Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset katsovat

Vierailija
06.11.2019 |

Huomasin eilen kaupassa kun astuin sisään niin kassalla oleva mies katsoi sisääntuloani häiritsevän pitkään. Samalla kaupassa olevat pari muuta miestä katsoivat myös vaikka puoliso oli ihan toisen miehen rinnalla. Tuntemattomia siis kaikki olivat. Olin ihan perusmustissa ulkovaatteissa enkä mitenkään huomiota herättävän näköinen. Olen alle 40v nainen.en saanut noista katseista selvää oliko ne hyvässä vai pahassa mielessä tehtyjä. Perheeni oli kyllä mukana myös.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kyllä muuallakin mutta työssäni ei ole muita kuin naisia. Kyllä hekin saattavat katsoa pitempään myös. Pohdin niitäkin monesti mutta tuo kauppareissu vaan tuntui erilaiselta kuin normaalisti.Ap

Vierailija
22/37 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on sinusta kiinni, miten annat katsomisten vaikuttaa. Kannattaa olla enemmän huolissaan siitä, että miksi sinun pitää jumittua aiheeseen ja analysoida sitä nyt niin paljon ja pitkään. Onko asian vatkaaminen ollenkaan tarpeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua jostain syystä tuijottavat keski-ikäiset naiset pahasti. Olen kaupassa ottanut vaikka vihanneksia niin asettelun toisella puolella tuijottaa nainen vihaisesti. Lisäksi talomme ohi mennään erääseen urheilutapahtumaan niin keski-ikäinen nainen joka oli ylipainoinen ja ikäisensä näköinen tuijotti minua ja sanoi miehelleen että "hyi minkä näköinen!".

Tämä on outoa. Olen vaatimaton ja kaupassa kaikkia kunnioittava itsekin vähän ylipainoinen keski-ikäinen nainen jolla on pitkät hiukset. En ruma enkä kaunis mutta ehkä jotenkin "näyttävän" tai komean näköinen vaikka pukeudun hyvin arkisesti ja en omista edes mitään hienoja vaatteita.

En itse kiinnitä kaupassa kehenkään huomiota paitsi kerran kun oli mies maitohyllyllä jolla oli verkkarit ja kun mies kumartui niin näkyviin tuli rekkamiehen irvistys. Silloin vain ajattelin että tiesiköhän mies että noin voi käydä niissä housuissa.

Vierailija
24/37 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä ongelmat. :D

Vierailija
25/37 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko perusulkovaatetukseesi ns. ”rahtihame”?

Vierailija
26/37 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tumma lyhyt polkka tukka ja meikannut vain sen verran ettei olisi niin kalpea joka johtunut anemiasta ja kilpparin vajaatoiminnasta jotka nyt hoidossa. Ja tosiaan mustat housut ja takki. Ap

Vierailija
27/37 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ulkonäöllisesti vaikka sairaan näköinen? Kalpeus ym.

28/37 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn kyllä muuallakin mutta työssäni ei ole muita kuin naisia. Kyllä hekin saattavat katsoa pitempään myös. Pohdin niitäkin monesti mutta tuo kauppareissu vaan tuntui erilaiselta kuin normaalisti.Ap

Annat liian suuren painoarvon parille katseelle. Luultavasti joku noista ihmisistä katsoi ensin pitkään ja ne pari muuta katsoivat vain, mitä se ensimmäinen katsoi. Tuskin kukaan heistä edes ajatteli sinua sekuntia pitempään. Koska huomasit katseet, aloit pohtia niiden syytä ja liität niihin merkityksiä, joita niissä ei ole.

Syitä kassan katseelle vo olla monia. Ehkä kaupasta oli juuri ennen sinun tuloasi poistettu joku päihtynyt tms. mustiin pukeutunut henkilö, ja sen takia kassa katsoi sisään astuvia pitempään, varsinkin mustiin pukeutuneita. 

Vierailija
29/37 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että täällä on psykologejakin paikalla. T. Isomies

Vierailija
30/37 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Samalla kaupassa olevat pari muuta miestä katsoivat myös vaikka puoliso oli ihan toisen miehen rinnalla."

Mitä ap tarkoitti tällä?

Vierailija
31/37 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kulje kuin pakollisill päivittäisillä kauppareissulla ja siksi tämä vain mietitytti. En seuraile kuka katsoo ja kuka ei vaan tuon havaitsee ihan vilkaisemalla ympäristöä. Ap

Jos vilkaiset ympäristöä, mistä tiedät, että katsovat pitkään? Kyllä sinunkin pitää tuijottaa sitä toista tietääksesi. Joten teet sitä itsekin.

Vierailija
32/37 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi muutakin miestä katsoi siis. Toinen oli yksin ja toisella miehellä nainen mukana.

Vierailija
33/37 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni tumma lyhyt polkka tukka ja meikannut vain sen verran ettei olisi niin kalpea joka johtunut anemiasta ja kilpparin vajaatoiminnasta jotka nyt hoidossa. Ja tosiaan mustat housut ja takki. Ap

Näytät Kirsti Paakkaselta?

Vierailija
34/37 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap Paakkasen ikäinen ollut.luepa tarkemmin. T. Kukkahattusetä

Vierailija
35/37 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ap Paakkasen ikäinen ollut.luepa tarkemmin. T. Kukkahattusetä

Voihan hän silti siltä näyttää. T. Kukkahattutäti

Vierailija
36/37 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana olevaa vasta kytätäänkin, alkaahan se olla jo niin harvinainen näky nykypäivänä.

Vierailija
37/37 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän me miehet aina naisia katsellaan, minkäs luonnolleen voi. Terv. Pervo-pera

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi