Oon niin onnellinen kun lopetin psykoosilääkkeet
Alkaa olla normaali olotila eikä ole mitään psykoosin oireita ollut koko aikana. Johtuneeko siitä, kun jaksan tehdä pitkiä tunnin ja kahdenkin kävelylenkkejä toisin kuin aiemmin. Onneksi avohoidossa ei ole pakkolääkitystä.
Kommentit (14)
Palstalle kirjoittelu on kriteeri määrätä psykoosilääkitys ja passitus Pitkäänniemeen.
Vierailija kirjoitti:
Palstalle kirjoittelu on kriteeri määrätä psykoosilääkitys ja passitus Pitkäänniemeen.
OK. Kiitos. Menisin mieluummin Pitkäänniemeen kuin työkkäriin.
Hyvä. Ei kannata tuhota aivojaan "lääkkeillä".
Alanuolitin, minä syön lääkkeitä. minulla on resepti. olen eläkkeellä. lääkkeet on perseestä. en tiedä miksi alanuolitin mutta minusta tuntuu hyvältä että mainitsin että alanuolitin, ehkä siksi koska minusta tuntuu pahalta jos joku alanuolittaa minun aloitusta mikä on ihan hyvä kuten sinun aloitus. Lääkkeet ovat hyviä vain ja ainoastaan jos niissä on tasa-arvoa tekeviä tekijöitä. Ensimmäinen lääke tuli tuhansia vuosia sitten maapalloon luonnon tekemänä. lääkkeistä pitäisi saada enemmän tietoa.
Kukaan muu kuin i-di-oot-ti ei pidä sitä normaalina että sinun pitää syödä sitä ruokaa mitä et halua syödä.
En ole varma kirjoitinko viimeisen lauseen oikein, olen nyt tyhmä päästä lääkkeen takia
Vierailija kirjoitti:
Psykoosilääkkeet on tosi hyvä, jos pitää hoitaa jokin raskaasti stressaava juttu. Psykoosilääke tekee ihmisestä melko ameeban.
Vierailija kirjoitti:
Onko psykoosit tulilla?
Melkein. Ehkä vasta jokin adhd vaihe, seuraavaksi kiihtyy mania tilaan ja vasta sitten psykoosi.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa näin ammattilaisen korviin aika huolestuttavalta, mutta itse toki teet päätöksen.
Kaikkihan teistä on huolestuttavaa. Olen niin kypsynyt tuohon asenteeseen, että hakemalla haetaan huolestumisen aiheita. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa näin ammattilaisen korviin aika huolestuttavalta, mutta itse toki teet päätöksen.
Kaikkihan teistä on huolestuttavaa. Olen niin kypsynyt tuohon asenteeseen, että hakemalla haetaan huolestumisen aiheita. Ap.
Joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko psykoosit tulilla?
Melkein. Ehkä vasta jokin adhd vaihe, seuraavaksi kiihtyy mania tilaan ja vasta sitten psykoosi.
Et ole ap. Ei ole tulilla eikä ole mitään adhd vaihetta. Ihan normaali rauhallinen olotila on. Ap.
Mun psykoosit on hoidettu kirurgilla niin siksi tosi huono tekosyy. Olen taas yrittänyt vakuuttaa viranomaiset psykoosisairaudesta, mutta oikeastaan ne ei usko pätkääkään ja töihin pitäisi mennä.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että olet hoitaja ja koulussa käynyt kurssin sivuten mt-ongelmia ja kirjasta lukenut että mt-potilas tarvitsee lääkkeitä. Tätä sitten toistat kaikille potilaille. Onneksi jotkut ammattilaiset osaavat katsoa asioita laajemmin.
Muista b vitamiiniä kuitenkin vedellä