Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon niin onnellinen kun lopetin psykoosilääkkeet

Vierailija
17.11.2025 |

Alkaa olla normaali olotila eikä ole mitään psykoosin oireita ollut koko aikana. Johtuneeko siitä, kun jaksan tehdä pitkiä tunnin ja kahdenkin kävelylenkkejä toisin kuin aiemmin. Onneksi avohoidossa ei ole pakkolääkitystä. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa näin ammattilaisen korviin aika huolestuttavalta, mutta itse toki teet päätöksen.

Vierailija
2/14 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalle kirjoittelu on kriteeri määrätä psykoosilääkitys ja passitus Pitkäänniemeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalle kirjoittelu on kriteeri määrätä psykoosilääkitys ja passitus Pitkäänniemeen.

OK. Kiitos. Menisin mieluummin Pitkäänniemeen kuin työkkäriin. 

Vierailija
4/14 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Ei kannata tuhota aivojaan "lääkkeillä".

Vierailija
5/14 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko psykoosit tulilla?

Vierailija
6/14 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alanuolitin, minä syön lääkkeitä. minulla on resepti. olen eläkkeellä. lääkkeet on perseestä. en tiedä miksi alanuolitin mutta minusta tuntuu hyvältä että mainitsin että alanuolitin, ehkä siksi koska minusta tuntuu pahalta jos joku alanuolittaa minun aloitusta mikä on ihan hyvä kuten sinun aloitus. Lääkkeet ovat hyviä vain ja ainoastaan jos niissä on tasa-arvoa tekeviä tekijöitä. Ensimmäinen lääke tuli tuhansia vuosia sitten maapalloon luonnon tekemänä. lääkkeistä pitäisi saada enemmän tietoa.

Kukaan muu kuin i-di-oot-ti ei pidä sitä normaalina että sinun pitää syödä sitä ruokaa mitä et halua syödä.

En ole varma kirjoitinko viimeisen lauseen oikein, olen nyt tyhmä päästä lääkkeen takia

Vierailija
7/14 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykoosilääkkeet on tosi hyvä, jos pitää hoitaa jokin raskaasti stressaava juttu. Psykoosilääke tekee ihmisestä melko ameeban. 

Vierailija
8/14 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko psykoosit tulilla?

Melkein. Ehkä vasta jokin adhd vaihe, seuraavaksi kiihtyy mania tilaan ja vasta sitten psykoosi. 

Vierailija
9/14 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa näin ammattilaisen korviin aika huolestuttavalta, mutta itse toki teet päätöksen.

Kaikkihan teistä on huolestuttavaa. Olen niin kypsynyt tuohon asenteeseen, että hakemalla haetaan huolestumisen aiheita. Ap.

Vierailija
10/14 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkihan teistä on huolestuttavaa. Olen niin kypsynyt tuohon asenteeseen, että hakemalla haetaan huolestumisen aiheita. Ap.

Joo. 

Vierailija
11/14 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko psykoosit tulilla?

Melkein. Ehkä vasta jokin adhd vaihe, seuraavaksi kiihtyy mania tilaan ja vasta sitten psykoosi. 

Et ole ap. Ei ole tulilla eikä ole mitään adhd vaihetta. Ihan normaali rauhallinen olotila on. Ap.

Vierailija
12/14 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun psykoosit on hoidettu kirurgilla niin siksi tosi huono tekosyy. Olen taas yrittänyt vakuuttaa viranomaiset psykoosisairaudesta, mutta oikeastaan ne ei usko pätkääkään ja töihin pitäisi mennä. 

Vierailija
13/14 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että olet hoitaja ja koulussa käynyt kurssin sivuten mt-ongelmia ja kirjasta lukenut että mt-potilas tarvitsee lääkkeitä. Tätä sitten toistat kaikille potilaille. Onneksi jotkut ammattilaiset osaavat katsoa asioita laajemmin. 

Vierailija
14/14 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista b vitamiiniä kuitenkin vedellä