Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Miten nainen voi vaikuttaa omaan viehättävyyteen silmissänne

Vierailija
06.11.2019 |

Ystävän puolesta kyselen :D eiku ihan itseni;)

No. Nyt kehiin hyvät neuvot! Millä nainen voi parantaa ”markkina-arvoaan” eli viehättävyyttä miesten silmissä? Toki miehet on yksilöitä naismaun suhteen, mutta onko nyt yhtään vinkkiä heittää?

Hoikkuus? Liikunnalliset elämäntavat? Iloisuus ja rentous? Muuta?

Kommentit (309)

Vierailija
21/309 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

m44 kirjoitti:

Pukeutuu seksikkäästi lyhyisiin mekkoihin tai minihameeseen ja yleensäkin tuo naiselliset muodot estoitta esille! Näitä naisia arvostan suuresti! P.s. farkut on todella turn off!

Mites ajattelit pitää hänet lämpimänä ulkona näin pakkasella? Pitää sen kai töissä ja lenkillä käydä.

Vierailija
22/309 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla hymyileväinen ja iloinen. 

Visuaalisestihan naiset saa ihmeitä aikaan ihan vaatetuksella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/309 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki näistä ei ole vaatimuksia, mutta nämä jutut koen naisessa miellyttäviksi

-rento, mukava ja hauska, ei stressaa turhia

-ei käy töissä ja pitää rahaa muutenkin toisarvoisena asiana

-vastustaa kokoomusta, keskustaa ja persuja

-ateisti ja uskontokriittinen

-ei ole absolutisti ja tykkää ottaa kuppia (ehkä jotain muutakin) silloin tällöin

-aina halukas panemaan

Googleta ultimate fantasy dolls. Puhuit juurikin vastaavasta tapauksesta :)

Vierailija
24/309 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ei ole absolutisti ja tykkää ottaa kuppia (ehkä jotain muutakin) silloin tällöin

-aina halukas panemaan

Millä se ottaa sitä kuppia jos raha on toissijainen asia? Panimo vehkeetkin maksaa 🤔

Vierailija
25/309 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika yksilöllistä. Itse pidän huumorintajuisista naisista suuresti. Huumorintajulla voi korvata ulkonäköä minun kohdallani ihan älyttömästi. Olen monesti pienessä mielessäni ajatellut joistain tytöistä/naisista, että en kyllä voisi häneen ihastua (ulkoisesti), mutta kun tutustuu ja huomaa huumorintajujen kohtaavan niin olenkin jo ollut ihastunut. Ja vähän erikoista ehkä kuulla naispelkoiselta kaverilta se, että jos nainen osaa olla sopivasti m ulkku ja kuittailla minulle asioista niin se on myös plussaa.

Poimikaa nyt tuosta vaan se huumorintajuisuus ja jättäkää ne mulkkuilut pois. Ehkä normaalin ihmisen silmin se kivempi niin.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
26/309 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistys ja kyky keskustella syvällisemmin iso plussa. Tarkoittaa siis muutakin kuin "oih se X paikka ulkomailla oli niin ihana". Kevyt aiheesta toiseen hyppivä small talk on harvemmin miesten mieleen.

Empatia ja hyväsydämisyys plussaa.

Kunnossa oleva kroppa, myös lihakset kunnossa. Ei tarvitse olla fitnessmimmi, mutta olemuksesta ja liikkumisesta näkee ettei ole vain istuttu sohvalla.

Mieluummin terveet elämäntavat kuin meikki. Hiuksissa saa olla harmaata ja kasvoissa juonteita, nuorekkuus ja nuoren näköinen eivät ole täysin sama asia.

Jätkämäinen kielenkäyttö pois. On mielestäni junttia miehelläkin, ja alkaa olemaan yleistä muuallakin kuin WT-piireissä.

Ei koskaan leuhkimista/pätemistä koulutuksella tai ammatilla. Riippumatta koulutustaustasta tai ammatista.

Itse pidän tasa-arvoisista ja osaltaan aloitteellisista naisista enemmän kuin perinteisen feminiinisistä. Suurin turn-off kuitenkin on julkisesti feministi/vahva nainen joka sitten haluaakin olla miehen vietävänä romanttisesti/seksuaalisesti.

* valittajille: itse täytän tai yritän täyttää samat asiat, enkä vaadi toiselta enempää kuin itseltäni. Kaikki listan toivomukset eivät ole ehdottomia vaatimuksia.

M/41v

Vierailija
27/309 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastamalla liikuntaa sen verran että kroppa on kunnossa. Ei tarvitse olla langanlaiha eikä fitnessmissi. Itsestään ja terveydestään huolehtiminen ei ole pinnallista vaan kertoo myös ihmisen ajatusmaailmasta.

Vierailija
28/309 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Hoikkuus

- Meikkaaminen

- Kaunis hymy

- Jossain määrin huoliteltu olemus, muttei liian virallinen

- Ystävällinen käytös, eikä ole kokoajan äänessä

- Ottaa kontaktia minuun oma-aloitteisesti

Vierailija
29/309 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-aina halukas panemaan

Työtön alkkis siis hakusessa. Mitä nyt katsellut niin näistä löytyy kyllä niitä aina halukkaita panemaan (kenen vaan kanssa) joten taitaa tsäänsit olla hyvät sulla unelmanaiselle.

Vierailija
30/309 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan aika yksilöllistä. Itse pidän huumorintajuisista naisista suuresti. Huumorintajulla voi korvata ulkonäköä minun kohdallani ihan älyttömästi. Olen monesti pienessä mielessäni ajatellut joistain tytöistä/naisista, että en kyllä voisi häneen ihastua (ulkoisesti), mutta kun tutustuu ja huomaa huumorintajujen kohtaavan niin olenkin jo ollut ihastunut. Ja vähän erikoista ehkä kuulla naispelkoiselta kaverilta se, että jos nainen osaa olla sopivasti m ulkku ja kuittailla minulle asioista niin se on myös plussaa.

Poimikaa nyt tuosta vaan se huumorintajuisuus ja jättäkää ne mulkkuilut pois. Ehkä normaalin ihmisen silmin se kivempi niin.

Terveisin Naispelko26

Meinasin jo kommentoida että huumorintajua on niin monenlaista eikä esim minun pure kaikkiin koska minulla se on ilkeä. No ei mitään ehkä sinä sitten voisitkin minun kanssa olla.

Vierailija
31/309 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivistys ja kyky keskustella syvällisemmin iso plussa. Tarkoittaa siis muutakin kuin "oih se X paikka ulkomailla oli niin ihana". Kevyt aiheesta toiseen hyppivä small talk on harvemmin miesten mieleen.

Empatia ja hyväsydämisyys plussaa.

Kunnossa oleva kroppa, myös lihakset kunnossa. Ei tarvitse olla fitnessmimmi, mutta olemuksesta ja liikkumisesta näkee ettei ole vain istuttu sohvalla.

Mieluummin terveet elämäntavat kuin meikki. Hiuksissa saa olla harmaata ja kasvoissa juonteita, nuorekkuus ja nuoren näköinen eivät ole täysin sama asia.

Jätkämäinen kielenkäyttö pois. On mielestäni junttia miehelläkin, ja alkaa olemaan yleistä muuallakin kuin WT-piireissä.

Ei koskaan leuhkimista/pätemistä koulutuksella tai ammatilla. Riippumatta koulutustaustasta tai ammatista.

Itse pidän tasa-arvoisista ja osaltaan aloitteellisista naisista enemmän kuin perinteisen feminiinisistä. Suurin turn-off kuitenkin on julkisesti feministi/vahva nainen joka sitten haluaakin olla miehen vietävänä romanttisesti/seksuaalisesti.

* valittajille: itse täytän tai yritän täyttää samat asiat, enkä vaadi toiselta enempää kuin itseltäni. Kaikki listan toivomukset eivät ole ehdottomia vaatimuksia.

M/41v

Ai niin, meinasin uhohtaa :D

Siltä varalta että joku harkitsee antavansa yläpeukun (tuskin):

Minullekin on turn-off jos taustalla on FWB-suhteita, irtoseksiä, vino pino miesystäviä tms.

M/41v

Vierailija
32/309 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuus++++ Pitkät/pitkähköt hiukset, sopusuhtainen kasvoilta ja vartaloltaan muutenkin, huolehtii itsestään, siisti tyyli eikä paksua meikkiä eli tavallisuus ja luonnollisuus tärkeitä asioita. Pitää luonnosta ja siellä liikkumisesta, pitää lapsista ja eläimistä mutta ei omista lemmikkiä (laaja käsite mutta ei mitään kummallisuuksia) sporttisuus, positiivisuus, ei kiukkufeministiarvoja Vaan on oikean tasa-arvon kannattaja joka ei tuomitse miehiä turhaan, eikä mielellään saisi olla vassari, SDP tai vihreiden kannattaja. Laskee todella paljon pointseja jos niin on.

Vierailija
33/309 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-aina halukas panemaan

Työtön alkkis siis hakusessa. Mitä nyt katsellut niin näistä löytyy kyllä niitä aina halukkaita panemaan (kenen vaan kanssa) joten taitaa tsäänsit olla hyvät sulla unelmanaiselle.

Et ole vissiin huomannut näillä olevan myöskin jonoa siellä oven takana? Tästä syystä tuokaan ei ole päässyt pukille vaan joutuu odottamaan omaa vuoroaan.

Vierailija
34/309 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Seuraan taloutta ja politiikkaa. Lisäksi luen paljon. En katso juurikaan televisiota. Tykkään laittaa ruokaa.

Tykkään seksistä.

Mikä naisissa noin ylipäätään sytyttää? Kivoja huomiota tullut.

Vierailija
35/309 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sporttinen. Tykkään liikkua luonnossa. Ei lemmikkejä. Pukeudun naisellisesti, pitkät hiukset.

Tämähän on helppoa;)

Vierailija
36/309 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma, sporttinen, hauska + söpö

Vierailija
37/309 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko26

Meinasin jo kommentoida että huumorintajua on niin monenlaista eikä esim minun pure kaikkiin koska minulla se on ilkeä. No ei mitään ehkä sinä sitten voisitkin minun kanssa olla.

Täytyy myöntää, että sellainen ilkeilevä huumori ja se lievä mulkkumaisuus on minusta jokseenkin kiihottavaa naisessa. Sellainen molemminpuolinen pilke silmäkulmassa tapahtuva ilkeily on varsin virkistävää. Sitä ei van ihan kaikkien kanssa voi harrastaa, ja siinäkin on lopulta aika monta tasoa miten pitkälle sen voi viedä loukkaamatta toista.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
38/309 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän seksikumppaneita. Ei yhden yön juttuja. Ei tatuointeja. Aika helppoa siis.

ookoo. Miten tämä viestitetään esim. baarissa (tai missä vaan) sille vastapuolelle, että nyt olis tässä vähällä käytöllä ollut nainen. Pitääkö askarrella joku kyltti, jossa on tilastot mainitsemistasi asioista? Tyyliin 'seksikumppanit 3, yhden yön jutu 0, tatuoinnit 0'. 

En tiedä toimiiko mutta voihan sitä kokeilla. Ei siinä mitään menetäkään.

Vierailija
39/309 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sporttinen. Tykkään liikkua luonnossa. Ei lemmikkejä. Pukeudun naisellisesti, pitkät hiukset.

Tämähän on helppoa;)

Reaktioni viestiisi:

https://i2-prod.mirror.co.uk/incoming/article281158.ece/ALTERNATES/s615…

M/40+

Vierailija
40/309 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla hienostunut, esim. nauttiessa viintä. Kaikki naisten hienostelujutut on varsin viehättäviä IMO

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi