HS: Lidlin ostoskori kokonaiset 0,07 euroa halvempi kuin citymarketin!!
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Siis kannattaa käydä ostamassa laadutonta, kiinasta rahdattua ruokaa Lidlistä, on niin helvetin halpaa!
Kun voisi ostaa ruokansa suomalaisesta kaupasta, jolloin kaikki raha menisi suomalaisten hyvinvointiin.
Mitä Kiinasta rahdattua ruokaa? Lidlissä on paljon suomalaista ruokaa.
Verotiedoista keikkuu K-kauppiaat taas kärkipäässä. Kantakaa vaan tukirahanne heille.
En oo löytänyt Lidlistä mitään maukasta ja esim. juustoissa on aina jotain oksettavaa juoksetetta. Mieluummin ostan Valion maukkaita tuotteita Citymarketista. Pari euroa sinne tänne ei kaada mun taloutta.
Vierailija kirjoitti:
Juuri testipäivänä sattui olemaan sittarissa suuret hevi-tarjoukset ;D
Mitäs sitten? Cittarissa on usein tarjouksia.
Kenellä on aikaa vertailla jotain hintoja ja juosta niiden perässä eri ruokakaupoissa? Niin no, työttömillä varmaan.
Suomessa ei ole kunnon ruokakauppoja siksi joudun aina italiasta tilaamaan salamit, juustot ja viinit.
Vierailija kirjoitti:
Siis kannattaa käydä ostamassa laadutonta, kiinasta rahdattua ruokaa Lidlistä, on niin helvetin halpaa!
.
Kiinasta XD Joo, jotkut mausteet ja riisi.
Kotimaisia vihanneksia, leipää, maitoa, lihaa ja kalaa olen sieltä aina saanut.
Vierailija kirjoitti:
En oo löytänyt Lidlistä mitään maukasta ja esim. juustoissa on aina jotain oksettavaa juoksetetta. Mieluummin ostan Valion maukkaita tuotteita Citymarketista. Pari euroa sinne tänne ei kaada mun taloutta.
Saanko nauraa, valion juustot? Aidot oikeat juustot tulevat ranskasta, italiasta ja sveitsistä.
Kaikki ilmoittavat käyvänsä Lidlissä ja silti markkinaosuus on vuosia ollut alle 10%.
Eikö se kuitenkaan vedä?
K-kauppiailta saa vissiin suomalaista riisiä, banaaneja ja appelsiineja :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko nauraa, valion juustot? Aidot oikeat juustot tulevat ranskasta, italiasta ja sveitsistä.
Riippuu ihan käyttötarkoituksesta, muualla ei niin syödä juustovoileipiä ja juustot sopii enemmän jälkiruokakäyttöön juustotarjotimelle. Suomalaiset juustot soveltuu paremmin höylättäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ilmoittavat käyvänsä Lidlissä ja silti markkinaosuus on vuosia ollut alle 10%.
Eikö se kuitenkaan vedä?
Ei niitä myymälöitäkään niin paljon ole mutta siellä missä on, asiakkaita riittää. Toki kaikki käyvät varmaan muissakin kun eihän se valikoima ole kuin lähinnä päivittäistavaroita.
Huvittaa kun jo kymmenen vuotta sitten ulkomaalaiset opiskelijakaverini aina nauroivat sitä, miten suomalaiset eivät tajua käydä Lidlissä ostoksilla, vaikka siellä on niin paljon halvempaa kuin muissa kaupoissa. Ja nykyään edelleen monilla suomalaisilla on se päähänpinttymä, että Lidlissä on noloa käydä. Vaikka siellä on osa tuotteista samoja kotimaisia tuotteita kuin muissa liikkeissä, jotka maksavat muualla selvästi enemmän. Miksi pitäisi maksaa ylimääräistä? Pelkästään sen takia, että joku huomaisi miten paljon on rahaa, kun sitä tuhlaa liikaa?
Kaikki Lidlin tuotteet ei ole edes hintansa arvoisia vaan mauttomia tms., mutta suurin osa on ihan samaa laatua kuin muuallakin mutta edelleen halvempia.
Houkutelkaa Aldi Suomeen. Se on Lidliä halvempi. Myyvät pitkälle EU-tavaraa esim. itävaltalaista ja saksalaista.
Meillä Lidlissä on halvempaa vain maito. Lidlin lihat, joissa lukee EU, haisee pahalle.
Vierailija kirjoitti:
Tarkpitit varmaan Valion mauttomia tuotteita? Etenkään kyseisen puljun juustot ei maistu miltään.
Mitä Lidl-uskovaiset nyt sanovat 😂😊😁🤗
Vierailija kirjoitti:
Meillä Lidlissä on halvempaa vain maito. Lidlin lihat, joissa lukee EU, haisee pahalle.
Vain maito? 😀 Noin äkkiseltään vertailtuna Lidlissä on halvempaa raejuusto, yrtit, mozzarella, jogurtit, pasta, jauheliha, tomaatit, kanankoivet, ruisleipä, leivontamargariini, olut ja tuoremehu. Esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Valion MAUKKAAT juustot...
😂😁😂😁 HUUTONAURUA
Riippuu kyllä ihan paikkakunnasta ja yksittäisestä kauppiaasta tuo hintataso. Lidlin etu on samat hinnat jokaisessa myymälässä, eli jossain Ivalossa varmaan Lidli on selvästi halvin, kun taas Helsingissä säästää hintoja vertailemalla luultavasti pienen omaisuuden vuodessa.