Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä hakusessa! <3

Vierailija
06.11.2019 |

Löytyykö Espoon alueelta uusia ystäviä? Voit olla myös Helsingistä, Vantaalta ja mahdollisesti hiukan kauempaa. Haluaisin löytää kaverin jonka kanssa ensin tutustua ja kirjoitella ja mahdollisesti tavata jossain vaiheessa. Saat olla tyttö tai poika, mies tai nainen.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuo esiin toisen seikan kirjoitusprosessissani. En halua vain heittää pois kokonaisia ​​fabrikaatioita. Jos Cindy ja Scott aikovat tehdä jotain seksuaalista, kuinka paha se tulee olemaan? Koska hän asuu poliisin Rhondan kanssa: eikö hänen olisi pitänyt pidättää minkään tietämänsä rikoksen tekijöitä? Joten etsin Kalifornian insestiä koskevia lakeja, koska en asu siellä. Ah ha! Se ei ole insestiä Kaliforniassa, ellei siellä ole vaginan tunkeutumista, ainakin vuonna 2019, kun kirjoitin Cindystä. Jos et usko minua, etsi se itse. Tämä tarkoittaa, että tämä tarina voi mennä eri suuntiin kuin olen alun perin kuvitellut. Koska jos se koskee Scottia ja Cindyä, se omenaa myös Danille ja Cindylle sekä Scottille ja Sandylle tai muulle perhesuhteelle. En ollut etsinyt sitä ennen kirjoittaessani muistopäivän bashista, minkä vuoksi he ovat niin varovaisia, etteivät sitoudu siihen, mitä pidän insestiä silloin, kuin myöhemmin, kun olin etsinyt sitä. Ero oli Rhondan lisääminen tarinaan. Hänen pitäminen poliisina siinä tarkoittaa, että minun on tiedettävä. Mitä tämä tieto merkkeille tarkoittaa? Se ei tarkoita, että incestistä ei ole luotu ick-tekijää, vaikka se olisikin laillinen. Saamieni kommenttien perusteella ihmiset eivät ole kokonaan rakastaneet Kalifornian lakeja tai ainakin ne, jotka vihasivat sitä, ilmaisivat sen enemmän. https://lucalussurioso.com/category/siti-dincontri/

Jack on toinen hahmo, joka aloitti maininnan. Idiootti, joka erottaa Lisan, raiskaa sitten kaksi ensisijaista orjamme. Hän oli typerys jättää hänet ensisijaisesti ilman näkyvää syytä. Mitä hän tekisi, kun ymmärsi, kuinka typerää hän oli nähnyt, että hänen vaimonsa oli niin onnellinen paitsi toisen miehen, myös naisen lisäksi.

Pidän tarinoistani myös realismista. Fresno on itsestään selvä sijainti todellisilla kaupoilla, ravintoloilla, kaduilla jne. Luigi's on kokonaan koostettu, yhdistelmä useita italialaisia ​​ravintoloita, joissa olen käynyt vuosien varrella. Trelio's on todellinen Fresno, huippuluokan ravintola, mutta mitä tapahtuu, on totaalista valmistusta. Niin on myös Studio 65 -tanssostudio, joka on erikoistunut latinalaistanssiin, mutta miltä se näyttää ja kuka siellä työskentelee, on fabrikaatioita. Älä mene tanssimaan Ricaron kanssa. Hän on muodostunut. Kaikki ihmiset muodostavat. https://thefreeadultcam.com

Kadut, jotka nimetin Fresno-ryhmässä, kun jengi pilkoo Alice'n aviomiestä, ovat todellisia katuja, samoin kuin asunnot, joista löysivät hänet, mutta loput ovat malarkey. Pacific Crest -reitti on todellinen polku, mutta minulla ei ole hajuakaan, jos ikinä näet vesistöä, jossa Scott, Julia ja Lisa levätä ja leikkivät Saaran kanssa. Luulen, että Scott ja Julia asuvat Fresnon itäpuolella Clovisin lähellä, lähempänä Yosemitettä, mutta se on kuvitteellinen katu mukavassa naapurustossa. Seksilelut, joista puhun, ovat todellisia paitsi Slave Traineria. Olen käyttänyt muutamia, muttei melkein kaikkia niitä, enkä tiedä kuinka hyvin ne kaikki toimivat. Jos teet joitain verkkohakuja, näet joskus, mitkä näyttävät olevan joitain kuvatuista leluista, joita muut käyttävät. Olen nähnyt Videodrome-nimisen ryhmän videon MeWe: llä, joka näyttää käyttävän siluetteja tai impulsseja tai vastaavia, mikä on hämmästyttävää. Siellä ajattelin Impulse-kohtauksen Beckyn kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi