Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri menee iltaisin nukkuun jo 21 aikoihin?

Vierailija
05.11.2019 |

Ja työvuoro alkaa vasta 08.00. En tajua miksi pitäisi nukkua niin pitkään. Ilta parasta aikaa valvomiseen

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no mä nukun huonosti aamuyöllä niin mielelläni itsekin menisin aikaisin nukkumaan jotta saisin unta edes jonkin verran.

Vierailija
2/50 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta on parasta aikaa nukkumiseen ja aamu valvomiseen. Olen usein unessa klo 21.15.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei, mun kaveri menee arkisin aina nukkumaan klo 20, vaikka herätys on vasta klo 6.30.

Viikonloppuisin jos oikein repäisee, niin menee nukkumaan vasta klo 22.

Aamulla nousee ylös aina viimeistään seitsemältä, vaikka ei mihinkään ole aamulla menoa.

Toiset vain haluavat nukkua iltaisin, ja nauttia aamuista.

Vierailija
4/50 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se haittaa sua koska?

Vierailija
5/50 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on varmaan väsynyt. Itsekin tein niin raskaana ollessani ja heräsin silti ihan umpi väsyneenä. Jotkut ihmiset tarvitsevat yli 10 tuntia unta ihan tutkitusti. Itse tarvitsen 9-11 tuntia ollakseni virkeä.

Vierailija
6/50 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun itsekin nukahtaisin noin aikaisin, aina jää yöunet vähiin. Ap taitaa olla aika nuori? Nuorena minäkin jaksoin valvoa ja mennä vähillä unilla töihin tai opiskelemaan seuraavana päivänä. Toista se on näin keski-ikäisenä.

Vierailija
7/50 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös aikuinen tarvitsee kunnon yöunet. Kuuden tunnin unilla ei tee mitään. Itse tarvitsen parisen tuntia nukahtamiseen, niin jäisi yöunet vähäiseksi, jos menisin vaikka puolilta öin nukkumaan.

Vierailija
8/50 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilta on parasta aikaa nukkumiseen ja aamu valvomiseen. Olen usein unessa klo 21.15.

Kun televisiosta alkaa usein elokuvia juuri klo 21 tienoilla, niin sinä siis ehdit katsoa niitä noin ensimmäiset 15 minuuttia?

Vierailija
9/50 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun televisiosta alkaa usein elokuvia juuri klo 21 tienoilla, niin sinä siis ehdit katsoa niitä noin ensimmäiset 15 minuuttia?

En minä ainakaan telkkarista mitään elokuvia katso. Kuka niitä jatkuvia mainoskatkoja jaksaa?

Vierailija
10/50 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko työkaverillasi pieniä lapsia?

Voihan olla että siellä lapsi / lapset herää jo 5:30 ja pitää virkeänä herätä vanhemman myös. Yksi sukulaisperhen menee ainakin kaikki nukkumaan viimeistään ysin aikaan ja heräävät lasten kanssa kukon laulun aikaan.

Heille ei ole ongelma mennä tuon rytmin mukaan ja eikä se kenellekään kuulu.

Vierailija
11/50 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka enää telkkaria katsoo tv-ohjelmien aikataulun mukaan? Kaikki nauhalle tai katsotaan Netflixistä, HBO:lta, areenasta jne

Vierailija
12/50 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun yksin ja menen työpäiviä edeltävinä iltoina nukkumaan siinä klo. 21.00 aikoihin. Joskus vähän aiemminkin. Vapaalla voon valvoa vaikka melkein koko yön.

Vierailija
13/50 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen sänkyyn joka ilta klo 21 ja nukahdan noin klo 22. Teen tämän siksi, että minulla on jo vuosia ollut ikävä tapa herätä AINA aamuöisin vähintään pariksi-kolmeksi tunniksi, mutta menemällä aikaisin nukkumaan saan silti tarpeeksi unta. Nyt ei tarvitse murehtia niistä aamuyön unettomista tunneista.

Vierailija
14/50 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, kumpa itsekin olisin niin järkevä, että menisin niin ajoissa! Herään 06, josta koomaan ensimmäinen tunnin (sinkkutalous) aamukahvin ja aamupalan teossa ja syömisessä, pukeutumisessa, aamulehden lukeminen ja hiusten harjaus/kost.voide naamaan/dödö -hässäkässä menee tunti. siitä kun lähden köröttelemään julkisilla töihin, olen siellä n. 08. Ja illalla 22.30 nukkumaan. Tai yritän mennä....

Vierailija
15/50 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos hän on aamuihminen. Itselläni sisäinen kello herättää viiden paikkeilla - riippumatta siitä, koska olen mennyt nukkumaan. Mieluummin olen ysiltä nukkumassa kuin koomaan töissä väsyneenä. Aamulla ehtii esim. harrastaa liikuntaa ennen työpäivää. 

Vierailija
16/50 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevä tyyppi.

Itsekin olen luonnostani aamuvirkku. Tuo on hyvä aika mennä nukkumaan. Aamulla on sitten kiva nousta aikaisin.

Aamu on mun mielestä vuorokauden paras aika muutenkin. On kiva pystyä heräämään niin aikaisin, että voi ihan rauhassa valmistautua tulevaan päivään ja nauttia aamusta.

Vierailija
17/50 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin menen. Tosin herään puoli viideltä ja työpäivä alkaa kuudelta.

Vierailija
18/50 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään aamuista ja hitaista päivistä, siksi menen aikaisin nukkumaan. Viim. 22 paikkeilla. Viikonloppuisin saatan valvoa 23, mutta se on jo tuskaa :) nuorempana valvoin aina 2-3 yöllä vaikka olisi ollut töitä. Niin se unirytmi muuttuu.

Vierailija
19/50 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin otsikon, että unen kannalta tärkeimmät tunnit ovat ennen puolta yötä nukutut. Työkaveri on siis vain järkevä.

Itse en voisi mennä ihan yhdeksältä nukkumaan, kun heräilisin sitten varmaan ennen viittä, mutta jos nyt edes kymmeneltä ehtisi niin ei tulisi univelkoja viikon aikana.

Vierailija
20/50 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli samanlainen rytmi kun olin töissä joka alkoi 8 aamulla. Heräsin todella aikaisin koska muuten myöhästyin tai tuli järkyttävä kiire. Heräsin jo viideltä ja torkutin sängyssä 30-60 min. Aamutoimissa meni jotenkin koko aamu ihan hujauksessa. Tarvitsen monta aikaa tuntia aamuisin koska olen hidas ja sen takia menen nukkumaan aikaisin että saisin kunnon yöunet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän