Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä nainen saa odottaa mieheltä?

Vierailija
05.11.2019 |

Kun täällä nyt niin sitä itketään, että naisten odotukset ovat liian korkealla ja suorastaan päättömiä... Saako naisella olla odotuksia, toiveita tai jopa vaatimuksia?

Kommentit (188)

Vierailija
1/188 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti saa olla. Mutta olisi hyvä tiedostaa että vaatimuslistan täyttäminen ei mitenkään takaa sitä että sen mukaisen ihmisen kanssa olisi onnellinen.

Ihminen kun on aika huono tajuamaan itse mitkä asiat tekevät hänet onnelliseksi.

Vierailija
2/188 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulssi. Jos sulla on ollut huonekasvi. Niin saman voi oottaa mieheltä kuin huonekasviltakin. Sen enempää on turha odottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/188 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulssi. Jos sulla on ollut huonekasvi. Niin saman voi oottaa mieheltä kuin huonekasviltakin. Sen enempää on turha odottaa.

Saako odottaa, että mies tyytyy yhtä vähään, kuin huonekasvi?

Vierailija
4/188 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti saa olla. Mutta olisi hyvä tiedostaa että vaatimuslistan täyttäminen ei mitenkään takaa sitä että sen mukaisen ihmisen kanssa olisi onnellinen.

Ihminen kun on aika huono tajuamaan itse mitkä asiat tekevät hänet onnelliseksi.

Entäpä miesten odotukset? Päteekö tämä niihinkin?

Vierailija
5/188 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa toivoa vaikka mitä. Mulla ei ole mitään muuta toivetta miehelle kuin se että sille ei olisi alkoholi ongelma ja se että olisi edes jollain lailla täyspäinen. Onko paljon pyydetty? Iälläkään ei ole mitään merkitystä, en ole ikärasisti.

Vierailija
6/188 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäpä miesten odotukset? Päteekö tämä niihinkin?

Kyllä, ehdottomasti. En esimerkiksi tiedä yhtää pitkää onnellista parisuhdetta joka perustuisi vain ja ainoastaan siihen että naisella on isot rinnat vaikka se monien miesten listoilla onkin kärkipäässä.

Vierailija
7/188 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keneltä kysyt lupaa? Saa odottaa mitä vaan.

Minulle on tärkeää tulla parisuhteessa hyvin kohdelluksi. Ei toteudu joka suhteessa, jolloin kannattaa olla yksin.

Olen ollut jo vuosikymmenen hyvässä suhteessa, ja olen sitä mieltä, että huonossa ei kannata olla päivääkään. Vaikka kuka mitä vänisisi.

Vierailija
8/188 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa saa odottaa ja toivoa ihan mitä tahansa. Keneltäkään ei saa vaatia mitään, ellei vaatimus perustu johonkin velvoitteeseen. Esim. kauppakumppania voi vaatia luovuttamaan tavaran tai rahaa.

Jos haluaa hyvän parisuhteen tai onnellisen elämän tai molemmat, niin kannattaa unohtaa kaikenlaiset toivomuslistat.

Vierailija
9/188 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako odottaa, että mies tyytyy yhtä vähään, kuin huonekasvi?

Ei. Mies kyllä vaatii, että maksat laskut, ruuat, 3 suihinottoa päivässä ja ainaisen valmiuden seksiin, siistin kodin, hyvää ruokaa ja vaatteet pestyinä ja viikattuina kaappiin ja aina viimeisen päälle tällätyn vaimon sekä oikeuden sivusuhteisiin ja vaimon joka tyytyy tyhjään. Tämän jälkeen vaimoa saa haukkua kun ei edes yritä.

Vierailija
10/188 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus on yksinkertainen:

Nainen voi vaatia mieheltä sellaisia asioita mitä nainen itse täyttää.

Esimerkkejä:

-jos haluaa hoikan miehen, kannattaa itsekin käydä puntarilla ja miettiä asiaa

-jos haluaa miehen tekevän aloitteen, pitää myös itse olla mukana keskustelussa ja osoittaa mielenkiintoa

-jos haluaa hauskan miehen joka saa nauramaan, voi miettiä onko itse ihan tylsä vai saatko itsekin muita nauramaan

Vierailija
11/188 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaa ajoa.

Vierailija
12/188 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Itse onneksi olen naimisissa ja onnellinen. Tämän palstan kirjoitukset ovat toisaalta niin tosi hämmentäviä, toisaalta olen entistä kiitollisempi omasta miehestäni.

Palstan miehet haluavat naiselta sitä, tätä ja tuota, mutta naisen toiveena esitetty "hygieniastaan huolehtiva, luotettava, hyvä keskustelija ja huomioonottava mies" on kuin yksisarvisen metsästystä.

Outoa.

AP

Vierailija
13/188 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan näitä, vaikka nämä on lähes jokaiselle naiselle itselleen täysin normaaleja perusjuttuja:

- koulutus

- sivistys

- hyvät käytöstavat ja keskustelutaito

- liikunnallisuus

- työpaikka/ pyrkimys saada työpaikka

- hyvä hygienia

Tällä palstalla ovat usein miehet valittaneet siitä, että naiset haluaa liikuntaa harrastavan, töissä käyvän, koulutetun miehen. Itselleni (eikä varmasti muillekaan naisille) aukea se, että miksi ei voi käydä koulua, mennä töihin ja harrastaa liikuntaa (plus käyttää hammaslankaa). Mikä siinä on niin mahdotonta ja kamalaa?

(Ja muistetaan toki, että kun mies etsii liikunnallista naista, oikea liikuntaharrastus on iso miinus, koska se vie huomiota mieheltä. Se, mitä oikeasti halutaan on mieluiten epäterveen puolella oleva laihuus.)

Vierailija
14/188 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan näitä, vaikka nämä on lähes jokaiselle naiselle itselleen täysin normaaleja perusjuttuja:

- koulutus

- sivistys

- liikunnallisuus

- hyvä hygienia

Tällä palstalla ovat usein miehet valittaneet siitä, että naiset haluaa liikuntaa harrastavan, töissä käyvän, koulutetun miehen. Itselleni (eikä varmasti muillekaan naisille) aukea se, että miksi ei voi käydä koulua, mennä töihin ja harrastaa liikuntaa (plus käyttää hammaslankaa). Mikä siinä on niin mahdotonta ja kamalaa?

(Ja muistetaan toki, että kun mies etsii liikunnallista naista, oikea liikuntaharrastus on iso miinus, koska se vie huomiota mieheltä. Se, mitä oikeasti halutaan on mieluiten epäterveen puolella oleva laihuus.)

Ongelma näissä listoissa on se että niissä mainitut asiat tarkoittavat eri ihmisille ihan eri asioita. Esim. 

- koulutus: toiselle riittää amis, toiselle pitää olla tohtori

- sivistys: toiselle riittää kohtuullinen yleistieto, toiselle vasta filosofisten koulukuntien kaaja tuntemus

- hyvät käytöstavat ja keskustelutaito: toiselle "ei piereskele seurassa", toisella maailmanmiehen sulavuus

- liikunnallisuus: toiselle normaali kunto, toiselle täysmatkan triathlon

- työpaikka/ pyrkimys saada työpaikka: toiselle mikä vain työpaikka, toiselle 300.000e/v

- hyvä hygienia: toiselle perus pesu riittää, toiselle pitää olla jokainen karva ojennuksessa

Vierailija
15/188 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- koulutus

- sivistys

- liikunnallisuus

- hyvä hygienia

Ongelma näissä listoissa on se että niissä mainitut asiat tarkoittavat eri ihmisille ihan eri asioita. Esim. 

- sivistys: toiselle riittää kohtuullinen yleistieto, toiselle vasta filosofisten koulukuntien kaaja tuntemus

- hyvät käytöstavat ja keskustelutaito: toiselle "ei piereskele seurassa", toisella maailmanmiehen sulavuus

- työpaikka/ pyrkimys saada työpaikka: toiselle mikä vain työpaikka, toiselle 300.000e/v

- hyvä hygienia: toiselle perus pesu riittää, toiselle pitää olla jokainen karva ojennuksessa

Ei kai ole tarkoituskaan "kelvata" kaikille? Vai onko taustalla ajatus, että kun yksi ei tykkää niin kaikki on tyhmiä?

16/188 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen valitsee seuransa. Ei se ole mikään sukupuolikysymys.

Itse pidän ystävillekin todella korkeaa rimaa, ja parisuhteessa vielä korkeampaa.

Yksin oleminen on niin ihanaa luxusta, että miehen pitää olla todella huippuseuraa, jotta viihtyisin hänen kanssaan paremmin kuin yksin.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
17/188 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina odotan, etta mies kohtelee minua kunnioituksella ja pitaa minua tiimimme tasavertaisena osapuolena. Ihmisena, jonka kanssa on kaikkein hauskinta viettaa vapaa-aikaa, ja naisena, jonka kehoa jumaloi ja jota haluaa saannollisesti.

Odotan, etta mies on lempea ja hella seka minua, etta koiraani kohtaan. Etta han on tarpeeksi alykas, jotta voimme keskustella "henkevia" tai nauraa kainalopieruille jos silta tuntuu. Etta osaa rakastella monipuolisesti skaalalla pikap*no - tunnin hella ja hidas rakastelusessio. 

Odotan, etta mies tekee minut onnelliseksi suhteessamme olemalla enemman etu kuin haitta. 

Ja etta mies osaa suudella ja pitaa siita. :)

(Kaikki yllamainitut myos itsestaanselvasti minun puoleltani miehelle, silla niin metsa vastaa kuin sinne huudetaan. :) ) 

Vierailija
18/188 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkahattutäti kirjoitti:

Itse pidän ystävillekin todella korkeaa rimaa, ja parisuhteessa vielä korkeampaa.

Yksin oleminen on niin ihanaa luxusta, että miehen pitää olla todella huippuseuraa, jotta viihtyisin hänen kanssaan paremmin kuin yksin.

Jaa, aivan, arvon kakkahattutäti!

Itsekään en tässä suhteessa olisi, jos se ei tuntuisi hyvältä.

Silti tältä palstalta saa jatkuvasti lukea, kuinka juuri naisten olisi laskettava rimaa ja valikoitava niitä miehiä, jotka eivät oikeastaan yhtään kiinnosta.

Miehet sen sijaan voivat rauhassa odottaa naiselta ihan mitä tahansa, sillä eihän mies voi rimaa laskea. Omituista logiikkaa, sitä täällä pähkäilen.

AP

Vierailija
19/188 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- koulutus

- sivistys

- liikunnallisuus

- hyvä hygienia

Ei kai ole tarkoituskaan "kelvata" kaikille? Vai onko taustalla ajatus, että kun yksi ei tykkää niin kaikki on tyhmiä?

Ei mutta jos vaatimus on muutakin kuin yleisluontoinen niin se kannattaa silloin myös määritellä tarkemmin. Ei siis niin että vaikuttaa että melkein kaikki käy mutta ei sitten kuitenkaan käy.

Vierailija
20/188 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakkahattutäti kirjoitti:

Jaa, aivan, arvon kakkahattutäti!

Itsekään en tässä suhteessa olisi, jos se ei tuntuisi hyvältä.
Silti tältä palstalta saa jatkuvasti lukea, kuinka juuri naisten olisi laskettava rimaa ja valikoitava niitä miehiä, jotka eivät oikeastaan yhtään kiinnosta.

Miehet sen sijaan voivat rauhassa odottaa naiselta ihan mitä tahansa, sillä eihän mies voi rimaa laskea. Omituista logiikkaa, sitä täällä pähkäilen.

AP

Minusta tuo ei ole se mitä sanotaan vaan että jos katselisi hieman avarakatseisemmin niin voisi löytää ihmisen jonka kanssa on oikeasti todella hyvä olla vaikka hän ei olisikaan ihan jokaista alkuperäistä vaatimustasi täyttänyt. Siis kritisoidaan sitä oletusta että joku tiukka listä todella valikoisi esiin juuri ne miehet joiden kanssa voi yleensä olla onnellinen. Niinhän ei siis ole vaan todella monet ovat löytäneet itselleen puolison joka on aika lailla erilainen kuin mihin kuvitteli ihastuvansa mutta joka lopulta kuitenkin oli juuri sitä mitä tarvitsi.

Ja tämä siis pätee ihan molempiin sukupuoliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi