutta. Esim. jos naisella on hirveän iso pää niin on turnoff. Kuten jäätävän iso nenäkin tai esimerkiksi tosi iso PerC mutta muuten tosi laiha. Kurvikkuus on tietysti ok jos se on jossain suhteessa muuhun vartaloon. Isot silmät voivat todellakin olla hyvä juttu ehkä huuletkin mutta botoxhuulet on järkyt! Tasapaksu kroppa ei yleensä ole hot vaan pienen pieni naisellisuus vaaditaan mutta tämän naiset käsittää yleensä väärin. Esim. tosi hoikka missi/malli voi olla miehen mielestä kurvikas ja muodokas kun taas nainen ajattelee kurvikkaan tai muodokkaan kardashianipläskiksi.

Vierailija
52/309 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

okei. No mä en erityisemmin viihdy metsässä, paitsi jos on valosaa ja ainoastaan lämpimillä säillä viihdyn esim. metsässä. Muuten mult lähtee se ilo siitä, en tykkää pimeestä muutenkaan. :DD

Vierailija
53/309 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, edellinen. Hoikkuus- ja luonnollisuustoiveet sapettavat naisia siksi koska niiden eteen on nähtävä vaivaa, tai pitäydyttävä hauskoista jutuista (herkuttelu, bailaaminen).

Olisihan se kivaa jos naisellisuuden salaisuus olisi kauneushoidot ja muotivaatteet. Voisi muuttua naisellisemmaksi sillä kun istuu muiden palveltavana tai kiertelee shoppailemassa - kenties miljonäärimiehen rahoilla.

Mutta kun pitäisikin laittaa lenkkarit jalkaan ja lähteä lenkille. Ei huvita.

Tervetuloa miesten maailmaan, jossa mikään mikä on kivaa tai helppoa ei tee vaikutusta naisiin.

Vierailija
54/309 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonne ratkaisee pitkässä parisuhteessa. Sitä lienee vaikea kehittää positiiviseen suuntaan.

Aloittaja vaikttaa teksinsä perusteella mukavaluonteiselta, joten ei tarvitse mitään parantaa/kohentaa tms.

Ainakin ketjun perusteella vaikuttaa siltä, että sitä ei ole vain vaikea vaan täysin mahdotonta kehittää positiiviseen suuntaan.

Mutta joo, tärkeintä on että nainen suhtautuu mieheen tasaveroisena kumppanina jonka tunteet, ajatukset ja mielipiteet on yhtä tärkeitä ja arvokkaita kuin naisenkin. 

Eikä siitä tietenkään ole haittaa, että nainen on kiinnostunut omasta hyvinvoinnistaan ja terveydestään ja harrastaa liikuntaa, syö terveellisesti ja pitää painonsa kurissa.

Vierailija
55/309 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa kyl yhdessä viihtyisin retkillä, mut en todellakaan viihdy yksinäni metsässä. :DDD ja hyvä niin.

Vierailija
56/309 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan aika yksilöllistä. Itse pidän huumorintajuisista naisista suuresti. Huumorintajulla voi korvata ulkonäköä minun kohdallani ihan älyttömästi. Olen monesti pienessä mielessäni ajatellut joistain tytöistä/naisista, että en kyllä voisi häneen ihastua (ulkoisesti), mutta kun tutustuu ja huomaa huumorintajujen kohtaavan niin olenkin jo ollut ihastunut. Ja vähän erikoista ehkä kuulla naispelkoiselta kaverilta se, että jos nainen osaa olla sopivasti m ulkku ja kuittailla minulle asioista niin se on myös plussaa.

Poimikaa nyt tuosta vaan se huumorintajuisuus ja jättäkää ne mulkkuilut pois. Ehkä normaalin ihmisen silmin se kivempi niin.

Terveisin Naispelko26

Onko sulla isoveljeä:) t. N40+

Vierailija
57/309 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, edellinen. Hoikkuus- ja luonnollisuustoiveet sapettavat naisia siksi koska niiden eteen on nähtävä vaivaa, tai pitäydyttävä hauskoista jutuista (herkuttelu, bailaaminen).

Olisihan se kivaa jos naisellisuuden salaisuus olisi kauneushoidot ja muotivaatteet. Voisi muuttua naisellisemmaksi sillä kun istuu muiden palveltavana tai kiertelee shoppailemassa - kenties miljonäärimiehen rahoilla.

Tervetuloa miesten maailmaan, jossa mikään mikä on kivaa tai helppoa ei tee vaikutusta naisiin.

-mä en ainakaa noin paatuneen miehen kanssa jaksais lenkkeillä. innostavassa seurassa on kiva harrastaa yhdessä, enkä todellakaan halua kattoa ku mies hampaat irvessä käy salilla vaan pitää just olla niin että viihtyy.

Vierailija
58/309 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuksu on hyvä esimerkki tällaisesta naisesta joka kuvittelee naisellisuuden ja kauneuden tulevan lisähiuksilla, tekokynsillä ja vaatteilla. 

Vierailija
59/309 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naulan kantaan muuten paitsi tuo yksi lause. On sellaisia miehiä, jotka pelkkien geeniensä avulla tekevät vaikutuksen moniin naisiin. Jälkeenpäin voi tosin selvitä, että mies on täysi ääliö. Samoin on olemassa naisiakin, joilla edulliset geenit riittää lähes yksinään.

Vierailija
60/309 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usko jo. Viintä on oikea kieliasu. Nykyään viiniä myös hyväksytty ja käytetympi.

Niin. 

Vihjasinhan aiemmin pitäväni hienostuneista naisista. En mistään junttitainoista. 

Nainen joka kirjoittaa "ruuasta" tai "viiniä"... sori, olemme vain liian erilaisia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi