Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kakarat (naiset alle 40v?) eivät ole vielä saaneet syyskenkiä, saati talvikenkiä jalkaan

Vierailija
05.11.2019 |

Ne Converset, Vanssit ja ultraboostit on hyvät kesällä, mutta näin talvella tekee kantajastaan, sori nyt vaan mutta, aivottoman näköisen.

Osaisiko joku selittää, miksi 20-30 vuotias käyttää lähes keskellä talvea kesätennareita? Saati sitten 40 vuotias.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin rupes nilkkoja paleltamaan jo joku aika sitten, joten siirryin talvisaappaisiin. Itsellänikin on tosi paljon erilaisia kenkiä.

Ja asun pääkaupunkiseudulla.

Vierailija
42/52 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali arkipäivänä menen kotipihalla autoon 5m, kävelen työpaikalla ulkona 15m ja käyn kaupassa jossa parkkihalli. Vielä ei ole ollut tarvetta kesäläpsyjä kummemmille jalanpeittimille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa olla 36 v kakara ☺️ tuli nuorekas olo

Vierailija
44/52 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 21-vuotias ja käytän juuri niitä kenkiä joissa viihdyn. Ei paljoa kiinnosta mitä muut asiasta ajattelevat. Aika surullista että joku vielä tuossa iässä (40?) miettii noin paljon sitä miten muut pukeutuvat ja mitä muut itsestä ajattelevat. Toivottavasti ei enemmistö kuitenkaan.

Vierailija
45/52 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin rupes nilkkoja paleltamaan jo joku aika sitten, joten siirryin talvisaappaisiin. Itsellänikin on tosi paljon erilaisia kenkiä.

Ja asun pääkaupunkiseudulla.

Minulla ainakin on nilkkojen peittona sekä sukat että housunlahkeet, ei niitä palella sen enempää kuin sääriäkään.

Vierailija
46/52 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta tarpoa jalat hikisenä kun enimmillään on ollut -1 pakkasta. Kuljen edelleen nahkaisissa korkonilkkureissa. Talveksi vaihdan saappaisiin. 

Taitaa olla jotain muuta vikaa kuin kengät jos jalat hikoaa pakkasella. Hommaa villaisempia sukkia ja selvitä terveytesi tola.

Ei se ole vika, että verenkierto toimii. Turha ylipukeutua, vaikka joku muu palelisikin.

Vierailija
47/52 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on oikeasti niin kuumat kengät että talvellakin jalat hikoaa niissä. https://www.sportamore.fi/tuote/170910-new-balance-wl373psp-f-rod

Vierailija
48/52 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jos kävelen ratikkaan ja pysäkiltä töihin ulkoilmassa n. 500m, pitäisi olla talvisaappaat nollakeleillä?

Kun lähden ulkoilemaan, laitan toki ulkoiluun sopivan vaatetuksen. Työmatkat hieman eri asia.

Sinusta siis sopivin kenkä puolen kilometrin kävelyyn noin nollakelissä on ehdottomasti matala Converse ja ilman sukkia tietysti? Millaista työtä teet, että conssi on sopivampi kenkä kuin syksyisempi malli?

---

Ja tämä sama porukka vetää kuitenkin talviparkaa päälle kun on nollakeli. Jalkoihin riittää kesäballerinat!!

Vierailija
49/52 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on noin 30 paria kenkiä ja välillä tuntuu että lisää pitäisi ostaa.

Vierailija
50/52 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin talvikenkiin, mutta hiersivät jalat pahasti rakoille. Mulla on vain kahdet kengät, eikä ole varaa enempään. Mun pitää miettiä jo sitäkin, onko isoon neljän euron saippuapalaan varaa tässä kuussa (kestää puoli vuotta ja sillä pesee hyvin hiukset, koko kropan ja kädet tarpeen tullen). Entinen alkaa olla loppu.

Vierailija
51/52 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tennareissani on vuori! Näyttävät ihan perustennareilta ulkoapäin. Anteeksi, yritän muistaa kertoa tämän sivustakatsojille, ettei kukaan enää joudu huolehtimaan jaloistani.

Vierailija
52/52 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä löytänyt kivoja talvikenkiä jotka eivät hankaisi jalkojani verille. Ei täällä tosin ole vielä niin kylmäkään, että tarvitsisi talvikenkiä käyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme