HS: Lidlin ostoskori kokonaiset 0,07 euroa halvempi kuin citymarketin!!
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cittareissa on hirveästi eroja. Toisissa cittareissa on edullisia kasviksia ja toisissa sitten taas ei. Minua lähinnä olevassa ei koskaan ole niitä halpiskasviksia jäljellä. Joten on aika kallista. Kyllä Lidlistä saa halvemmalla. Se siinä vain harmittaa, kun se valikoima on niin suppea, että joutuu jotain aika perusjuttuja hakemaan kuitenkin muualta.
Ihan mielenkiinnosta, mitä jääteet puuttumaan? Itse ostin perjantaina Lidlin heviosastolta kurkkua, pihvitomaatteja, kirsikkatomaatteja, basilikaa, jäävuorisalaattia, valkosipulia, paprikaa, porkkanaa, kesäkurpitsaa, perunaa, sipulia ja parsakaalin.
Pakasteesta pinaattia ja mansikoita ja maissi säilykkeenä. Mitä "perusjuttuja" muka ei saa?
mä en saanut viimeksi jotain kaivatessani lanttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kannattaa käydä ostamassa laadutonta, kiinasta rahdattua ruokaa Lidlistä, on niin helvetin halpaa!
Kun voisi ostaa ruokansa suomalaisesta kaupasta, jolloin kaikki raha menisi suomalaisten hyvinvointiin.
Ja CM kauppiaan hyvinvointiin. Miljoonatuloja saavat kaupoistaan.
Sotketko liikevaihdon ja liikevoiton? Kerrotko mikä CM maksaa kauppiaalle palkkaa miljoonan tai mikä CM ylipäänsä tekee miljoonan voittoa? 0-3% voittoa finder näytti Pietarsaaren ja Jumbon cittareille.
Vai että ruokalasku oikein puolittui lidlissä... johtuisikohan siitä kun puoliakaan laadukkaista elintarvikkeista ei ole siellä saatavilla..
Varmaan jos olisi joku k market missä olisi vain pari euroshopper ja k menu tuotetta niin sielläkin olisi vaikeata tuhlata rahojansa.
Listatkaa nyt kaikki ne peruselintarvikkeet jotka ovat lidlissä -50% verrattuna prismaan ja sittariin tai quit your bullshit.
Plussaa vielä pois niin Lidl on KALLIIMPI. Mitä sanoo Lidl fanit tähän.
Suomessa on Euroopan kalleimmat Lidlit. Miksipä myydä halvalla kun fanit maksaa suosiolla liikaa.
Lidlistä ei saa tuotteita joita ostan. Meillä syödään tuoreruokaa. ei kannata ostaa marketeista vaan täytyy ostaa kauppahalleista ja torilta. Silti jostain syystä menee ruokaan vähemmän rahaa kuin muilla.
No, mites näiden kauppojen työolot? Itse uskon, että Keskolla on parhaimat. Haluan, että työntekijät voivat hyvin siinä kaupassa, missä käyn.
Vierailija kirjoitti:
Houkutelkaa Aldi Suomeen. Se on Lidliä halvempi. Myyvät pitkälle EU-tavaraa esim. itävaltalaista ja saksalaista.
Aldi on vielä ankeampi kauppa kuin lidl. Saksassa siellä ei käy kuin spuget.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kannattaa käydä ostamassa laadutonta, kiinasta rahdattua ruokaa Lidlistä, on niin helvetin halpaa!
.Kiinasta XD Joo, jotkut mausteet ja riisi.
Kotimaisia vihanneksia, leipää, maitoa, lihaa ja kalaa olen sieltä aina saanut.
Itse asiassahan Lidl pakkaa Suomessa koko Euroopan markkinoiden mausteet, tästä oli juttua noin vuosi sitten. Lidl tuo työpaikkoja Suomeen muutenkin kuin niiden kassamyyjien työpaikkojen muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei ole mitään aidosti halpaa. Kaikki ns. halpakaupat kuten Tokmanni, Jysk, Masku vetävät ihmisiltä törkeää ylihintaa sekundakamasta. Lidl oli edullinen tullessaan Suomeen, enää ei ole. Eihän se ole hullu joka pyytää vaan joka maksaa.
Lidl on todistettavasti edullisin päivittäistavarakauppa suomessa tällä hetkellä. Lisäksi esim. sen maitotuote- ja paistopiste valikoimat ovat ihan erilaista kuin K- ja S-kaupoissa ja itse ainakin pidän niistä
Mulla on kummatkin isot marketit sekä Lidl kävelymatkan päässä. Ja on aikaa vertailla hintoja. S ja K perustuotteet ollu jo pitkään lähes sentilleen samanhintaiset (maito 0.68, jääsalaattipussi 0.69 c etc.) Lidlissä moni kotimainen tuote on hinnoiteltu näenäisesti muutaman sentin muita halvemmaksi. Ärsytti kun pistivät Valion tuotteet boikottiin.
Vierailija kirjoitti:
Plussaa vielä pois niin Lidl on KALLIIMPI. Mitä sanoo Lidl fanit tähän.
Plussakortista ei ole mitään muuta hyötyä kuin satunnaiset tarjoukset.
Vierailija kirjoitti:
No, mites näiden kauppojen työolot? Itse uskon, että Keskolla on parhaimat. Haluan, että työntekijät voivat hyvin siinä kaupassa, missä käyn.
Olisiko aika päivittää tiedot? Lidl maksaa jopa erillistä Lidl-lisää.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin uskolliset ihailijat voisivat katella ainakin joskus tuotteiden sisällysluotteloita.
Mutta esim. paistotuotteissa niitä ei edes ole, toisin kuin muissa kaupoissa.
Jos olisi, kukaan ei sitä moskaa ostaisi.
Paistotuotteiden sisällysluettelot löytyvät ihan siitä Lidlin paistotiskin seinästä. Ihan ovat kaikkien asiakkaiden luettavissa. Ja jos haluaa etukäteen kotona tutkia, löytyvät myös heidän nettisivuiltaan.
Just katoin patonkia sieltä, niin se on valmistettu Ranskassa!
Älä levitä väärää informaatiota.
Onkohan Suomessa vain näin lammasmaista porukkaa, jotka viitsivät länkyttää jostain Lidlissä käymisestä?! Sehän on ympäri Eurooppaa oleva ketju, joka mukauttaa tarjontansa aina paikallisesti. Ovatko kaikki eurooppalaiset sitten idiootteja, kun käyttävät samaa ketjua?!! On hyvä, että menee missä vaan Lidliin, niin tietää suunnilleen aina perustarjonnan, joka on sama mutta sitten on paikallisia erikoisuuksia lisäksi, kuten Espanjassa oli isoja serranon kinkkuja, joista sai ostettua palasia.
Vierailija kirjoitti:
Cittareissa on hirveästi eroja. Toisissa cittareissa on edullisia kasviksia ja toisissa sitten taas ei. Minua lähinnä olevassa ei koskaan ole niitä halpiskasviksia jäljellä. Joten on aika kallista. Kyllä Lidlistä saa halvemmalla. Se siinä vain harmittaa, kun se valikoima on niin suppea, että joutuu jotain aika perusjuttuja hakemaan kuitenkin muualta.
Lähicitymarketissani on paljon hyviät tarjouksia, siis sellaisia mitä ei yleismainoksissa ole. Mutta ei kaikki cittarit ole halpoja, kun käyn sukuloimassa maakunnassa kauhistelen aina sikäläisen kalliita hintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko aika päivittää tiedot? Lidl maksaa jopa erillistä Lidl-lisää.
Kyllähän sillä 0,14e/tunti jaksaa juosta päivät pitkät ympäriinsä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta, mitä jääteet puuttumaan? Itse ostin perjantaina Lidlin heviosastolta kurkkua, pihvitomaatteja, kirsikkatomaatteja, basilikaa, jäävuorisalaattia, valkosipulia, paprikaa, porkkanaa, kesäkurpitsaa, perunaa, sipulia ja parsakaalin.
Pakasteesta pinaattia ja mansikoita ja maissi säilykkeenä. Mitä "perusjuttuja" muka ei saa?mä en saanut viimeksi jotain kaivatessani lanttua.
Lidlin suosio on ongelma työssäkäyville. Varsinkin osa tarjouksista on loppu, kun menee töiden jälkeen kauppaan. Eläkeläiset käyneet hamstraamassa. Kyllä mä sieltä olen tosin lanttua ostanut.
Vierailija kirjoitti:
Kannatan K-kauppoja ihan periaatesysistä. Niissä kauppiailla on eniten valtaa päättää kauppansa asioista ja tuotteista, mitä sinne otetaan sisään.
Tykkään kun niissä on paljon tuotteita paikallisilta tuottajilta verrattuna Prismojen bulkkiin.
Lidlin some tiimi täällä kirjoittelemassa. Kyllä on niin paksua tuubaa että huh huh.