Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri menee iltaisin nukkuun jo 21 aikoihin?

Vierailija
05.11.2019 |

Ja työvuoro alkaa vasta 08.00. En tajua miksi pitäisi nukkua niin pitkään. Ilta parasta aikaa valvomiseen

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin varmaan joutuisin menemään sänkyyn ennen klo 22, jos pitäisi aamukasilta olla töissä. Pitäisi lähteä kotoa klo 7, eli herätys klo 5:30.

Onneksi minun täytyy olla yliopistolla vasta klo 12, ja voin herätä 9-10 välillä. Menen nukkumaan klo 2 yöllä, ilta ja yö on minulle luovilta opiskeluaikaa ja saan tarpeeksi unta.

Niin me ollaan erilaisia, eikö olekin ihmeellistä!

Vierailija
42/50 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin menen. Ja herään viideltä. Se on ihanaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkäunisuus ja siihen liitettynä aikaisin nukkumaan meno on tylsämielisyyden merkki. Vain älyllisesti vajaa aikuinen "tarvitsee" seitsemää tuntia enempää unta. 

Kaikki historian merkkihenkilöt ovat nimenomaan vähäunisia. 

No jos olisikin niin meinaatko, että yöunien lyhentäminen kasvattaa älykkyysosamäärää ihan tuosta noin vaan? Itse olen tuollainen vajaamielinen pitkäuninen ja musta tulee vaan entistä tyhmempi jos unet jää vähälle.

Vierailija
44/50 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli joskus oli joskus työ joka alkoi kuudelta. Herätyskello soi aamulla neljältä jotta ehtisin lenkittää koiran ja ajella työmatkan.

Kerran töissä juttelimme jotain työkavereiden kanssa ja mainitsin että yritän ehtiä jo kahdeksalta nukkumaan jotta saisin sen 8h unta joka on minulle ihan minimi. Yhden työkaverin mielestä tämä oli aivan hulvaton juttu. Vielä kahvitauon jälkeenkin hän käveli työpisteelle päätään pyöritellen ja yksinään hekotellen että ”kahdeksalta nukkumaan, heh heh, johan on!”

Tämä kyseinen työkaveri oli itse aina silmät ristissä töissä, myöhästelikin joskus pommiin nukkumisen takia ja syy oli aina se että oli pelannut tai katsonut elokuvia pikkutunneille asti.

En tiedä mikä siinä aikaisin nukkumaan menemisessä oli sitten hänen mielestään niin huvittavaa. Onko tuo ajatusmaailma jotain jäänteitä teini ajoilta? Siistit tyypit ei mene nukkumaan kun äiti käskee vaan valvovat vaikka koko yön jos tahtovat?

Vierailija
45/50 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kannattaa. Itse menen usein vasta 23 ja herään 6:30. Joskus harvoin kun raaskin mennä ajoissa petiin niin ai että se seuraava aamu on niin paljon parempi kun on virkeä. Jotenkin sitä vapaa aikaa vaan ei useinkaan raaski nukkua ja se kostautuu. Valintojen maailma.

Vierailija
46/50 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen nukkumaan 20.00..herätys joka aamu 3.30..Ja väsyttää silti..Ja ikää 37..

Vierailija
47/50 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menen nukkumaan 19.30-20.00. Herätys klo 4.45. Pitkä 11h työpäivä matkoineen ja aikaiset herätykset väsyttää. Ei paljoa iltaelämää vietetä.

Vierailija
48/50 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä menen nukkumaan 20.30 ja herään klo 6. Väsyneenä. Niinpä viikonloppuisin nukun 22-11. Olen aina nukkunut paljon, jo lapsesta asti. Tykkään nukkumisesta ja näen usein hauskoja uniakin.

Vierailija
49/50 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen nukkumaan jo klo 21, olen huono nukahtamaan. Nukahdan ehkä klo 21.30 /22.00

Tarvitsen paljon unta, jotta voin hyvin. Herään n klo 6-7.

Liikunta vielä lisää unen tarvetta tunnilla, itselläni ihanne on saada 9 tuntia unta joka yö. Silloin olen virkeä ja jaksan töissä ja urheillessa.

Vierailija
50/50 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä menen nukkumaan aiemmin kuin kukaan teistä! Menen nimittäin nukkumaan klo 9 aamulla. Herätyskello soi klo 16 ja 19:00 alkaa työt. Loppuu 7:00. Näin olen elänyt vuodesta 2009, paitsi lomilla käännän rytmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä