Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinua suututtaa niin paljon se, että ihmisillä on kriteereitä kumppaniehdokkaille?

Vierailija
05.11.2019 |

Koetko ettet kelpaa kenellekään, jos joku haluaa hieman erilaisen kumppanin kuin sinä? Vai miksi otat aina herneen nenään jonkun kertoessa vaatimuslistastaan?

Selitä!

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä huvittaa pitkät kriteerilistat ja siihen päälle valitus ettei löydy ketään.

Vierailija
2/47 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät kriteerilistat on aika esineellistäviä. Ja yleensä täynnä ulkonäköön liittyviä asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroppa sinä ensiksi????

Vierailija
4/47 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö tunteisiin, että kaikki eivät pidä kriteerilistoista? Hahaha!

Vierailija
5/47 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ärsytä.

Ihmettelen myös heitä joita ärsyttää.

Voisi kysyä heiltä esimerkkinä että eihän hekään osta autoa ilman kuvaa tai tietoja.

Tuo vertaus esineisiin kuvastaa hyvin sitä miten monet ihmiset nykyään toisiin ihmisiin suhtautuvat.

Vierailija
6/47 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämä on? kirjoitti:

Kriteerilista on aivopieru ihmisten mädästä mielestä ja viellä "ilman parisuhdetta", auringon alla viellä!

Ap. Ei mitään hätää kumppaniehdokkaiden kriitereille.

Murtovarkaat ei kiinnosta minua.

Voitko ap selittää mitä se on kuin nainen ottaa munista kiinni ja pakottaa seksiin miehen kokeneempana ja kesken seksi aktia naiselle tulee pelon tunnetta ja mies lopettaa seksin siihen naisen pyynnöstä ja nainen syyttää miestä raiskauksesta, niin mitä tämä tai se on?

*mieheä kokeneempana*

Vierailija
7/47 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kriteerit luonteenpiirteiden suhteen, samoin sen että kykenee hoitamaan asiansa. Pituustoiveet on ymmärrettäviä jos esim itse olet hyvin lyhyt tai pitkä. Saa toivoa että toinen huolehtii painostaan.

Koskaan en sen sijaan ole ymmärtänyt ulkonäköön, hiustenväriin tms kohdistuvia toiveita. Kumppanin etsimimen ei ole mitään kaupantekoa, etkä saa itseäsi rakastumaan väkisin. Et myöskään pysty estämään rakastumistasi jos se vain tapahtuu. Vaikka kohde olisi 'epäsopiva' jollain tapaa.

Miksi pituuskriteeri olisi ymmärrettävä, mutta ulkonäkökriteerit eivät? Taidat olla nainen, jolla on oma lehmä on ojassa? :D

Vierailija
8/47 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kiinnosta kriteerit, kunhan ne ei ole tarkoituksellisia pariutumisen tahoja varastamiseen tai mielen pahoittamiseen.

Kriteerit ovat tärkeitä jos vain muistaa katsoa itseään peilistä.

Vierailija
9/47 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua rasita pätkääkään se, että jollakulla on kriteereitä. Mutta se rasittaa, jos se jokutulee väittämään, että minun pitäisi alkaa olemaan hänen kriteeriensä mukainen.

Vierailija
10/47 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kriteerit luonteenpiirteiden suhteen, samoin sen että kykenee hoitamaan asiansa. Pituustoiveet on ymmärrettäviä jos esim itse olet hyvin lyhyt tai pitkä. Saa toivoa että toinen huolehtii painostaan.

Koskaan en sen sijaan ole ymmärtänyt ulkonäköön, hiustenväriin tms kohdistuvia toiveita. Kumppanin etsimimen ei ole mitään kaupantekoa, etkä saa itseäsi rakastumaan väkisin. Et myöskään pysty estämään rakastumistasi jos se vain tapahtuu. Vaikka kohde olisi 'epäsopiva' jollain tapaa.

Miksi pituuskriteeri olisi ymmärrettävä, mutta ulkonäkökriteerit eivät? Taidat olla nainen, jolla on oma lehmä on ojassa? :D

De Facto.

Vierailija
11/47 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun listailee, kunhan pitää asian omana tietonaan. Ärsyttävää kuunnella jotain narinaa, kun se kaikki kriteerit täyttävä henkilökään ei useimmiten ole vähimmässäkään määrin sopiva. Tyhjänpäiväistä.

Vierailija
12/47 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lähinnä huvittaa pitkät kriteerilistat ja siihen päälle valitus ettei löydy ketään.

Mikä siinä huvittaa? Ei minua huvita yhtään, jos joku kertoo että ei löydä mieleistään. Oli kyse sitten kumppanista, kahvipaketista tai mistä vain. En ole niin ylimielinen, että alkaisin sanella hänelle mitä hänen kuuluu haluta. Miksi sinä olet?

De Facto.

Vierailija
13/47 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän pitänyt pituuskriteeriä ymmärrettävänä. Esim. minä olen keskimittainen, en siis pitkä enkä lyhyt, joten minulta hän kielsi pituuskriteerien asettamisen.

Vierailija
14/47 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän pitänyt pituuskriteeriä ymmärrettävänä. Esim. minä olen keskimittainen, en siis pitkä enkä lyhyt, joten minulta hän kielsi pituuskriteerien asettamisen.

Hän ei siis pitänyt ymmärrettävänä sitä, että pitkä nainen huolii vain pitkän miehen?

Vierailija
15/47 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

De Facto. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä huvittaa? Ei minua huvita yhtään, jos joku kertoo että ei löydä mieleistään. Oli kyse sitten kumppanista, kahvipaketista tai mistä vain. En ole niin ylimielinen, että alkaisin sanella hänelle mitä hänen kuuluu haluta. Miksi sinä olet?

De Facto.

Maija Meikäläinen.

Vierailija
16/47 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap missä teidän itse kriittinen kriteeri on?

Vierailija
17/47 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän ei siis pitänyt ymmärrettävänä sitä, että pitkä nainen huolii vain pitkän miehen?

Kysy häneltä.

Vierailija
18/47 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kriteerit ovat ihan ymmärrettäviä, en minäkään haluaisi seurustella vaikka ilkeän ihmisen kanssa. Eri asia jos lista on täynnä pinnallisia vaatimuksia, esim ehdoton minimipituus 178 cm tai isot tissit. Toki jokaisella on myös omat prefetenssinsä kumppanin ulkonäön suhteen, mutta on typerää olla liian ehdoton. Onnistunut, pitkä parisuhde perustuu kuitenkin paljon enemmän siihen että luonteet sopivat yhteen, ulkonäkö ei kovin pitkälle kanna jos ei ole juuri mitään muuta yhteistä.

Eli sinusta kriteerit eivät ole yhtään ymmärrettäviä ja sanelet muille mitä pitää haluta ja mistä pitää viis veisata.

Vierailija
19/47 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua rasita pätkääkään se, että jollakulla on kriteereitä. Mutta se rasittaa, jos se jokutulee väittämään, että minun pitäisi alkaa olemaan hänen kriteeriensä mukainen.

Sama täällä.

Tämän ketjun kokeneemmat naiset osaavat idiootisti. Sanoma Oy oli "hyvin" tässä mukana. Eikä siinä viellä kaikki.

"Tämän haluaa tuntea kaikki".

Vierailija
20/47 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy häneltä.

Ensin sä vastasit, vaikka sulta ei kysytty mitään, mutta nyt kun sulta kysytään, niin sä et enää vastaakaan. Erikoinen tapa keskustella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä