Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun menette kylään..

Vierailija
25.07.2008 |

Onko teillä aina mukana omat vaipanvaihtotavarat? Esim peppupyyhe, vaippa, kosteuspyyhkeet jne. vai lainaatteko?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä uskallat edes kysyä moista? Kaikki omat jutut mukaan ettet vaan siipeile! (Lue toi vaunuketju alla niin ymmärrät, vai sekö sua inspiroi?)

Vierailija
2/19 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs kaikki siipeilijät nyt ovat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullekaan tulis mieleenkään kysellä vieraisilla pyyhkeitten ja vaippojen perään. Olen vain huomannut että multa niitä kysellään yllättävän usein..ettei ihan mene unohduksenkaan piikkiin..

T:ap

Vierailija
4/19 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pyyhettä saattaisin pyytää lainaan.

*siipeilijä*

Vierailija
5/19 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki sälät. kerran pyysin kaverilla pyyhettä lainaa ku oma oli jo niin paskassa ku päästeli vähä yli äyräitten poitsu ja oli se oma pyyhe paskassa.

Vierailija
6/19 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin tuomaan kaiken mukanani, mutta joskus käy vahinkoja - joko niin että unohdan kokonaan jonkin elementin, tai sitten niin että olen kuvitellut esim. selviäväni kahdella vaipalla mutta niitä tarvitaankin kolme.

Vierailija
7/19 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten lakanat ja muut.

Isovanhemmat ovat ainoat, joiden luona saatan siipeillä.

Vierailija
8/19 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki ei tykkää kun keittiönroskikseen viedään vaippa.

Vierailija
9/19 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en vie kakkavaippoja pois, mutta kysyn kyllä mikäli talosta löytyisi pieni pussi johon vaipan voisi laittaa, jotta porukan ei tarvitsisi haistella tuotoksia koko asunnossa.

Unohdukset on asia erikseen, mutta niitä en ymmärrä jotka joka kerta MUKA unohtavat vaipat tai lainaavat "peppupyyhettä" johon pyyhitään sen yhden kerran ja jätetään jonnekin sohvan käsinojalle tai vessan lattialle ja sitten joudun säilöä sitä, kunnes tulee muitakin pyyhkeitä pesuun?! Eikö olisi järkevämpää kantaa mukana sitä omaa pyyhettä joka ei siis menisi yhden käyttökerran jälkeen pesuun? Mutta eiköhän nämä ihmiset toimi näin juuri siksi, että he voivat tehdä niin eli ei tarvitse ottaa omia kamppeita mukaan kun tietää että toiselta löytyy kyllä..

Vierailija
10/19 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhkeitä yleensä lainaillaan puolin ja toisin, toki sit jos jonnekin vieraampaan paikkaan lähdetään niin yritän muistaa.

Vierailija
11/19 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei meillä ainakaan kaveripiirissä pyyhkeitä tarvi kuljettaa mukana..

Muuten yleensä on kaikkea, mutta niitäkin saapi jos pyytää eikä kukaan sitä ihmettele!

Vierailija
12/19 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki muukin on omasta takaa.

En viittis jonkun kaverin kestovaippaa lainata, kun meillä käytetään vaan kestoja.

Vierailija
13/19 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku siipeilijäperhe ei kuljettanut omia lusikoita mukana vaan pyysi lainaksi.

Nyt joutuu tunnustamaan, että se olen varmaan minä kenestä kirjoitetaan. Toinen mikä unohtuu aina, on nenäliinat!

Tää on niin outo aihe, etten tiedä itkeäkö vaiko nauraa... Mulle ei koskaan ole tullut mieleenkään, että tällaisestakin asiasta olisi näin paljon ihmisillä hampaankoloissa.

Vierailija
14/19 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo lusikat minullakin pisti silmään. Yleensä kyllä kannan omaa lusikkaa mukana, kun niitä tarvitaan joskus myös paikoissa, missä ei lusikkoja ole, puistossa, automatkalla jne. Joskus tulee mieleen kun kyläpaikassa kaivan omaa lusikkaa, että niin onhan isäntäväelläkin varmaan lusikoita. Onneksi luin tuon ketjun, etten vain koskaan tuota kenellekään harmia lainaamalla lusikkaa.

Vierailija
15/19 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaa peppupyyhettä käyttää, kuluuhan se aina siinä pyllyn kuivaamisessa. Kertakäyttövaipan hinnasta puhumattakaan, me ainakin ollaan säästetty hurjasti kun pari kertaa vauva on kakannut ja olen törkeästi pyytänyt isäntäperheeltä puhtaan vaipan. Saadaan sitten silläkin hinnalla niitä teinixkaljoja perjantaiksi.

Hei oikeesti, ihmiset. Uskaltaako tässä enää kylään mennäkään, kuluuhan ne tuolitkin jos niillä istutaan...?

että joku siipeilijäperhe ei kuljettanut omia lusikoita mukana vaan pyysi lainaksi.

Nyt joutuu tunnustamaan, että se olen varmaan minä kenestä kirjoitetaan. Toinen mikä unohtuu aina, on nenäliinat!

Tää on niin outo aihe, etten tiedä itkeäkö vaiko nauraa... Mulle ei koskaan ole tullut mieleenkään, että tällaisestakin asiasta olisi näin paljon ihmisillä hampaankoloissa.

Vierailija
16/19 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa olen joutunut lainaamaan kaverin vauvan tai taaperon vaatteita tai vaipan, kun on käynyt niin, että olen varannut esim. 4 vaippaa mukaan, mutta vauvapa onkin päättänyt kakkia 5 tunnin vierailun aikana 3 kertaa ja tehdä vielä päälle yhdet pissat ja vaipat onkin loppuneet kesken.

Tai jos vauva päättääkin tehdä kahdesti oikeat megakakat, jotka tursuavat yli vaipasta ja vaatteet likaantuvat eikä vaihtovaatteita enää ole.

Tietty olen heti pessyt nuo vaatteet ja palauttanut ne mahdollisimman pian, kun ollaan seuraavan kerran tavattu. Ja tämä on ihan yleistä meidän tuttavapiirissä, vaatteita lainataan, jos on tarvis, samoin vaippoja. Kukaan ei kyllä ole mikään siipeilijä.

Vierailija
17/19 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jos on vieraita, niin annan aina kakkapesulle mentäessä pyyhkeen mukaan. Jotkut käyttävät sitä, jotkut omaansa.

Mutta meillä ei ystäväpiirissä ole lainaaminen mikään ongelma. Toisinaan on jollain vaippojakin tullut liian vähän matkaan, eikä niitä lainattuja tarvitse edes palautella.

Mutta tosiaan toi mitään ei saa lainata kenellekään eikä keneltäkään -ajattelu lähentelee mun mielestäni jo sairautta.

Vierailija
18/19 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oo mukana ku vaippa ja seki unohtuu välil. T.unohteleva neljän lapsen aiti ja siipeilijä

Vierailija
19/19 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onneksi ystäväpiirissäni on niin ihanaa porukkaa, että vaikka mitä (vauvanvaatteista lähtien) voidaan lainata. Puolin ja toisin.

Kaikillehan noita vahinkoja sattuu, että vaipat falskaa tai vaatteet ovat täysin puklussa kolmatta kertaa samalla vierailulla.

Tosin en itse ymmärtäisi, jos mitään ei tuotaisi mukana vaan oltaisiin heti lainaamassa. Mutta tuskin sellaisia siipeilijöitä onkaan! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi