Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen Lidli on työpaikkana?

Vierailija
05.11.2019 |

Kertoisitko mahdollisimman paljon minkälainen paikka Lidli on työpaikkana; Onko täydet tunnit? Tekevätkö kaikki kaikkia töitä? Minkälaisia työvuoroja (mistä mihin)? Onko vapaapäivät peräkkäin vai onko paljon ykkösvapaita? Työilmapiiri? Viihdykö,? Jne kaikkea mahdollista. En tunne ketään keneltä voisin kysyä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

19

Eikö 7 h työvuoron kuulu 2 x 15 min taukoa?

Olisiko täällä lisää Lidliläisiä? Ap

Vierailija
22/25 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kun kassat niin nopeita että ei ehdi edes kukkaroa kaivaa esille kun odotetaan jo maksua. Tavarat saa lappaa korista tai kärrystä vauhdilla ja itsellä käsivammaisena välillä hankalaa pysyä kassan tahdissa. Siinä sitten ahdistuu kaivaessaan maksuvälineistöä ja tuntee et on jonon tukkeena.

Tuntuu että pitää itse olla yhtä nopea kuin supermyyjän tai muuten toljotetaan ympäriltä kiukkuisena.

Kädet vapisten sitten saa siirtyä avaamaan sitä veen muovipussia koska olen jonon ainoa jolle sitä tietenkään ei ole valmiiksi avattu, samalla saa huomata että niitä onkin nypännyt kädet täristen seitsemän kappaletta yhden asemasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/25 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/25 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää kun kassat niin nopeita että ei ehdi edes kukkaroa kaivaa esille kun odotetaan jo maksua. Tavarat saa lappaa korista tai kärrystä vauhdilla ja itsellä käsivammaisena välillä hankalaa pysyä kassan tahdissa. Siinä sitten ahdistuu kaivaessaan maksuvälineistöä ja tuntee et on jonon tukkeena.

Tuntuu että pitää itse olla yhtä nopea kuin supermyyjän tai muuten toljotetaan ympäriltä kiukkuisena.

Kädet vapisten sitten saa siirtyä avaamaan sitä veen muovipussia koska olen jonon ainoa jolle sitä tietenkään ei ole valmiiksi avattu, samalla saa huomata että niitä onkin nypännyt kädet täristen seitsemän kappaletta yhden asemasta.

Tää on niin totta! Samastuin! :,D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi